Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:36 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ce cumpără Spitalul Militar Constanța de la o firmă din București. Valoarea achiziției (DOCUMENT)

ro

07 Jul, 2022 15:51 1343 Marime text

Licitație la Spitalul Militar, foto: Pexels Ministerul Apărării - Unitatea Militară 02175 Constanța, Spitalul Militar de Urgență „Dr. Alexandru Gafencu” Constanța a încheiat un acord cadru pentru furnizare truse de diagnosticare.
 
Potrivit Licitație publica.ro, denumirea completă a proiectului atribuit este „truse de diagnosticare“.  
 
Societatea care se va ocupa de furnizarea truselor  pentru   Spitalul Militar de Urgență „Dr. Alexandru Gafencu” Constanța este  DDS Diagnostics.
 
Atribuirea a avut loc în data de 06.07.2022.
 
  
 
Descrierea contractului
 
Autoritatea contractanta raspunde solicitarilor de clarificari /informatii suplimentare in a 3 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 5 zile


Valoarea totala a achizitiei (fara TVA): 118 RON

 
Lot Neatribuit:
Titlu: Sistem identificare levuri si testare la antifungice
Data anulare: 06-06-2022
Motivul anularii: Lotul a fost anulat administrativ


Lot Neatribuit:
Titlu: RPR - Carbon - trusa - 500 teste
Data anulare: 27-06-2022
Motivul anularii: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme

Lot Neatribuit:
Titlu: Teste helicobacter pylori din fecale
Data anulare: 27-06-2022
Motivul anularii: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme

Lot Neatribuit:
Titlu: Clostridum difficile GDH, toxina A si B - test imunocromatografic, 20 casete / kit
Data anulare: 27-06-2022
Motivul anularii: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
 
 
 
Despre firma câștigătoare, DDS Diagnostics

 
Potrivit Confidas.ro., societatea a fost înființată în anul  2002  și are sediul social în București   .
  
Asociați sunt Stan Dana, care este și administrator,  cu un aport părți sociale în valoare de 890 lei, Bostan Marius Raul, cu un aport părți sociale în valoare de 100 lei și Angheluță Alin Valentin, cu un aport părți sociale în valoare de 10 lei.
 
Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă  comerţ cu amănuntul al articolelor medicale şi ortopedice, în magazine specializate.
  
Pentru anul fiscal 2021, societatea a raportat cifra de afaceri de 27.335.175   lei, profit net de 7.090.431   lei și un număr de 27   de angajați.

Societatea a raportat  3 puncte de lucru.

Compania DDS DIAGNOSTIC SRL a încheiat 7275 contracte de achiziții publice in valoare totală de 17.704.780,07 lei.
 
Printre autoritățile contractante se numără  Agentia Nationala Antidrog, Agentia Romana de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Superior, Autoritatea de Sanatate Publica Ialomita, Autoritatea Nationala Fitosanitara.

Societate are un număr de 7275 contracte publice.
 
 
Amintim că, în luna ianuarie a acestui an, societatea DDS Diagnostics a făcut precizări importante cu privire la vaccinarea pentru elevi.
 
DDS Diagnostic:
 
„Ca urmare a solicitărilor venite din partea presei, în contextul anunțului reprezentanților guvernului că distribuția testelor rapide COVID în școli a fost suspendată, având în vedere că IGSU a anunțat că nu mai există stocuri pentru testele pentru şcoli și, mai mult decât atât, în urma precizărilor șefului DSU-IGSU, potrivit căruia “China intră în noul an, vor avea o vacanţă care înseamnă 3-4 săptămâni, aceste teste vin de acolo, e posibil să avem probleme cu lanţul de aprovizionare şi de transport”,
 
Compania DDS Diagnostic aduce următoarele precizări:
 
DDS Diagnostic are în stoc peste 2 milioane de teste încă din data de 4 decembrie 2021*, contractate de DSU-IGSU în urma unei licitații câștigate de DDS Diagnostic, pe bază de competiție deschisă și transparentă, dar refuzate la recepție de IGSU, pe motiv că ar fi existat o întârziere de 30 ore la livrare. Ca urmare a acestei situații, distribuția de teste în școli a fost amânată, cu riscurile aferente privind infectarea copiilor.
 
DDS Diagnostic a furnizat toate documentele necesare, documente care demonstrează că livrarea a fost întârziată 30 de ore din motive imprevizibile și în afara posibilității de control a companiei, cauzate de apariția noii tulpini Omicron. Camera de Comerț și Industrie a României, autoritatea legală în domeniu, a emis în acest sens Avizul privind existența cazului de forță majoră pentru această situație, aviz legal, nerecunoscut de DSU - IGSU, care a invocat motive procedurale, birocratice, fără legătură cu starea de fapt.
 
După 30 de zile, în 5 ianuarie 2022, DDS Diagnostic a reușit să obțină o întâlnire la nivelul conducerii IGSU, care a fost neconcludentă.
 
Reprezentanții IGSU încă nu au acceptat argumentele raționale pentru rezolvarea crizei, în contextul în care, chiar în timpul audienței, Șeful DSU a anunțat public că nu vor fi teste în școli și că nu există stocuri.*
 
DDS Diagnostic precizează că testele sunt încă în București și criza poate fi astfel depășită. Testele sunt gata de livrare de îndată, în interesul elevilor, cadrelor didactice și funcționării sistemelor de educație și de sănătate, în efortul de a limita răspândirea pandemiei.
 
DDS Diagnostic a informat despre situație autoritățile Statului Român: Președinție, Prim Ministru, Ministru de Interne, Ministrul Sănătății, Ministrul Educației, ONAC, DSU-IGSU.
 
În urma comunicărilor incomplete a DSU către public și în urma cererilor jurnaliștilor, DDS Diagnostic a organizat în luna Decembrie o conferință de presă specială alături de Camera de Comerț a României și reprezentanți ai mediului de afaceri. DDS Diagnostic apreciază în mod deosebit și mulțumește reprezentanților mass-mediei pentru relatările făcute în această perioadă.“


 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.


 
PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii