CNAPM Constanța achiziționează sistem integrat de cântărire și măsurare în mișcare al vehiculelor (DOCUMENT)
CNAPM Constanța achiziționează sistem integrat de cântărire și măsurare în mișcare al vehiculelor (DOCUMENT)
21 Jul, 2024 15:52
ZIUA de Constanta
791
Marime text
Compania Națională "Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța a lansat un anunț de participare la licitație pentru Sistem de cântărire și de măsurare dimensiuni.
Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimată la 10.067.400 lei.
Obiectul general al contractului de achiziție îl reprezintă achiziționarea unui Sistem integrat de cântărire și măsurare în mișcare al vehiculelor (cântărire dinamică). Sistemul integrat de cântărire și măsurare în mișcare vă fi furnizat la cele mai moderne standarde tehnologice și operaționale.
Din punct de vedere arhitectural, sistemul vă fi organizat pe 2 componente:
i. componenta hardware care vă fi compusă din 12 subansamble de senzori cu durată mare de viată, pentru realizarea cântăriri în mișcare pe 12 benzi (în orice configurație stabilește Entitatea contractantă: nr. puncte/locații de instalare, drum cu o bandă/2 benzi, drum cu circulație în ambele direcțîi/sens unic cu o bandă/2 benzi pe fiecare sens etc), împreună cu toate componentele/accesoriile necesare funcționarii (datalogger, camere ANPR, camere context față/spate, cabluri/conectică la sistemul de comunicații, alimentare etc).
ii. componenta software care implică accesul autoritățîi contractante la o platformă software ce stochează toate datele colectate de la componenta hardware, pentru vizualizarea/analizarea datelor de interes.
Accesul la platforma software se realizează securizat, la distanță, prin furnizarea unei licențe de utilizare pentru cele 12 subsisteme de senzori, printr-o interfață grafică de afișare informațîi, într-un format ușer friendly.
Platforma software trebuie să fie realizată în tehnologii și cu instrumente certificate astfel încât să respecte toate cerințele tehnica-funcționale pentru instalarea/funcționarea în cloud securizat dar să permită totodată și instalare on premises, la cererea beneficiarului.
La cererea beneficiarului, Contractantul va fi nevoit să integreze sistemul software de management al noilor subansamble de cântărire cu sistemul software aferent soluției/platformei instalata în poarta nr. 9 fară nici un cost suplimentar pentru acesta. Implementarea Sistemului integrat de cântărire și măsurare în mișcare al vehiculelor implică proiectarea, furnizarea, montarea și instalarea, testarea, punerea în funcțiune și integrarea, operaționalizarea tuturor componentelor în mai multe etape, astfel:
1 Proiectare - Proiectarea sistemului de cântărire și măsurare dimensiuni se vă face pe baza documentației tehnice elaborate, cu respectarea legislației în vigoare. Orice abatere de la respectarea legislaţiei pentru implementarea sistemului de cântărire este în culpa Contractantului/Proiectantului.
2 Furnizare – livrarea componentei hardware (12 subansamble de senzori împreună cu toate accesoriile necesare (camere ANPR, context, dataloggere etc);
3 Montarea și instalarea:
Continuare detalii GBE: Garanția de buna execuție va fi constituita în termen de 5 zile lucrătoare de la semnarea contractului sectorial. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a Contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului sectorial/contractului subsecvent, după caz, conform art. 45 alin. (3) din HG nr. 394/2016 și vă deveni anexa la contract.
Indiferent de forma de constituire a garanției de bună execuție, aceasta trebuie să fie irevocabila și vă prevedea în mod clar și fără echivoc că plata garanției de bună execuție se vă efectua necondiționat, respectiv la prima cerere a Entității contractante, pe baza declarației acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepție.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influenta conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administrație: Gavruta Adrian-Daniel, Chirilă Constantin, Suryan-Omar Dede, Vlad Elena, Diaconu Cătălin, Mihnea-Claudiu Drumea, Dan Alexandru Catană
• Conducere executivă: Mihai Teodorescu - Director General, Ileana-Mirela Bîrchi - Director Executiv, Măria Mergiu – Director Financiar, Tănase Iulian Pepi – C.J. cu atribuțîi delegate Seviciul Juridic și Guvernanță Corporativă; Mădălina Crețu – Sef Departament Resurse Umane, Administrativ, SSM; Hermina Bectemir – Sef Serviciu Achiziții Publice, Cristian – Daniel Ivănescu – Șef Serviciu Informatică
• Alti semnatari: Adrian Stănciuc - Șef Birou Control Financiar Preventiv; Alina Mărgineanu-Ibraim – Expert Achiziții Publice, din cadrul Serviciului Achiziții Publice; Adrian Stoean - Șef Serviciul Urmărire Contracte; Sebastian Subțirică - Șef Compartiment Tehnico Economic SEP; Doru Mocanu - Inginer Serviciul Întocmire și Elaborare Documentație.
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20.08.2024 ora 15:00
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
CNAPMC dispusă să plătească 26.000 de euro pentru o fimare de promovare a Portului Constanța
Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimată la 10.067.400 lei.
Obiectul general al contractului de achiziție îl reprezintă achiziționarea unui Sistem integrat de cântărire și măsurare în mișcare al vehiculelor (cântărire dinamică). Sistemul integrat de cântărire și măsurare în mișcare vă fi furnizat la cele mai moderne standarde tehnologice și operaționale.
Din punct de vedere arhitectural, sistemul vă fi organizat pe 2 componente:
i. componenta hardware care vă fi compusă din 12 subansamble de senzori cu durată mare de viată, pentru realizarea cântăriri în mișcare pe 12 benzi (în orice configurație stabilește Entitatea contractantă: nr. puncte/locații de instalare, drum cu o bandă/2 benzi, drum cu circulație în ambele direcțîi/sens unic cu o bandă/2 benzi pe fiecare sens etc), împreună cu toate componentele/accesoriile necesare funcționarii (datalogger, camere ANPR, camere context față/spate, cabluri/conectică la sistemul de comunicații, alimentare etc).
ii. componenta software care implică accesul autoritățîi contractante la o platformă software ce stochează toate datele colectate de la componenta hardware, pentru vizualizarea/analizarea datelor de interes.
Accesul la platforma software se realizează securizat, la distanță, prin furnizarea unei licențe de utilizare pentru cele 12 subsisteme de senzori, printr-o interfață grafică de afișare informațîi, într-un format ușer friendly.
Platforma software trebuie să fie realizată în tehnologii și cu instrumente certificate astfel încât să respecte toate cerințele tehnica-funcționale pentru instalarea/funcționarea în cloud securizat dar să permită totodată și instalare on premises, la cererea beneficiarului.
La cererea beneficiarului, Contractantul va fi nevoit să integreze sistemul software de management al noilor subansamble de cântărire cu sistemul software aferent soluției/platformei instalata în poarta nr. 9 fară nici un cost suplimentar pentru acesta. Implementarea Sistemului integrat de cântărire și măsurare în mișcare al vehiculelor implică proiectarea, furnizarea, montarea și instalarea, testarea, punerea în funcțiune și integrarea, operaționalizarea tuturor componentelor în mai multe etape, astfel:
1 Proiectare - Proiectarea sistemului de cântărire și măsurare dimensiuni se vă face pe baza documentației tehnice elaborate, cu respectarea legislației în vigoare. Orice abatere de la respectarea legislaţiei pentru implementarea sistemului de cântărire este în culpa Contractantului/Proiectantului.
2 Furnizare – livrarea componentei hardware (12 subansamble de senzori împreună cu toate accesoriile necesare (camere ANPR, context, dataloggere etc);
3 Montarea și instalarea:
- instalarea componentei hardware (12 subansamble de senzori împreună cu toate accesoriile necesare (subansamble cântărire, stâlpi, camere ANPR, context, dataloggere etc);
- instalarea componentei software și a componentelor de comunicațîi aferente celor 12 subansamble de senzori. La cererea beneficiarului, Contractantul va fi nevoit să integreze sistemul software de management al noilor subansamble de cântărire cu soluția software existenta și funcțională din poarta nr. 9, fară nici un cost suplimentar pentru acesta.
- se va executa cu personal cu autorizat conform legislației în vigoare;
Continuare detalii GBE: Garanția de buna execuție va fi constituita în termen de 5 zile lucrătoare de la semnarea contractului sectorial. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a Contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului sectorial/contractului subsecvent, după caz, conform art. 45 alin. (3) din HG nr. 394/2016 și vă deveni anexa la contract.
Indiferent de forma de constituire a garanției de bună execuție, aceasta trebuie să fie irevocabila și vă prevedea în mod clar și fără echivoc că plata garanției de bună execuție se vă efectua necondiționat, respectiv la prima cerere a Entității contractante, pe baza declarației acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepție.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influenta conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administrație: Gavruta Adrian-Daniel, Chirilă Constantin, Suryan-Omar Dede, Vlad Elena, Diaconu Cătălin, Mihnea-Claudiu Drumea, Dan Alexandru Catană
• Conducere executivă: Mihai Teodorescu - Director General, Ileana-Mirela Bîrchi - Director Executiv, Măria Mergiu – Director Financiar, Tănase Iulian Pepi – C.J. cu atribuțîi delegate Seviciul Juridic și Guvernanță Corporativă; Mădălina Crețu – Sef Departament Resurse Umane, Administrativ, SSM; Hermina Bectemir – Sef Serviciu Achiziții Publice, Cristian – Daniel Ivănescu – Șef Serviciu Informatică
• Alti semnatari: Adrian Stănciuc - Șef Birou Control Financiar Preventiv; Alina Mărgineanu-Ibraim – Expert Achiziții Publice, din cadrul Serviciului Achiziții Publice; Adrian Stoean - Șef Serviciul Urmărire Contracte; Sebastian Subțirică - Șef Compartiment Tehnico Economic SEP; Doru Mocanu - Inginer Serviciul Întocmire și Elaborare Documentație.
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20.08.2024 ora 15:00
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
CNAPMC dispusă să plătească 26.000 de euro pentru o fimare de promovare a Portului Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii