Ce societate se ocupă de agenturarea navelor Gărzii de Coastă pe timpul misiunilor internaționale (DOCUMENT)
Ce societate se ocupă de agenturarea navelor Gărzii de Coastă pe timpul misiunilor internaționale (DOCUMENT)
26 Mar, 2022 14:31
ZIUA de Constanta
3085
Marime text
Garda de Coastă a atribuit recent un contract de angeturare nave. Potrivit LicitatiaPublica.ro contractul prevede agenturarea navelor aparținând Politiei de Frontieră Române pe durata deplasării și desfășurării misiunilor internaționale în anul 2022.
Solicitările de clarificări din partea posibililor ofertanți se vor face cu 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractanta vă raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare cu 5 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări primite de către autoritatea contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare.
Solicitările de clarificare în legătură cu documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://sicapprod.elicitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate "Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăsurare.
Pentru vizualizarea documentației de atribuire încărcate în SEAP operatorii economici trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fișierelor semnate electronic.
Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr.247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire/răspunsurile formulate în cazul desfăsurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul că documentele atașate la secțiunea "Întrebări" nu vor conține datele de identificarea ale acestora, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Societatea căreia i-a fost atribuit contractul este Midmar Star din Valu lui Traian.
Despre Midmar Star
Conform datelor furnizate de confidas.ro, societatea a fost înființată în anul 2008 și are sediul în Valu lui Traian, județul Constanța. Asociații societății sunt Steluța Bercea și Gabriel Bercea, fiecare cu câte 50% din acțiuni. Cei doi sunt și administratorii firmei ce are ca activitate principală „Cultivarea cerealelor (exclusiv orez), plantelor leguminoase şi a plantelor producătoare de seminţe oleaginoase“.
Numele Steluței Bercea și al lui Gabriel Bercea sunt menționate și în cadrul societății Midmar Callatis Green Energy SRL unde dețin câte 50 % din acțiuni și sunt și administratori. De asemenea, Steluța Bercea deține 3% din acțiuni la societtaea Midmar Callatis și este și Director General Unic al firmei.
Pentru anul 2020 societatea a raportat cifră de afaceri de 4.037.228 de lei, profit de 1.147.777 de lei și 5 angajați.
În perioada 02.07.2021 - 03.01.2013 compania MIDMAR STAR SRL a încheiat 3 contracte de achiziții publice in valoare totală de 24.329.549,73 RON. Toate cele trei contracte au fost încheiate cu Garda de Coastă.
De asemenea, societatea este parte în două dosare aflate pe rolul instanțelor din România.
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de atribuire a licitației.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Solicitările de clarificări din partea posibililor ofertanți se vor face cu 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractanta vă raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare cu 5 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări primite de către autoritatea contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare.
Solicitările de clarificare în legătură cu documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://sicapprod.elicitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate "Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăsurare.
Pentru vizualizarea documentației de atribuire încărcate în SEAP operatorii economici trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fișierelor semnate electronic.
Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr.247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire/răspunsurile formulate în cazul desfăsurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul că documentele atașate la secțiunea "Întrebări" nu vor conține datele de identificarea ale acestora, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Societatea căreia i-a fost atribuit contractul este Midmar Star din Valu lui Traian.
Despre Midmar Star
Conform datelor furnizate de confidas.ro, societatea a fost înființată în anul 2008 și are sediul în Valu lui Traian, județul Constanța. Asociații societății sunt Steluța Bercea și Gabriel Bercea, fiecare cu câte 50% din acțiuni. Cei doi sunt și administratorii firmei ce are ca activitate principală „Cultivarea cerealelor (exclusiv orez), plantelor leguminoase şi a plantelor producătoare de seminţe oleaginoase“.
Numele Steluței Bercea și al lui Gabriel Bercea sunt menționate și în cadrul societății Midmar Callatis Green Energy SRL unde dețin câte 50 % din acțiuni și sunt și administratori. De asemenea, Steluța Bercea deține 3% din acțiuni la societtaea Midmar Callatis și este și Director General Unic al firmei.
Pentru anul 2020 societatea a raportat cifră de afaceri de 4.037.228 de lei, profit de 1.147.777 de lei și 5 angajați.
În perioada 02.07.2021 - 03.01.2013 compania MIDMAR STAR SRL a încheiat 3 contracte de achiziții publice in valoare totală de 24.329.549,73 RON. Toate cele trei contracte au fost încheiate cu Garda de Coastă.
De asemenea, societatea este parte în două dosare aflate pe rolul instanțelor din România.
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de atribuire a licitației.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii