Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:35 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Comuna Beștepe, județul Tulcea, cumpără echipamente IT și sisteme cloud based pentru debirocratizarea instituției. Ce firme au câștigat contractele (DOCUMENTE)

ro

24 Feb, 2023 00:00 1858 Marime text
Primăria Beștepe - Sursa foto - Facebook.com - Primăria Comunei Beștepe
  • Societatea Aconnect Smart Software SRL din Timișoara se va ocupa de serviciile de implementare a infrastructurii unui ecosistem cloud based, iar Tryamm Trading Consulting SRL București se va ocupa de echipamentele IT.
  • Atribuirea s-a făcut în urma licitației publice.
  • În Secțiunea Documente puteți consulta anunțurile de atribuire.
Două societăți au semnat recent contracte de furnizare cu Primăria Comunei Beștepe, județul Tulcea, urmând să livreze echipamente IT și sisteme cloud based pentru debirocratizarea activității instituției.
 
Astfel, societatea Aconnect Smart Software SRL din Timișoara se va ocupa de serviciile de implementare a infrastructurii unui ecosistem cloud based, iar Tryamm Trading Consulting SRL București se va ocupa de echipamentele IT.
 
Informațiile privind semnarea contractelor au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se precizează că, în ambele cazuri, atribuirea s-a făcut în urma licitației publice.
 
Despre contractul vizând sistemul cloud based
 
Mai este de precizat că pentru contractul privind sistemul cloud a fost depusă o singură ofertă, cea a Aconnect Smart Software SRL fiind astfel declarată câștigătoare, valoarea totală a contractului fiind cea estimată inițial de către primărie, respectiv 1.000.000 de lei fără TVA, adică peste 200.000 de euro, la cursul actual.
 
Contractul vizează „creșterea performanței administrației publice la nivelul UAT Beștepe și instituțiilor subordonate, în domeniul asigurării serviciilor sociale și medicale, prin implementarea de măsuri de simplificare a procedurilor administrative cu caracter general de tip front-office și back-office, respectiv eficientizarea fluxurilor de comunicare intra și interinstituționale“.
 
Durata contractului este de patru luni și nu poate fi subcontractat.
 
Autoritatea contractantă a precizat că „în cadrul proiectului se intenţionează implementarea unui sistem informatic integrat ce va fi utilizat pentru optimizarea procedurilor și fluxurilor de lucru în domeniul administrării serviciilor sociale și medicale, concret, fiind vizate următoarele rezultate:

a)       administrarea electronică a documentelor, pentru uz intern, întocmite și/sau primite, respectiv introducerea și utilizarea semnăturii electronice calificate, în scopul fluidizării, eficientizării, activităților administrative desfășurate în cadrul UAT Comuna Beștepe (servicii back-office / front office);
b)      implementarea de servicii destinate realizării de activități în mod colaborativ, respectiv facilitării transferului de date intra și interinstituțional.
Sistemul informatic integrat ce se dorește a fi achiziționat va avea în componență următoarele:
Modul/platformă de management și configurare identități digitale;
Modul/platformă de management documente;
Modul/platformă de semnare electronică;
Modul/platformă de arhivare electronică;
Modul/platformă de lucru colaborativ;
Modul/platfomă de integrare cu aplicații externe destinate facilitării transferului de date intern și extern (intrainstituțional și interinstituțional).

Derularea activitatii presupune modelarea de fluxuri de lucru incluse în sfera de cuprindere a proiectului conform capabilităților platformei de workflow și document management, în special în vederea executiei proceselor de lucru în mediul electronic cu ajutorul documentelor semnate electronic“.
 
Finanțarea se face din fonduri europene, prin proiectul „Ecosistem digital interconectat și integrat in cadrul ITI Tulcea - UAT Beștepe“, cod SMIS 154671, cod SIPOCA 1176.
 
Contractul a fost atribuit în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț.
 
Despre Aconnect Smart Software SRL
 
În cursul anului 2022, societatea Aconnet Smart Software a mai semnat două contracte în județul Tulcea, respectiv cu Primăria Mihail Kogălniceanu și cu Primăria Grindu.
 
Potrivit Confidas.ro, platformă consultată la data de 23 februarie 2023, compania Aconnect Smart Software SRL a fost înființată la finele anului 2020 și are sediul social în Timișoara, pe strada Putna nr. 13, obiectul de activitate principal fiind reprezentat de activități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client).
 
Asociați cu părți egale și administratori sunt Gabriel Al-Baba și George Daniel Anghel.
 
Numele lui Gabriel Al-Baba figurează și în Distribution Net System SRL, Aconnect International Software SRL, Aconnect RPA Solutions SRL și Netlink International SRL, toate din județul Timiș.
 
La rândul său, George Daniel Anghel figurează și în Insights Enterprise SRL Brașov, Digitax Online Public Services SRL București (unde este administrator), dar și Netling International SRL Timiș.
 
Pentru a reveni la Aconnect Smart Software SRL, în 2021 firma a declarat 0 angajați, profit peste 150.000 de lei și cifra de afaceri peste 160.000 de lei.
 
Potrivit Confidas.ro, compania Aconnect Smart Software S.R.L. a încheiat contracte de achiziții publice în valoare totală de 98.000 de lei, alături de instituțiile tulcene numărându-se și Municipiul Adjud.
 
Despre contractul pentru echipamente IT
 
Pentru contractul semnat cu societatea Tryamm Trading Consulting SRL au fost depuse două oferte, dintre care una a fost inacceptabilă.
 
Contractul a fost adjudecat la suma de 47.940 de lei fără TVA, față de cei 48.000 de lei estimați inițial de către primărie.
 
Finanțarea este asigurată din fonduri europene, prin Programul Operational Capacitate Administrativă – POCA, Proiectul „Ecosistem digital interconectat și integrat în cadrul ITI Tulcea – UAT Bestepe aflate în competenţa UAT Comuna Bestepe“, cod SMIS 154671.
 
Durata contractului este de trei luni, iar acesta a fost atribuit în baza criteriului prețul cel mai scăzut.
 
Conform descrierii contractului, obiectul acestuia este reprezentat de „furnizarea și punerea în functiune a unui număr de 12 bucăți de calculatoare aferent proiectului «Ecosistem digital interconectat și integrat în cadrul ITI Tulcea – UAT Beștepe» cod SMIS 154670 finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă“.
 
„Scopul achiziției vizează creșterea performanței administrației publice la nivelul local și instituțiilor subordonate, în general de tip front-office și back-office, respectiv eficientizarea fluxurilor de comunicare intra și interinstituționale“, potrivit autorității contractante.
 
Se mai precizează că „prin prezenta achiziție publică se dorește achiziționarea unui număr de 12 bucăți de echipamente de tip Sisteme All in One (AiO) 24"“, făcându-se și mențiunea că „utilizarea echipamentelor de tip Sisteme All in One (AiO) 24" va permite institutiei un alt mod, mult mai modern de adresabilitate a solicitărilor clienților, prin creșterea productivității, o activitate mai eficientă a angajaților precum și o calitate ridicată a serviciilor prestate“.
 
Despre Tryamm Trading Consulting SRL
 
Compania Tyramm Trading Consulting SRL este cunoscută și pe piața din Constanța, în urma contractelor semnate cu Autoritatea Navală Română sau Academia Navală Mircea cel Bătrân.
 
Potrivit Confidas.ro, platformă consultată pe 23 februarie 2023, societatea a fost înființată în anul 1993 și are sediul social în București, Sectorul 6, Drumul Valea Cricovului, nr. 38A, având ca obiect de activitate comerț cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice și software-ului.
 
Asociați sunt Dănuț Florin Modoran (80%) și Cristian Aionesei (20%), ambii fiind și administratorii societății.
 
Numele lui Dănuț Florin Modoran se regăsește și în Amasco SRL București, dar și în Greentronics SRL Teleorman, în timp ce Cristian Aionesei figurează și el în Greentronics SRL.
 
În ce privește activitatea Tryamm Trading Consulting, în 2021 firma a avut 24 de angajați, profit peste 310.000 de lei, iar cifra de afaceri a fost peste 13,69 de milioane de lei, toate valorile fiind în scădere față de anul precedent.
 
Firma are mai multe puncte de lucru în Mediaș și București.
 
Potrivit Confidas.ro, compania Tryamm Trading Consulting SRL a încheiat contracte de achiziții publice în valoare totală de 9.886.155,17 lei, iar printre instituțiile publice care au semnat contracte cu societatea se numără Academia de Poliție Alexandru Ioan Cuza București, Administrația Națională a Penitenciarelor, Administrația Națională de Meteorologie RA, Administrația Fluvială a Dunării de Jos RA Galați, dar și altele.
 
În Secțiunea Documente puteți consulta anunțurile de atribuire.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
Raport al inspectorilor de integritate, contestat la Constanța! Răspunsul judecătorilor
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii