Ce societăți au câștigat contracte cu Autoritatea Navală Română. Ce valoare au contractele obținute (documente)
Ce societăți au câștigat contracte cu Autoritatea Navală Română. Ce valoare au contractele obținute (documente)
13 Aug, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3171
Marime text
Autoritatea Navală Română a atribuit recent două contracte, unul pentru achiziție de carburant și unul pentru furnizare de Servicii de suport tehnic. Potrivit licitatiapublica.ro, carburantul a fost achiziționat în vederea asigurării obiectului principal de activitate al instituției, supravegherea navigației și controlul traficului în apele naționale navigabile cu șalupele din cadrul parcului naval Căpitănia Zonală Constanța, Căpitănia Zonală Giurgiu și Căpitănia Zonală Drobeta Turnu Severin.
Criteriul de atribuire l-a reprezentat prețul cel mai scăzut, iar din cele două oferte primite câștigătoare a fost declarată cea venită din partea SC Kasandra Impex SRL din Tulcea. Valoarea estimată a fost de 66.000 de lei, iar cea finală este de 37.600 de lei. Aceeași societate a mai obținut un contract similar cu ANR în luna mai, valoarea contractului fiind atunci de 197.400 lei fără TVA.
Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate.
Potrivit Ministerului de Finanțe, pentru anul 2016 societatea a raportat o cifră de afaceri netă de 12.625.554 de lei, un profit de 1.031.066 lei și un număr mediu de 10 salariați.
Cel de-al doilea contract atribuit de Autoritatea Navală Română este pentru furnizare servicii de suport tehnic și mentenanță preventivă “Sistem de management al documentelor”.
Conform licitatiapublica.ro, autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze servicii suport tehnic și mentenanță preventivă “Sistem de management al documentelor” în vederea întreținerii echipamentelor hardware și sistemelor informatice implementate în cadrul ANR prin proiectul cu titlul “Monitorizarea și eficientizarea proceselor de lucru și a fluxului de documente la nivel central și la nivelul unităților teritoriale, păstrarea informației în condiții sigure și cu costuri optime”, asigurării suportului tehnic autorizat pentru platformele soft/hard achiziționate prin proiect.
Achiziționarea de servicii de mentenanță și suport este dictată de dinamica de schimbare a proceselor automatizate de către sistemul software implementat.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță preventivă și corectivă pentru o perioadă de 12 luni este necesară pentru următoarele sisteme:
- Sistem de Management al Documentelor – sistem ce gestionează fluxurile de lucru și de documente, asigură timpi de răspuns optimi și în condițiile legii către participanții la flux și/sau solicitanți în condiții corespunzătoare de transparență
- Sistem de arhivare electronică a datelor – sistem ce asigură arhivarea electronică în condițiile legii
- Portal - asigură necesitațile de informare, comunicare și prezentare în interiorul organizației dar și deschiderea către exteriorul ei
- Sistem de etichetare/clasificare a documentelor/mesageriei electronice - sistem ce asigură clasificarea documentelor și emailurilor pentru ca acestea să poată fi mai ușor gestionate și să nu ajungă la destinatari nedoriți
- Sistem Business Intelligence – sistem ce oferă managementului de orice nivel un suport real și la timp (în timp real) pentru fundamentarea deciziilor, în sensul că datele eterogene din sistemul informațional al instituției sunt prelucrate și oferite managementului în timp real sub formă de situații, rapoarte, tablou de bord, indicatori, simulări, statistici - Disaster Recovery Data Center – data center dotat cu echipamente hardware (servere, unități de stocare date, surse de curent neîntreruptibile, elemente active și pasive de rețea), sistem antiefracție, sistem de monitorizare și control acces, sistem de prevenire și stingere a incendiilor, sistem de ventilație și podea tehnologică, software specializat de arhivare și compresie, software.
Criteriul de atribuire l-a reprezentat prețul cel mai scăzut, a fost primită o singură ofertă din partea SC Crucial Systems&Services, ofertă declarată câștigătoare. Valoarea estimată a contractului a fost de 190.000 de lei, iar oferta câștigătoare a fost de 188.370 lei.
Potrivit Ministerului de Finanțe, pentru anul 2016 societatea a raportat o cifră de afaceri netă de 4.555.579 de lei, un profit de 35.800 de lei și 15 salariați.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de atribuire a contractului de pe licitatiapublica.ro.
Criteriul de atribuire l-a reprezentat prețul cel mai scăzut, iar din cele două oferte primite câștigătoare a fost declarată cea venită din partea SC Kasandra Impex SRL din Tulcea. Valoarea estimată a fost de 66.000 de lei, iar cea finală este de 37.600 de lei. Aceeași societate a mai obținut un contract similar cu ANR în luna mai, valoarea contractului fiind atunci de 197.400 lei fără TVA.
Despre SC Kasandra Impex SRL
Conform datelor furnizate de Registrul Comerțului, interogat la data de 9 iulie 2017, societatea a fost înființată în anul 1996 și are un capital social subscris de 50.790 lei, integral vărsat, divizat în 5.079 părți sociale, fiecare în valoare de 10 lei. Societatea are sediul social în Tulcea, strada Spitalului nr. 18. Unic asociat în cadrul firmei este Cristian Antonov, din Tulcea, acesta fiind și administratorul societății, alături de Mirela Antonov.Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate.
Potrivit Ministerului de Finanțe, pentru anul 2016 societatea a raportat o cifră de afaceri netă de 12.625.554 de lei, un profit de 1.031.066 lei și un număr mediu de 10 salariați.
Cel de-al doilea contract atribuit de Autoritatea Navală Română este pentru furnizare servicii de suport tehnic și mentenanță preventivă “Sistem de management al documentelor”.
Conform licitatiapublica.ro, autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze servicii suport tehnic și mentenanță preventivă “Sistem de management al documentelor” în vederea întreținerii echipamentelor hardware și sistemelor informatice implementate în cadrul ANR prin proiectul cu titlul “Monitorizarea și eficientizarea proceselor de lucru și a fluxului de documente la nivel central și la nivelul unităților teritoriale, păstrarea informației în condiții sigure și cu costuri optime”, asigurării suportului tehnic autorizat pentru platformele soft/hard achiziționate prin proiect.
Achiziționarea de servicii de mentenanță și suport este dictată de dinamica de schimbare a proceselor automatizate de către sistemul software implementat.
Achiziționarea serviciilor de mentenanță preventivă și corectivă pentru o perioadă de 12 luni este necesară pentru următoarele sisteme:
- Sistem de Management al Documentelor – sistem ce gestionează fluxurile de lucru și de documente, asigură timpi de răspuns optimi și în condițiile legii către participanții la flux și/sau solicitanți în condiții corespunzătoare de transparență
- Sistem de arhivare electronică a datelor – sistem ce asigură arhivarea electronică în condițiile legii
- Portal - asigură necesitațile de informare, comunicare și prezentare în interiorul organizației dar și deschiderea către exteriorul ei
- Sistem de etichetare/clasificare a documentelor/mesageriei electronice - sistem ce asigură clasificarea documentelor și emailurilor pentru ca acestea să poată fi mai ușor gestionate și să nu ajungă la destinatari nedoriți
- Sistem Business Intelligence – sistem ce oferă managementului de orice nivel un suport real și la timp (în timp real) pentru fundamentarea deciziilor, în sensul că datele eterogene din sistemul informațional al instituției sunt prelucrate și oferite managementului în timp real sub formă de situații, rapoarte, tablou de bord, indicatori, simulări, statistici - Disaster Recovery Data Center – data center dotat cu echipamente hardware (servere, unități de stocare date, surse de curent neîntreruptibile, elemente active și pasive de rețea), sistem antiefracție, sistem de monitorizare și control acces, sistem de prevenire și stingere a incendiilor, sistem de ventilație și podea tehnologică, software specializat de arhivare și compresie, software.
Criteriul de atribuire l-a reprezentat prețul cel mai scăzut, a fost primită o singură ofertă din partea SC Crucial Systems&Services, ofertă declarată câștigătoare. Valoarea estimată a contractului a fost de 190.000 de lei, iar oferta câștigătoare a fost de 188.370 lei.
Despre SC Crucial Systems&Services SRL
Conform datelor furnizate de Registrul Comerțului, consultat la data de 14 iulie 2017, firma a fost înființată în anul 1998 și are sediul social în municipiul Constanţa, având un capital social subscris de 36.000 de lei, integral vărsat. Asociați în cadrul societății sunt Elena Andreea Avrigeanu și Bogdan Mihăiță Moldoveanu, fiecare cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 50% / 50%. Bogdan Mihăiță Moldoveanu este și administratorul societății, ce are ca domeniu de activitate principal repararea calculatoarelor şi a echipamentelor periferice și întreţinerea și repararea mașinilor de birou, de contabilizat și a calculatoarelor.Potrivit Ministerului de Finanțe, pentru anul 2016 societatea a raportat o cifră de afaceri netă de 4.555.579 de lei, un profit de 35.800 de lei și 15 salariați.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de atribuire a contractului de pe licitatiapublica.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii