Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:48 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cine a câștigat licitația pentru toaletele destinate persoanelor cu dizabilități, în municipiul Tulcea (DOCUMENT)

ro

04 Apr, 2023 16:08 1160 Marime text
Primăria Tulcea
  • Valoarea totală a contractului este de 876.000 de lei fără TVA, față de suma estimată inițial de primărie, de 876.600 de lei fără TVA.
  • În descrierea contractului, se arată că este vorba despre patru toalete automate.
  • În Secțiunea Document puteți consulta anunțul de atribuire.
Primăria Tulcea a atribuit companiei bucureștene Comex Rom SRL contractul privind serviciile de închiriere, amplasare, întreținere, curățenie și reparare a toaletelor automate racordabile pentru persoane cu dizabilități în municipiu.
 
Compania din București a fost singura care a depus ofertă pentru acest contract, în cadrul procedurii simplificate organizate de Primăria Tulcea, conform informațiilor publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice.
 
Valoarea totală a contractului este de 876.000 de lei fără TVA, față de suma estimată inițial de primărie, de 876.600 de lei fără TVA.
 
În descrierea contractului, se arată că este vorba despre patru toalete automate.
 
Despre contract
 
Astfel, contractul prevede „transportul, livrarea, amplasarea și punerea în funcțiune a toaletelor automate. Activitatea va include și acordarea de asistență tehnică pentru operațiunile de racordare la utilități - apă, canalizare, energie electrică“.
 
În continuare, este prevăzută și „mentenanța toaletelor care presupune: verificarea spațiului tehnic, verificarea stării de funcționare a toaletelor – închidere/deschidere ușă de acces, verificare și realimentare distribuitoare cu săpun lichid, hârtie igienică, verificarea senzorilor și a afișajului electronic, remedierea defecțiunilor tehnice“.
 
De asemenea, contractul presupune și „înlocuirea pieselor defecte – inclusiv a pieselor care se defectează urmare a vandalismului – și montajul acestora pe toată durata contractului“, dar și „refacerea inscripțiilor și afișajelor deteriorate urmare a vandalismului“.

 
Nu în ultimul rând, firma câștigătoare trebuie să se ocupe și de „asigurarea consumabilelor pentru funcționarea toaletelor: hârtie igienică, odorizant, lichid spălare mâini“.
 
„Activitățile de întreținere care trebuie desfășurate pentru garantarea funcționării optime a toaletelor automate, se grupează astfel: a. întreținere curentă + materiale consumabile care cuprinde: a.1. colectarea de pe podeaua toaletei a resturilor ce nu pot fi antrenate de jetul de apă către camera tehnică, precum și a celor blocate în camera tehnică, zilnic; a.2. golirea și înlocuirea pungilor de gunoi, zilnic; a.3. verificarea /aprovizionarea cu hârtie igienică, de două ori pe săptămână; a.4. verificarea/aprovizionarea dozatorului cu săpun lichid antibacterian, de două ori pe săptămână; a.5. verificarea /aprovizionarea dozatorului cu substanță dezinfectantă, de două ori pe săptămână; a.6. spălarea și ștergerea elementelor componente din inox din interiorul toaletei de depunerile de calcar, de două ori pe săptămână; a.7. verificarea funcționării optime a instalațiilor ce deservesc toaleta (instalația de alimentare cu apă și canalizare, instalația de alimentare cu energie electrică), zilnic. b. întreținere planificată, lunar - are loc prin vizita lunară efectuată de personal specializat în controlul și verificarea funcționalității, utilizării și depanării aparaturii ce constituie sistemul tehnic, pentru garantarea unei funcționări optime și atenuarea deteriorării progresive. c. întreținere excepțională, în caz de necesitate care cuprinde: c.1. intervenții efectuate de personal specializat în vederea întreținerii sau, dacă este necesar, înlocuirii componentelor nefuncționale; c.2. intervenții excepționale, altele decât cele efectuate de personal specializat; c.2.1. spălarea și ștergerea interiorului toaletei automate de orice alte urme de murdărie; c.2.2. curățarea și spălarea ușii de intrare și a pereților exteriori ai toaletei de murdărie, afișe, inscripționări etc; c.2.3. vopsirea pereților exteriori; c.2.4. reparațiile pereților interiori și exteriori; c.2.5. vidanjarea și spălarea rețelei de canalizare“, potrivit informațiilor oficiale.
 
Despre Comex Rom SRL
 
Potrivit Confidas.ro, platformă consultată la data de 4 aprilie 2023, Comex Rom SRL a fost înființată în anul 1992 și are sediul social în București, Sectorul 1, strada Buzești, nr. 61, obiectul de activitate fiind reprezentat de colectarea deșeurilor nepericuloase.
 

Asociați sunt Andrei și Viorica Popovici, firma fiind administrată de cea din urmă.
 
Numele celor doi se regăsesc alături și în societățile P.A.V.I. Impex, Eco Mobil Sistem, dar și Experta Imper, toate din București, în timp ce Andrei Popovici mai apare și în Pako-Serv, tot din București.
 
Pentru a reveni la Comex Rom, în 2021, firma a declarat 27 de angajați, profit peste 3,20 de milioane de lei, iar cifra de afaceri a fost aproape 10,4 milioane de lei, toate valorile fiind în scădere față de anul precedent.
 
Potrivit Confidas.ro, compania Comex Rom SRL a încheiat contracte de achiziții publice în valoare totală de 68.972.688,26 de lei.
 
Printre instituțiile publice care au semnat contracte cu firma se numără Academia de Poliție Alexandru Ioan Cuza București, Administrația Domeniului Public Sector 1, Administrația Domeniului Public Sector 2, Administrația Domeniului Public și Dezvoltare Urbană Sector 6, dar și altele.
 
În Secțiunea Document puteți consulta anunțul de atribuire.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii