Ambulatoriul Spitalului Județean Tulcea, reabilitat și modernizat de Construcții Erbașu SA (document)
Ambulatoriul Spitalului Județean Tulcea, reabilitat și modernizat de Construcții Erbașu SA (document)
14 Sep, 2021 15:11
ZIUA de Constanta
3655
Marime text
- Consiliul Județean Tulcea, contract cu societatea Construcții Erbașu.
Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 43.649.605,51 lei.
Societatea care se va ocupa de lucrări este Construcții Erbașu SA.
Descrierea contractului
Proiectare, asistență tehnica și executie lucrari la obiectivul : “Reabilitare, modernizare Ambulatoriu Tulcea”. Proiectul face parte din Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 8 - Dezvoltarea infrastructurii sanitare şi sociale, Prioritatea de investiții 8.1 – Investiţii în infrastructurile sanitare şi sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile în ceea ce priveşte starea de sănătate şi promovând incluziunea socială prin îmbunătăţirea accesului la serviciile sociale, culturale și de recreere, precum și trecerea de la serviciile instituționale la serviciile prestate de comunități, Obiectivul Specific 8.1 – ” Cresterea accesibilitatii serviciilor de sanatate, comunitare si a celor de nivel secundar, in special pentru zonele sarace si izolate Operatiunea A – Ambulatorii/ITI Teritoriu ITI Delta Dunarii, asa cum este definit prin strategia integrata pentru dezvoltare durabila a Deltei Dunarii, aprobata prin HG 602/2016 - este acela de sprijinire a autorităților publice locale în prioritizarea finanțărilor in infrastructura sanitara, astfel încât România, în integralitatea ei, să devină un spațiu dezvoltat eficient, în care toți locuitorii să aibă acces egal la serviciile medicale, să beneficieze de creșterea calității vieții și să se faciliteze dezvoltarea comunităților funcție de potențialul acestora și de strategiile de dezvoltare durabilă, pe principii de competitivitate și coeziune teritorială.
Unul dintre obiectivele ce se doresc atinse prin prezenta documentatie este si acela de a asigura baza materiala pentru buna functionare a structurii ambulatoriului prin dotarea acestuia cu echipamente medicale conform fiecarei specialitati.
Pentru dezvoltarea structurii de evaluare si tratament ambulatoriu al bolilor cardiovasculare, in cabinetul de cardiologie, se cuprind echipamente medicale pentru un cabinet de testare la efort si un cabinet de evaluare exploratorie non invaziva EKG+EEG. Printre aceste echipamente se regasesc: ecograf cardiologie, aparat de monitorizare EKG, Doppler vascular, echipament complet pentru testare de efort.
Pe langa acestea se mai doteaza cu echipamente medicale si urmatoarele cabinete: Oftalmologie, ORL, Pediatrie, Endocrinologie, Neurologie, Ginecologie, Urologie, Interne dar se si organizaza o celula distincta de chimioterapie la etajul 2 al cladirii Ambulatoiului.
Printre echipamentele necesare acestor cabinete se regasesc: video-endoscopie ORL flexibila, aspirator chiuretaj uterin, lampa de examinare, lampa uv germicida, spirometru, timpanometru, reflector cu picior, hota preparare citostatice.
Toate echipamentele necesare se regasesc in Centralizatorul Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamente de transport.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile.
În masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut în anuntul de participare, autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Persoane care dețin funcții de decizie în cadrul autoritatii contractante
Horia Teodorescu-Presedinte al Consiliului Judetean Tulcea, Vasile Strat-administrator public, Nicoleta Anton-Director executiv, Directia Economica Buget Finante şi Administrativ, Asla Aise Mierla-Sef serviciu, Serviciul Contencios si Asistenta Juridica, Ilona Cubanita -Sef birou – Biroul achizitii publice, Alexa Valentina - Sef serviciu, Serviciul Managementul Proiectelor de Lucrări Publice.
Despre Construcții Erbașu SA
Societatea Construcții Erbașu SA a fost înființată în anul 1991, în sector 1, București și are ca activitate principală lucrări de construcţii a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
Potrivit confidas.ro, pe anul fiscal 2020, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 719.224.991 lei, un profit net de 21.602.805 lei și un număr de 873 angajați.
Acționarii societății sunt Erbașu M Romeo Cristian, Erbașu Ion, Erbașu Marius Alexandru, Antoniu Mardii, Antoniu Sergiu, Bădicu Daniela, Nicolae S Marian, Petrescu Ileana, Prodănescu Rosetel și Smadu Ioana. Persoanele din conducere sunt Erbașu Ion (administrator/Membru în Cons. de Administrație), Erbașu M Romeo Cristian (director/Director General), Erbașu M Romeo Cristian (administrator/Președinte Consiliu de Administrație) Erbaşu Marius Alexandru (administrator) Sfai Consultor Audit SRL (auditor).
Societatea are 11 puncte de lucru.
Compania Construcții Erbașu SA a încheiat 91 contracte de achiziții publice în valoare totală de 3.592.854.448,87 lei. Printre autoritățile contractante se numără Primăria Comunei Murfatlar și Compania Națională de Investiții.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Sursa foto: spitaltulcea.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii