Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:30 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a încheiat un contract cu o firmă din Cluj (DOCUMENT)

ro

15 May, 2022 12:43 2862 Marime text


Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța a organizat o licitație pentru achiziția ușilor automate culisante în 2 canate – clădire Terminal Pasageri (achiziție și montaj).
 
Contractul a fost atribuit pe data de 9 mai, iar pe www.licitatiapublica.ro a fost publicat pe 12 mai.

Obiectul achiziției constă în achiziționarea unui număr de 14 uși automate în 2 canate care vor deservi clădirea Terminalului Pasageri, precum și montajul acestora după demontarea prealabilă a ușilor existente. Clădirea Terminal Pasageri este alcătuită din 3 corpuri independente (A, B și C), cu regim de înălțime P+1, corpurile B și C constituind cele două holuri de transit al pasagerilor, având un regim de înălțime P supraînălțime medie de 10,0 m.

Intrările/ieșirile în/din cele două holuri de transit menționate sunt deservite de 14 uși automate culisante în 2 canate, șase dintre aceste uși fiind dublate de alte șase uși, zona dintre două uși culisante în două canate constituind o zonă tampon între holul de transit pe care aceste uși îl deservesc și exteriorul clădirii.

Se intenționează achiziționarea unui număr de 14 uși automate culisante în 2 canate – fiecare dintre acestea fiind compusă din ușile propriu zise și sistemul de acționare automata aferent, cel puțin similar cu cele existente, atât în ceea ce privește caracteristicile tehnice/funcționalitățile acestora, precum și în cee ace privește culoarea acestora, pentru a nu se modifica aspectul general al clădirii; totodată, ofertantul câștigător va executa montajul acestor uși după demontarea, în prealabil, de către același ofertant, a ușilor automate culisnte în 2 canate existente.

Detaliile privind produsele si operațiunile accesorii necesar a fi realizate se regăsesc la nivelul Caietului de sarcini.

Valoarea contractului este de 312.914 lei, iar societatea comercială câștigătoare este KADRA TECH.


Despre KADRA TECH

Potrivit confidas, firma a fost înfințată în anul 2005 cu sediul social în județ Cluj.

Asociați sunt Opriş Radu Bogdan, Sagmar Monica Adriana și Strugaru Andreea Cristina.

Administratori sunt Opriş Radu Bogdan și Sagmar Monica Adriana.


În anul fiscal 2020, cifra de afaceri a firmei a fost în valoare de 32.362.410 lei, profit 2.470.544 lei și un număr mediu de 78 angajați.

Compania KADRA TECH S.R.L. a încheiat 494 contracte de achiziții publice in valoare totală de 7.527.171,55 lei.

Printre autoritățile contractante se numără Administrația Piețelor Agroalimentare S.A. și Aeroportul International Sibiu R.A.

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii