CNAIR atribuie un contract pentru efectuarea de marcaje rutiere! Ce sumă este alocată pentru lucrările drumurilor din administrarea DRDP Constanța (DOCUMENT)
CNAIR atribuie un contract pentru efectuarea de marcaje rutiere! Ce sumă este alocată pentru lucrările drumurilor
08 Feb, 2024 21:36
ZIUA de Constanta
1545
Marime text
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. a lansat un anunț de participare la licitație pentru un contract de „lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de CNAIR SA: Lot 1 DRDP București, Lot 2 DRDP Craiova, Lot 3 DRDP Timișoara, Lot 4 DRDP Cluj, Lot 5 DRDP Brașov, Lot 6 DRDP Iași, Lot 7 DRDP Constanta, Lot 8 DRDP Buzău“.
Valoarea este estimată la 492.007.314,24 RON.
Obiectul acordurilor cadru îl reprezintă lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de C.N.A.I.R. S.A. Lot 1 – D.R.D.P. București, Lot 2 – D.R.D.P. Craiova, Lot 3 –D.R.D.P. Timișoara, Lot 4 – D.R.D.P. Cluj, Lot 5 – D.R.D.P. Brașov, Lot 6 – D.R.D.P. Iași, Lot 7 – D.R.D.P. Constanta, Lot 8 – D.R.D.P. Buzău în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini și ale legislației în domeniu.
Cantitățile minime și maxime estimate pe durata acordului cadru, precum și pentru fiecare contract subsecvent (anul I, anul II, anul III și anul IV) sunt conform Anexei A la Caietul de sarcini, pentru fiecare lot în parte. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publica are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este cu 25 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractanta stabilește un singur termen limita în care vă raspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare, după cum urmează: cu 12 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvata pentru analizarea documentației de atribuire și, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Comunei Cuza Vodă, județul Constanța atribuie un contract pentru asfaltarea mai multor străzi (DOCUMENT)
Valoarea este estimată la 492.007.314,24 RON.
Obiectul acordurilor cadru îl reprezintă lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de C.N.A.I.R. S.A. Lot 1 – D.R.D.P. București, Lot 2 – D.R.D.P. Craiova, Lot 3 –D.R.D.P. Timișoara, Lot 4 – D.R.D.P. Cluj, Lot 5 – D.R.D.P. Brașov, Lot 6 – D.R.D.P. Iași, Lot 7 – D.R.D.P. Constanta, Lot 8 – D.R.D.P. Buzău în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini și ale legislației în domeniu.
Cantitățile minime și maxime estimate pe durata acordului cadru, precum și pentru fiecare contract subsecvent (anul I, anul II, anul III și anul IV) sunt conform Anexei A la Caietul de sarcini, pentru fiecare lot în parte. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publica are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este cu 25 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractanta stabilește un singur termen limita în care vă raspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare, după cum urmează: cu 12 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvata pentru analizarea documentației de atribuire și, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
- Lotul 1 este pentru Lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de C.N.A.I.R. S.A. Lot 1 – D.R.D.P. București, valoarea estimată fiind de 87.424.704,00 RON fără TVA
- Lotul 2 este pentru lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de C.N.A.I.R. S.A: Lot 2 – D.R.D.P. Craiova, valoarea estimată fiind de 58.158.000,00 RON fără TVA.
- Lotul 3 este pentru lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de C.N.A.I.R. S.A. Lot 3 –D.R.D.P. Timișoara, valoarea estimată fiind de 77.105.304,00 RON fără TVA.
- Lotul 4 este pentru lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de C.N.A.I.R. S.A Lot 4 – D.R.D.P. Cluj, valoarea estimată fiind de 54.317.088,00 RON fără TVA.
- Lotul 5 este pentru lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de C.N.A.I.R. S.A. Lot 5 – D.R.D.P. Brașov.
- Lotul 6 este pentru lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de C.N.A.I.R. S.A. Lot 6 – D.R.D.P. Iași, valoarea estimată fiind de 61.964.892,00 RON fără TVA.
- Lotul 7 este pentru lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de C.N.A.I.R. S.A. Lot 7 – D.R.D.P. Constanta, valoarea estimată fiind de 43.368.994,08 RON fără TVA
- Lotul 8 este pentru lucrări de marcaje rutiere executate în strat subțire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internaționale „E”, drumuri naționale principale, drumuri naționale secundare administrate de C.N.A.I.R. S.A. Lot 8 – D.R.D.P. Buzău, valoarea estimată fiind de 67.540.944,96 RON fără TVA.
- Director General – PISTOL Cristian Ovidiu Catalin
- Director Direcția Achiziții Publice - Horia Mihai NICOLAE,
- Sef Departament Achiziții Buget de Stat și Venituri Proprii – ILIE Alin Daniel
- Sef Serviciu Achiziții Lucrări și Servicii - Radu Ileana
- Chivu Florina, Coman Amelia Luiza, Gogă Georgeta, Cătrună Gabriela Viorica - salariați în cadrul Serviciului Achiziții Lucrări și Servicii
- Bărbulescu Ioana Silvia, Tudor Ioana, Farmazon Eduard-Gabriel, salariați în cadrul Biroului Contracte și Acte Adiționale
- Andreea-Ruxandra UȚA - Direcția Achiziții Publice, consilier juridic în cadrul Serviciului Achiziții Produse și Achiziții Directe
- Director Direcția Siguranță Circulației și Monitorizare Trafic - Cristian ANDREI
- Paval Flavius Florin - Sef Serviciu Siguranță Traficului;
- Macovei Marian – salariat Serviciul Siguranță Traficului
- Sef Birou Analiza Preturi – BANA Tudor Mihail
- Iuliana PESCARU – Biroul Analiza Preturi
- MAȘALA Ionuț Laurenţiu - Director Direcţia Economică şi Financiară
- MARIN Adrian Marian – Director Adjunct Direcţia Financiară la Direcţia Economică şi Financiară
- TICU Cătălin Alexandru - Şef Serviciu CFP Propriu
- DOGARU Ioan Victor, DUINĂ Neluța Veronica, GIVAN Dănuț Grigore, OŢELEA Georgian Victor, POPA Raluca Marilena, EFTIME Ioan Catalin, salariaţi în cadrul Serviciului CFP Propriu
- Director Direcţia Juridică - FILIPESCU Andrei
- Şef Departament Avizare Legala - ZANFIR Valeriu Bebe
- Lăură CAMBOSIE, Mihai Iulian STAN, Aura Georgiana ŞERBAN, Roxana Mihaela STĂNESCU, Mihai Daniel BERDEI, salariați în cadrul Departament Avizare Legala
- Ion DĂMIAN -Președinte Consil de Administrație al CNAIR SĂ
- Membrii Consiliului de Administrație al CNAIR S.A: Marcu Mirel-Alexandru, Mihalache Costin, Cristian Ovidiu Catalin Pistol, Septimiu Buzasu, Birchi Ileana Mirela.
- Lot 1 – D.R.D.P. București: 7.900.000 lei;
- Lot 2 – D.R.D.P. Craiova:4.300.000 lei;
- Lot 3 – D.R.D.P.Timișoara:7.500.000 lei;
- Lot 4 – D.R.D.P. Cluj:4.000.000 lei;
- Lot 5 – D.R.D.P. Brașov:3.100.000 lei;
- Lot 6 – D.R.D.P. Iași:4.600.000 lei;
- Lot 7 – D.R.D.P. Constanta: 3.300.000 lei;
- Lot 8 – D.R.D.P. Buzău: 5.300.000 lei.
- Lot 1 – D.R.D.P. București: 6.600.000 lei fară TVA;
- Lot 2 – D.R.D.P. Craiova: 3.600.000 lei fară TVA;
- Lot 3 – D.R.D.P.Timișoara: 6.200.000 lei fară TVA;
- Lot 4 – D.R.D.P. Cluj: 3.400.000 lei fară TVA;
- Lot 5 – D.R.D.P. Brașov: 2.600.000 lei fară TVA;
- Lot 6 – D.R.D.P. Iași: 3.800.000 lei fară TVA;
- Lot 7 – D.R.D.P. Constanta: 2.700.000 lei fară TVA;
- Lot 8 – D.R.D.P. Buzău:4.400.000 lei fară TVA .
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Comunei Cuza Vodă, județul Constanța atribuie un contract pentru asfaltarea mai multor străzi (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii