Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:48 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ce firmă asigură dirigenția de șantier pentru îmbunătățirea capacității de preluare a apelor meteorice din municipiul Tulcea (DOCUMENT)

ro

27 Nov, 2021 18:29 2933 Marime text
 
 
  • Frangomy Solutions va furniza asistență tehnică (dirigenție de șantier) pentru contractul de execuție lucrări "Imbunătățirea capacității de preluare a apelor meteorice din Municipiul Tulcea" . 
Primăria Municipiului Tulcea a încheiat un acord cadru pentru furnizare  asistență tehnică (dirigenție de șantier) pentru contractul de execuție lucrări "Imbunătățirea capacității de preluare a apelor meteorice din Municipiul Tulcea".
  
Potrivit Licitație publica.ro, denumirea completă a proiectului atribuit este „Asistență tehnică (dirigenție de șantier) pentru contractul de execuție lucrări „Îmbunătățirea capacității de preluare a apelor meteorice din Municipiul Tulcea”“. 
 
Societatea care se va ocupa de furnizarea asitenței tehnice   pentru Primăria Municipiului Tulcea este Frangomy Solutions.
 
Atribuirea a avut loc în data de 17.11.2021.   
 
Descrierea contractului
 
Dirigenție de șantier pentru contractul de execuție lucrări ”Îmbunătățirea capacității de preluare a apelor meteorice din Municipiul Tulcea”.

Obiectul contractului este prestarea serviciului de supraveghere a execuției lucrărilor prin diriginți de șantier autorizați, prin realizarea următoarelor servicii tipice ale unui proiect:


a) Administrarea și managementul contractului de execuție lucrări;

b) Supervizarea lucrărilor de construcție;

c) Activităti post construcție, în perioada/perioadele convenite şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract.

Serviciile de dirigenție de șantier trebuie asigurate pe toată durata de execuție a lucrărilor, cu respectarea tuturor etapelor și operațiunilor specifice execuției lucrărilor: eventuale modificări aduse pe parcursul execuției (NCS-uri, NR-uri etc.), recepția la terminarea lucrărilor, urmărirea construcției în perioada de garanție acordată lucrărilor și recepția finală.

Durata totală a contractului este de 60 luni, de la data ordinului de începere a lucrărilor, din care:


a) 24 (douăzeciși patru) luni asistență tehnică (dirigenție de șantier) în perioada de execuție a lucrărilor, și

b) 36 (treizeciși șase) luni asistență tehnică (dirigenție de șantier) în perioada de garanție acordată de executant lucrărilor.

În cazul în care durata contractului de execuție lucrări se va modifica, se va modifica în mod corespunzător și durata contractului de achiziție publică de servicii de asistență tehnică (dirigenție de șantier), termenul de finalizare al contractului de servicii fiind corelat cu finalizarea contractului pentru execuția lucrărilor la obiectivul ”Îmbunătățirea capacității de preluare a apelor meteorice din Municipiul Tulcea”.

Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 12 (doisprezece) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.

Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări cu cel puțin 5 (cinci) zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, stabilit în Anunțul de participare.

Valoarea totala a achizitiei (fara TVA) este de 187.530 lei.
 
Despre Frangomy Solutions, firma câștigătoare  
 
Potrivit Confidas.ro., societatea a fost înființată în anul 2018 și are sediul social în județul Ilfov.
  
Asociați sunt Corbuleanu Dragoș și Ghigea Costin Alexandru, ambii cu un aport de părți sociale de 10000  lei. . Administratorul societății este  Frangulea Nicu.
 
Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă alte activităţi profesionale, ştiinţifice şi tehnice n.c.a. .Pentru anul fiscal 2020, societatea a raportat cifra de afaceri de  1.174.859  lei, profit net de  877.919 lei și un număr de un angajat.
 
Societatea nu a înregistrat puncte de lucru. Compania Frangomy Solutions S.R.L. a încheiat 166 contracte de achiziții publice in valoare totală de 5.659.391,62  lei.
 
Printre autoritățile contractante se numără Administratia Bazinala de Apa Buzau Ialomita, Agentia Nationala pentru Locuinte, Autoritatea pentru Administrarea Sistemului National Antigrindina si de Crestere a precipitatiilor, Centrul de Formare si Perfectionare a Politistilor "Nicolae Golescu" Slatina.
 
Societate are un număr de 166 de  contracte publice și   0 dosare în instanță.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 
PRECIZĂRI:
         
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii