Căminul pentru Persoane Vârstnice din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa, reabilitat de Fadmig SRL. Cât va încasa firma (document)
Căminul pentru Persoane Vârstnice din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa, reabilitat
07 Nov, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3254
Marime text
Societatea Fadmig SRL se va ocupa de reparaţiile efectuate la Căminul pentru Persoane Vârstnice din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa.
Serviciul Public de Asistenţă Socială Constanţa a atribuit contractul „Achiziţia lucrărilor de reparaţii la Căminul pentru Persoane Vârstnice din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa şi a serviciului de supraveghere a acestor lucrări, defalcate pe loturi“ societăţii Fadmig SRL. Valoarea contractului atribuit este de 391.315,14 lei fără TVA.
Obiectul contractului constă în „Achiziţia lucrărilor de reparaţii la Căminul pentru Persoane Vârstnice din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa şi a serviciului de supraveghere a acestor lucrări“, defalcate pe loturi, conform specificaţiilor descrise în caietul de sarcini: lucrări de reparaţii la Căminul pentru Persoane Vârstnice din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa, dar şi servicii de supraveghere a lucrărilor.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele din cadrul autorităţii contractante cu funcţii de decizie sunt: Emil Andrei Mereuţă, Andrada Bărbatu, Ecaterina Velica, Aurelia Leu, Anca Claudia Mădularu, Silvia Mitu, Daniela Ou, Maria Roşu, Iuliana Zahariciuc, Georgiana Zainea, Adrian Florin Cocoş, Aurora Traşcă.
În cadrul lotului 2 se va avea în vedere asigurarea serviciului de specialitate în sensul asigurării unei echipe de specialişti autorizaţi cu drept să desfăşoare activitatea de dirigenţie de şantier şi sau orice specializare suplimentară sau personal necesar pentru îndeplinirea contractului şi asigurarea respectării tuturor prevederilor legale cu privire la activitatea de urmărire şi verificarea execuţiei lucrărilor, asigurarea siguranţei în exploatare a construcţiei.
Prestatorul va avea următoarele obligaţii: să asigure personalul necesar urmăririi şi verificării lucrărilor descrise în prezentul caiet de sarcini; să verifice cantitativ şi calitativ produsele şi materialele ce vor fi puse în operă; să întocmească rapoarte de activitate care vor cuprinde detalierea tuturor lucrărilor executate şi stadiile fizice, activităţile prestate de către constructor, precum urmărirea şi verificarea calităţii execuţiei şi a materialelor utilizate. La final, va fi întocmit un raport care va cuprinde detalii şi explicaţii asupra contractului de lucrări.
Reamintim că, în anul 2013, Primăria Municipiului Constanţa a atribuit contractul „Lucrări de conservare şi întreţinere a pavilioanelor de vară pentru pensionari, precum şi efectuarea de lucrări de reparaţii şi înlocuire pardoseală existentă cu pavele din beton la trei din aceste pavilioane“ societăţii Fadmig SRL Constanţa. Contractul presupunea executarea lucrărilor la pavilioanele de vară pentru pensionari şi cuprindea un ciclu de deschidere la venirea sezonului cald, care consta în scoaterea panourilor OSB folosite la închiderea din anul precedent, transportul şi depozitarea panourilor pe timpul verii, tratarea materialului lemnos (inclusiv mobilier) şi un ciclu de conservare la venirea sezonului rece care consta în închiderea efectivă a pavilioanelor de vară pentru pensionari. Lucrările de reparaţii şi înlocuire a pardoselii existente cu pavele de beton s-au efectuat la trei pavilioane unde s-au constatat defecte majore la pardoseală. Contractul a fost atribuit societăţii Fadmig SRL Constanţa. Valoarea acestuia: 115.597,74 de lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Serviciul Public de Asistenţă Socială Constanţa a atribuit contractul „Achiziţia lucrărilor de reparaţii la Căminul pentru Persoane Vârstnice din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa şi a serviciului de supraveghere a acestor lucrări, defalcate pe loturi“ societăţii Fadmig SRL. Valoarea contractului atribuit este de 391.315,14 lei fără TVA.
Obiectul contractului constă în „Achiziţia lucrărilor de reparaţii la Căminul pentru Persoane Vârstnice din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa şi a serviciului de supraveghere a acestor lucrări“, defalcate pe loturi, conform specificaţiilor descrise în caietul de sarcini: lucrări de reparaţii la Căminul pentru Persoane Vârstnice din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa, dar şi servicii de supraveghere a lucrărilor.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele din cadrul autorităţii contractante cu funcţii de decizie sunt: Emil Andrei Mereuţă, Andrada Bărbatu, Ecaterina Velica, Aurelia Leu, Anca Claudia Mădularu, Silvia Mitu, Daniela Ou, Maria Roşu, Iuliana Zahariciuc, Georgiana Zainea, Adrian Florin Cocoş, Aurora Traşcă.
Iată ce lucrări vor fi executate!
În cadrul lotului 1, se vor avea în vedere următoarele lucrări: lucrări de reparaţii în băi, demontare/remontare cabine de duş, chiuvete şi vase wc, radiatoare, mobilier baie, oglinzi; finisaje glet (grosier + fin, şlefuire diverse granulaţii); hidroizolaţie lichidă pe pereţi şi pardoseală şi tratare îmbinări cu bandă izolatoare; înlocuire sifoane pardoseală; curăţarea şi pregătirea suprafeţelor în vederea placării cu gresie şi faianţă; placare cu gresie şi faianţă şi chituire rosturi cu chit impermeabil; reparaţii la instalaţia de apa şi canalizare; lucrări de reparaţii în camere; reparaţii la pereţi (curăţare, glet grosier, glet finisaj, şlefuire diverse granulaţii, amorsă, vopsea lavabilă); montare glafuri PVC la ferestre şi balcoane; lucrări de reparaţii la hol acces zona intrare şi hol acces lift; curăţare şi pregătire suprafeţe în vederea placării cu faianţă pe pereţi; placare cu faianţă imitaţie piatră naturală şi rostuire; reparaţii la pereţi (curăţare, glet grosier, glet finisaj, şlefuire diverse granulaţii, amorsă, vopsea lavabilă); vopsire radiatoare şi elemente metalice de tâmplărie; reparare rampe acces pentru persoane cu dizabilităţi şi dotare conform Legii 448/2006; reparare rampă acces şi alee acces din beton armat, placată cu pavele din beton vibropresat.În cadrul lotului 2 se va avea în vedere asigurarea serviciului de specialitate în sensul asigurării unei echipe de specialişti autorizaţi cu drept să desfăşoare activitatea de dirigenţie de şantier şi sau orice specializare suplimentară sau personal necesar pentru îndeplinirea contractului şi asigurarea respectării tuturor prevederilor legale cu privire la activitatea de urmărire şi verificarea execuţiei lucrărilor, asigurarea siguranţei în exploatare a construcţiei.
Prestatorul va avea următoarele obligaţii: să asigure personalul necesar urmăririi şi verificării lucrărilor descrise în prezentul caiet de sarcini; să verifice cantitativ şi calitativ produsele şi materialele ce vor fi puse în operă; să întocmească rapoarte de activitate care vor cuprinde detalierea tuturor lucrărilor executate şi stadiile fizice, activităţile prestate de către constructor, precum urmărirea şi verificarea calităţii execuţiei şi a materialelor utilizate. La final, va fi întocmit un raport care va cuprinde detalii şi explicaţii asupra contractului de lucrări.
Fadmig SRL, în datele Registrului Comerţului
Înmatriculată în anul 1994, firma are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Aurelia Georgescu, născută pe 5.06.1961, în Văcăreni, Tulcea, este asociat unic şi administrator al firmei, care desfăşoară lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.Reamintim că, în anul 2013, Primăria Municipiului Constanţa a atribuit contractul „Lucrări de conservare şi întreţinere a pavilioanelor de vară pentru pensionari, precum şi efectuarea de lucrări de reparaţii şi înlocuire pardoseală existentă cu pavele din beton la trei din aceste pavilioane“ societăţii Fadmig SRL Constanţa. Contractul presupunea executarea lucrărilor la pavilioanele de vară pentru pensionari şi cuprindea un ciclu de deschidere la venirea sezonului cald, care consta în scoaterea panourilor OSB folosite la închiderea din anul precedent, transportul şi depozitarea panourilor pe timpul verii, tratarea materialului lemnos (inclusiv mobilier) şi un ciclu de conservare la venirea sezonului rece care consta în închiderea efectivă a pavilioanelor de vară pentru pensionari. Lucrările de reparaţii şi înlocuire a pardoselii existente cu pavele de beton s-au efectuat la trei pavilioane unde s-au constatat defecte majore la pardoseală. Contractul a fost atribuit societăţii Fadmig SRL Constanţa. Valoarea acestuia: 115.597,74 de lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Citeşte şi:
Ştiţi cât costă? Pavilioanele de vară pentru pensionari, reabilitate, întreţinute şi conservateUrmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii