CN APM Constanța va achiziționa piese de schimb pentru sistemul de semnalizare maritimă. Valoarea contractului (document)
CN APM Constanța va achiziționa piese de schimb pentru sistemul de semnalizare maritimă. Valoarea contractului
14 Jun, 2018 20:18
ZIUA de Constanta
1832
Marime text
Compania Națională "Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța a atribuit recent un contract de furnizare ”piese de schimb sistem de semnalizare maritimă”. Firma câștigătoare este Utilnavorep SA. Valoarea contractului este de 399.700 lei, fără TVA.
Obiectul contractului, potrivit licitatiapublica.ro: ”prin achiziția acestor produse se urmareste asigurarea necesarului de piese de schimb pentru întretinerea geamandurilor maritime si a stâlpilor de semnalizare ce compun sistemul de semnalizare ce deserveste porturile maritime românesti aflate în administrarea CN APM SA Constanta. Asigurarea pieselor de schimb necesare pentru întretinerea sistemului de semnalizare constituie o conditie esentiala pentru interventia rapida si reducerea timpilor în care sistemul functioneaza defectuos în totalitate, sau în parte, ceea ce conduce la respectarea obligatiilor ce revin CN APM SA Constanta si asigurarea conditiilor de navigatie în siguranta pe timp de noapte sau zi. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 15”
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante
Director General - Dan Nicolae Tivilichi, Director General Adjunct - Marian Tanase, Director Exploatare - Teodor Patrichi, Director Economic - Daniela Șerban, Sef Seviciu Juridic și Contencios - Tanase Iulian Pepi, Sef Birou Control Financiar Preventiv - Nicoleta Adina Gamalan, Sef Departament Achizitii Publice - Otilia Ifimov, Departament Achizitii Publice - Aurelian Lita, Sef Serviciul Exploatare - Petru Radu.
Utilnavorep SA, în datele Registrului Comerțului
Potrivit datelor furnizate de Registrul Comerțului, interogat la data de 6 iunie 2018 societatea a fost înființată în anul 1992 și are sediul social în municipiul Constanţa, bulevardul Aurel Vlaicu nr. 52, județul Constanţa.
Societatea are capital social subscris de 5.000.000 lei, integral vărsat, iar cei 87 de acționari aflați pe Lista de Acționari au cota de participare la beneficii şi pierderi: 100% / 100%.
Administratorii societății sunt Rodica Ciubotaru, Adela Diaconescu și Sorin Mitrea.
Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă repararea şi întreţinerea navelor şi bărcilor
Pentru anul fiscal 2017, societatea a raportat cifră de afaceri netă de 57.998.966 de lei, profit de 15.082.263 de lei și 221 de salariați.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „documente“, puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Obiectul contractului, potrivit licitatiapublica.ro: ”prin achiziția acestor produse se urmareste asigurarea necesarului de piese de schimb pentru întretinerea geamandurilor maritime si a stâlpilor de semnalizare ce compun sistemul de semnalizare ce deserveste porturile maritime românesti aflate în administrarea CN APM SA Constanta. Asigurarea pieselor de schimb necesare pentru întretinerea sistemului de semnalizare constituie o conditie esentiala pentru interventia rapida si reducerea timpilor în care sistemul functioneaza defectuos în totalitate, sau în parte, ceea ce conduce la respectarea obligatiilor ce revin CN APM SA Constanta si asigurarea conditiilor de navigatie în siguranta pe timp de noapte sau zi. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 15”
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante
Director General - Dan Nicolae Tivilichi, Director General Adjunct - Marian Tanase, Director Exploatare - Teodor Patrichi, Director Economic - Daniela Șerban, Sef Seviciu Juridic și Contencios - Tanase Iulian Pepi, Sef Birou Control Financiar Preventiv - Nicoleta Adina Gamalan, Sef Departament Achizitii Publice - Otilia Ifimov, Departament Achizitii Publice - Aurelian Lita, Sef Serviciul Exploatare - Petru Radu.
Utilnavorep SA, în datele Registrului Comerțului
Potrivit datelor furnizate de Registrul Comerțului, interogat la data de 6 iunie 2018 societatea a fost înființată în anul 1992 și are sediul social în municipiul Constanţa, bulevardul Aurel Vlaicu nr. 52, județul Constanţa.
Societatea are capital social subscris de 5.000.000 lei, integral vărsat, iar cei 87 de acționari aflați pe Lista de Acționari au cota de participare la beneficii şi pierderi: 100% / 100%.
Administratorii societății sunt Rodica Ciubotaru, Adela Diaconescu și Sorin Mitrea.
Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă repararea şi întreţinerea navelor şi bărcilor
Pentru anul fiscal 2017, societatea a raportat cifră de afaceri netă de 57.998.966 de lei, profit de 15.082.263 de lei și 221 de salariați.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „documente“, puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii