Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
13:47 11 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Administrația Porturilor Maritime Constanța începe renovarea pasajelor din port

ro

14 Oct, 2020 00:00 3601 Marime text
  • Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.

Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime“ SA Constanța organizează licitație pentru atribuirea contractului privind „proiectare și execuție reparații capitale prelungire pasaj superior la curba mare“.

Potrivit anunțului publicat în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice și preluat pe licitatiapublica.ro, locul de executare a contractului este Portul Constanța.

În continuare, se mai arată în anunț că, potrivit Caietului de sarcini, durata estimată de realizare a obiectivului este de 12 luni de la încheierea contractului, din care 100 de zile sunt pentru proiectare și 265 de zile pentru execuție (perioadele de obținere avize/autorizații/acorduri nu sunt incluse în această perioadă).

Valoarea totală estimată a contractului este de 2.104.284 de lei, fără TVA.

Conform descrierii succinte a contractului, este vorba despre „elaborarea întregii documentații necesare proiectării lucrărilor de reparații capitale «Prelungire pasaj superior la curba mare»“. „Acestea trebuie să respecte soluția recomandată din Expertiza tehnică realizată în iulie 2020“, se mai arată în anunț.

Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.

Pentru ca declarația să fie emisă în cunoștință de cauză, entitatea contractantă nominalizează persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante, precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: • Consiliu de Administrație: Murgeanu Gabriela, Șerban Daniela, Batrinca Ghiorghe; Burlacu Mircea, Naftali Adrian Daniel, Petrascu Elena, Chirilă Constantin, • Costel Stanca - Director general, Florin Goidea - Director general adjunct, Daniela Șerban- Director economic, Florin Chirilă - Director Tehnic, Teodor Patrichi - Director exploatare, Ciprian Hanganu -Director Coordonator, Alexandru Mădălin Crăciun - Director Comercial, Otilia Ifimov – Șef Departament Achiziții Publice, Pepi Tănase Iulian – Șef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - Șef Sucursala Energetică Port Constanța, Daniel Niculescu - Șef Sucursala de Servicii Port Constanța, Banias Emil Sorin - Șef Sucursala Nave Tehnice Port Constanța. Alți semnatari sunt: Liviu Adrian Stoean – Șef Serviciu Tehnic, Constantin Brandi – Șef Serviciu Patrimoniu, Gamalan Adina - Șef Birou Control Financiar Preventiv, Laura Coadă– Responsabil Achiziție din cadrul Departamentului Achiziții Publice.


Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 28 octombrie 2020, ora 15.00.

Contractul va fi atribuit prin procedura simplificată.

Ofertele trebuie să fie valabile până la data de 28.04.2021.

Deschiderea ofertelor va avea loc la data de 28 octombrie 2020, la ora 15.00, în SEAP.



În Secțiunea Document puteți consulta anunțul publicat pe licitatiapublica.ro cu privire la această achiziție.



Citește și:

CN APM Constanța scoate 30 de mii de lei pentru verificări anuale. Despre ce este vorba

CN APM repară terasa de la căminul muncitoresc Poarta 2
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii