Ce firmă se va ocupa de întreţinerea iluminatului public în localitatea Corbu (document)
Ce firmă se va ocupa de întreţinerea iluminatului public în localitatea Corbu (document)
11 Jul, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2142
Marime text
Primăria comunei Corbu a organizat o licitaţie pentru atribuirea unui contract aferent achiziţiei de servicii de întreţinere a serviciului de iluminat public din localităţile comunei Corbu. Atribuirea a avut loc la data de 5 iulie 2019.
Operatorul care efectuează întreţinerea şi repararea sistemului de iluminat public va asigura:
a) respectarea legislaţiei normelor, a prescripţiilor şi a regulamentelor privind igiena şi protecţia muncii, protecţia mediului, urmărirea comportării în timp a sistemului de iluminat public, prevenirea şi combaterea incendiilor;
b) exploatarea, întreţinerea şi repararea instalaţiilor cu personal autorizat, în funcţie de complexitatea instalaţiei şi de specificul locului de muncă;
c) întreţinerea şi menţinerea în stare permanentă de funcţionare a sistemului de iluminat public;
d) furnizarea informaţiilor solicitate autorităţii administraţiei publice locale, respectiv ANRSC, cu privire la documentaţiile pe baza cărora prestează serviciul de iluminat public, în condiţiile legii;
e) creşterea eficienţei sistemului de iluminat în scopul reducerii tarifelor, prin modernizarea acestuia (înlocuirea corpurilor de iluminat vechi, ce nu pot fi reparate, cu corpuri noi ce au consumuri mici de energie şi flux luminos mărit);
f) personal de intervenţie operativ;
g) înregistrarea datelor de exploatare şi evidenţa lor;
h) elaborarea programelor de măsuri pentru încadrarea în normele de consum de energie electrică şi pentru raţionalizarea acestor consumuri;
i) lichidarea operativă a incidentelor;
j) executarea în bune condiţii şi la termenele prevăzute a lucrărilor de reparaţii care vizează funcţionarea economică şi siguranţa în exploatare;
k) dotarea proprie cu instalaţii şi echipamente specifice pentru prestarea activităţilor asumate prin contract;
l) evidenţa orelor de funcţionare a componentelor sistemului de iluminat public;
m) să îşi însuşească şi să respecte obligaţiile specifice ce derivă din contractul de folosire a infrastructurii sistemului de distribuţie a energiei electrice cu SC Enel Distribuţie SA;
n) elaborarea planurilor de revizii şi reparaţii executate cu forţe proprii şi cu terţi şi aprobarea acestora de către administraţia publică locală.
Valoarea totală a achiziţiei este de 161.224,01 lei, iar firma câştigătoare este Euro-Audit Service SRL.
Înmatriculată în anul 2004, Euro-Audit Service SRL are sediul în municipiul Târgovişte, judeţul Dâmboviţa. Capitalul social subscris, de 100.010 lei, integral vărsat, este compus din 10.001 părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociaţi persoane fizice sunt: Secară Floarea, cu 0,01% din capitalul social, şi Horga Maria Gabriela, cu 99,99% din capitalul social. Cârlig Alexandru este administratorul societăţii, care se ocupă de lucrări de instalaţii electrice.
În anul fiscal 2016, societatea cu 25 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 7.117.459 de lei şi un profit de 84.826 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2017, firma cu 35 de salariaţi a raportat o cifră de afaceri de 1.0022.987 de lei şi un profit de 541.230 de lei. Situaţia financiară pe anul 2018 este următoarea: 37 de salariaţi, o cifră de afaceri de 11.957.048 lei şi un profit de 2.536.486 lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Operatorul care efectuează întreţinerea şi repararea sistemului de iluminat public va asigura:
a) respectarea legislaţiei normelor, a prescripţiilor şi a regulamentelor privind igiena şi protecţia muncii, protecţia mediului, urmărirea comportării în timp a sistemului de iluminat public, prevenirea şi combaterea incendiilor;
b) exploatarea, întreţinerea şi repararea instalaţiilor cu personal autorizat, în funcţie de complexitatea instalaţiei şi de specificul locului de muncă;
c) întreţinerea şi menţinerea în stare permanentă de funcţionare a sistemului de iluminat public;
d) furnizarea informaţiilor solicitate autorităţii administraţiei publice locale, respectiv ANRSC, cu privire la documentaţiile pe baza cărora prestează serviciul de iluminat public, în condiţiile legii;
e) creşterea eficienţei sistemului de iluminat în scopul reducerii tarifelor, prin modernizarea acestuia (înlocuirea corpurilor de iluminat vechi, ce nu pot fi reparate, cu corpuri noi ce au consumuri mici de energie şi flux luminos mărit);
f) personal de intervenţie operativ;
g) înregistrarea datelor de exploatare şi evidenţa lor;
h) elaborarea programelor de măsuri pentru încadrarea în normele de consum de energie electrică şi pentru raţionalizarea acestor consumuri;
i) lichidarea operativă a incidentelor;
j) executarea în bune condiţii şi la termenele prevăzute a lucrărilor de reparaţii care vizează funcţionarea economică şi siguranţa în exploatare;
k) dotarea proprie cu instalaţii şi echipamente specifice pentru prestarea activităţilor asumate prin contract;
l) evidenţa orelor de funcţionare a componentelor sistemului de iluminat public;
m) să îşi însuşească şi să respecte obligaţiile specifice ce derivă din contractul de folosire a infrastructurii sistemului de distribuţie a energiei electrice cu SC Enel Distribuţie SA;
n) elaborarea planurilor de revizii şi reparaţii executate cu forţe proprii şi cu terţi şi aprobarea acestora de către administraţia publică locală.
Valoarea totală a achiziţiei este de 161.224,01 lei, iar firma câştigătoare este Euro-Audit Service SRL.
Euro-Audit Service SRL, în datele Registrului Comerţului
Înmatriculată în anul 2004, Euro-Audit Service SRL are sediul în municipiul Târgovişte, judeţul Dâmboviţa. Capitalul social subscris, de 100.010 lei, integral vărsat, este compus din 10.001 părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociaţi persoane fizice sunt: Secară Floarea, cu 0,01% din capitalul social, şi Horga Maria Gabriela, cu 99,99% din capitalul social. Cârlig Alexandru este administratorul societăţii, care se ocupă de lucrări de instalaţii electrice.
În anul fiscal 2016, societatea cu 25 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 7.117.459 de lei şi un profit de 84.826 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2017, firma cu 35 de salariaţi a raportat o cifră de afaceri de 1.0022.987 de lei şi un profit de 541.230 de lei. Situaţia financiară pe anul 2018 este următoarea: 37 de salariaţi, o cifră de afaceri de 11.957.048 lei şi un profit de 2.536.486 lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii