Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
09:29 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Administrația Porturilor Maritime achiziționează servicii privind actualizarea unui important proiect!

ro

05 Feb, 2023 16:30 1958 Marime text
 
 
  •  Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța (CN APM SA Constanța) s-a înființat prin Hotărârea Guvernului României nr. 517/1998, cu modificările și completările ulterioare, prin reorganizarea fostei Regii Autonome Administrația Portului Constanța.
  • CN APM SA Constanța este o societate comercială pe acțiuni, desemnată de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii să desfășoare activități de interes public național, în calitate de administrație portuară.
  • Compania îndeplineste functia de autoritate portuară în portul Constanța (cu zona Constanța, zona Midia și zona Mangalia) și portul turistic Tomis.
 
 
Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime“ SA Constanța achiziționează servicii privind actualizarea proiectului „Colector pluvial Poarta 10  Scaner – Stația de betoane“!
 
Descriere succintă:
 
Potrivit licitatiapublica.ro, lucrările de realizare a proiectului „Colector pluvial – Poarta 10 – Scaner – Stația de betoane” sunt necesare Sucursalei de Servicii Port - Compartimentului de Apă, Canal și Stații Tratare pentru soluționarea situațiilor în care, urmare a volumelor semnificative de precipitații, activitatea operatorilor portuari este îngreunată, afectate fiind marfurile depozitate, cât și circulația auto.
 
Valoarea totală estimată este de 612.900 de lei.
 
Descrierea achizitiei publice:
 
Având în vedere faptul că CN „Admnistrația Porturilor Maritime“ SA Constanța are ca obiectiv principal asigurarea desfășurării activităților portuare, iar în acest sens extinderea, modernizarea și buna întreținere a infrastructurii de apă și canalizare au un rol major, obiectul prezentei achizitii îl reprezintă actualizarea proiectului și execuția lucrărilor de extindere a rețelei de canalizare pluvială – Colector pluvial Poarta 10 – Scaner – Stația de betoane.
 

Astfel, prin realizarea obiectului achiziției se vor atinge următoarele obiective: o actualizarea proiectului existent, o extindere a rețelei de canalizare pluvială, o creștere a numărului beneficiarilor rețelei de canalizare pluvială, o îmbunătățire a standardelor de mentenanță ale sistemului dar și o optimizare a funcționarii sistemului de canalizare pluvială.
 
Iată care sunt persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante:
 
Consiliu de Administrație: Adrian-Daniel Gavruță, Catană Dan-Alexandru, Dede Suryan-Omar, Naceades Gheorghe, Cătălin Diaconu, Constantin Chirilă, George- Sergiu Niculescu.
 
Director general – Florin Vizan, director general adjunct - Florin Goidea, director executiv – Mihai Teodorescu, director financiar - Daniela Șerban, Director Juridic – Tănase Iulian Pepi, director sucursale - Emil Sorin Banias, coordonator Sucursala Servicii Port – Adrian Dan Dugaiasu, șef Compartiment Tehnico-Economic – Vali Voicu, șef Compartiment Apa Canal și Stații Tratare - Stefan Caloian, șef Serviciu Achizitii Publice – Hermina Bectemir,
 
Alți semnatari: șef Birou Control Financiar Preventiv – Adrian Stănciuc și responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice – Cristian Mihai Toma.

 
Decizia va fi anunțată la data de 20 februarie 2023. 

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
 
CN APM SA vrea să înființeze o parcare securizată aproape de Autostrada A4. Ce firmă va elabora cererea de finanțare? (DOCUMENT)
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii