Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:12 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ce firmă va reabilita Gradina de Vară din Mangalia (document)

ro

24 Sep, 2021 21:19 5262 Marime text
  • Primăria Mangalia a semnat contractul de reabilitate a Grădinii de Vară din municipiul Mangalia.
Primăria Municipiului Mangalia a atribuit, la data de 9.09.2021, un contract de lucrări privind reabilitarea Grădinii de Vară din municipiul Mangalia în cadrul proiectului „Sistematizare pe verticală a zonei Gradina de vară, Municipiul Mangalia, Judeţul Constanța”.

Firma care se va ocupa de executarea lucrărilor este Eurotechnic Ind SRL din Mangalia.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea totală a contractului, fără TVA, 8.220.000 lei.

Descrierea contractului

Prin contractul supus prezentei proceduri se dorește achiziționarea de servicii de proiectare și execuție lucrări în vederea construirii „Reabilitare Gradina de Vară în municipiul Mangalia”.

Prin solutia tehnica aleasa, Solutia 2 de reabilitare a Grădinii de Vară, s-a urmărit luarea unor masuri pentru ridicarea gradului de risc seismic la unul cat mai apropiat de RsIV (corespunzatoare cladirilor noi construite).
Spatiile multifunctionale asupra carora se va interveni sunt: Corpul C1 – Casierie, Corpul C2 – Cladire proiector, Corpul C3 – Grup sanitare, Corpul C4 – Vestiar.

Solutia maximala are ca scop luarea unor masuri pentru ridicarea gradului de risc seismic la unul cat mai apropiat de RsIV (corespunzatoare cladirilor noi construite). Se vor lua masuri la nivel global si la nivel de
element (acolo unde este cazul).


Corpul C1 – Casierie – se recomanda evacuarea si demolarea cladirii, precum si refacarea conform solutiilor arhitecturale.

Corpul C2 – Cladire proiector – se desfac in totalitate finisajul elementelor de zidarie si se camasuiesc zidariile, armaturile din camasuiala zidariilor se vor ancora in fundatii din beton armat, se repara fisurile din pereti cu injectii de mortar pe baza de ciment, se repara elemenetele de beton armat care au acoperirea cu beton degradat si fisuri prin aplicarea de mortar de reparatii pentru beton, se refac straturile de termohidroizolatie ale terasei prin desfacere si refacere, se reface sistemul de preluare a apelor pluviale, se refac trotuarele cu panta catre exterior, se reface termoizolatia cladirii si se reface finisajul exteterior, se realizeaza tamplaria exterioara si se refac finisajele interioare in totalitate.

Corpul C3 – Grup sanitar – se realizeaza o extindere a corpului de cladire, se reface termoizolatia, se realizeaza tamplaria exterioara, se refac trotuarele, se refac finisajele interioare in totalitate, etc.

Corpul C4 – Vestiar – se repara grinzile, se vor desface si reface trotuarele, se va realiza o hidroizolatie verticala corespunzatoare, etc. Se va desface structura cladirii si se va realiza o noua constructie, conform specificatiilor
arhitecturale.


Scena va fi reabilitata, de asemenea spatiile pentru artisti din spatele scenei vor fi reabilitate su adaptate functiunii de vestiare, Copertina va avea o forma circulara, cu prelata. Scaunele din gradenele pentru spectatori vor fi demolate si inlocuite cu structuri din beton prefabricat, acoperite cu lemn si adaptate functiunii de scaune, inclusiv pentru persoane cu dizabilitati foarte aproape de zona de acces. Inchiderile perimetale ale incintei se vor pastra si se vor renova. Pe taluzurile gradenelor se vor amenaja spatii verzi cu alei circulabile, avand rol de ”gradina botanica in spatiu deschis”. Se va realiza un sistem de iluminare pentru scena si pentru Gradina de vara adaptat programului de seara. De asemenea, se propune echiparea completa a scenei cu un sistem audio performant care implica alegerea unor solutii tehnice de fonoizolare conform cu legislatia in vigoare.

Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 6
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare cu 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 6 zile inainte de termeul stabilit pentru depunere ofertelor.

Persoanele ce dețin funcții de decizie din cadrul autorității contractante

1. Radu Cristian - Primar 2. Angelescu Dragoş - Viceprimar 3. Jianu Iosif-Florin - Administrator public 4. Ciocănel Andreea - Secretar general municipiu 5. Fotin Diana Ionela - Director executiv – Direcţia Economică 6. Căpraru Adriana - Director executiv – D.M.F.C.V 7. Călin Didi George - Director executiv – D.A.I.P.D. 8. Călin Mihaela - Director executiv – D.G.U.S.U.P. 9. Gheorghe Ana Maria - Director executiv – Direcţia Turism şi Mediul de Afaceri 10. Enache Paul Aurel - Director executiv adjunct – Direcţia Urbanism şi Amenajare a Teritoriului 11. Zamfir Laurenţiu - Director executiv – Direcţia Poliţia Locală 12. Tatarciuc Margareta - Director executiv – Direcţia Management Resurse Umane 13. Stamate Claudiu - Director executiv - Direcţia Asistenţă Socială 14. Călin Nicolae Marian - Şef Serviciu Ordine Publică, Pază şi Proximitate 15. Baban Gabriel - Şef Serviciu Resurse Umane şi SSM 16. Cucu Cristina Elena - Şef Serviciu Salarizare 17. Niculae Florina - Şef Serviciu Venituri Persoane Juridice 18. Calmbach Vasilica - Şef Birou Inspecţie Fiscală 19. Paraschiv Simona Iuliana - Şef Birou Urmărire Contracte 20. Jianu Anca-Elena - Şef Serviciu Venituri Persoane Fizice 21. Macău Aurelian Marian - Şef Birou Executare Silită Creanţe 22. Negru Maria - Şef Serviciu Buget, Execuţie, Patrimoniu 23. Mişici Daniela - Şef Serviciu Contabilitate 24. Drăgan-Dan Elena - Şef Serviciu Strategii, Programe de Asistenţă Socială şi Beneficii Sociale 25. Mihuţ Roxana - Şef Serviciu Dezvoltare, Promovare Turistică şi Organizare Evenimente 26. Popa Dan Ciprian - Şef Serviciu Management Proiecte 27. Dină Liliana - Şef Birou Investiţii 28. Anghel Venera - Şef Birou Registratură şi Informare Cetăţeni 29. Roşu Adrian - Şef Birou Parcuri şi Spaţii Verzi 30. Condruţ Ion - Şef Birou Tehnic, Administrativ, Club Pensionari 31. Roşu Florin - Şef Birou Administrarea Domeniului Public şi Privat 32. Stoicescu Cristina - Şef Birou Administrare Port Turistic, Drumuri şi Parcări 33. Dumitru Luciana - Şef Birou Beneficii Asistenţă Socială – Direcţia Asistenţă Socială 34. Ivan Alexandra - Şef Birou Monitorizare Servicii de Utilităţi Publice 35. Peleanu Ana - Şef Serviciu Administrare Centre 36. Abălaru Theodora Ioana - Şef S.P.C.L.E.P Mangalia. 

Despre Eurotechnic IND

Societatea Eurotechnic Ind a fost înființată în anul 2001, în Mangalia, și are ca activitate principală construcţia de nave şi structuri plutitoare.

Potrivit confidas.ro, pe anul fiscal 2020, societatea a raportat o cifră de afaceri de 1.671.306 lei, un profit net de 1.084.874 lei și un număr de 0 angajați.

Asociat unic și administrator al societății este Cristian Drăgan. Acesta mai este asociat și în firmele Ciel Jardin SRL, Fabrica de Betoane și Prefabricate CDC SRL și Spiga D R SRL.

Firma are un singur punct de lucru.

Compania Eurotechnic Ind SRL a încheiat 26 contracte de achiziții publice în valoare totală de 3.613.502,90 lei.


Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.

PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și: Primăria Mangalia, contract de lucrări pentru sistematizarea străzilor din zona Grădina de Vară (document)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii