Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
00:23 21 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contract încheiat de CN APM Constanța Ce firmă se va ocupa de modernizarea rețelelor electrice de iluminat exterior (document)

ro

09 Sep, 2021 20:53 3003 Marime text
  • CN APM Constanța, contract cu o firmă din Târgoviște.
Compania Naţională „Administraţia Porturilor Maritime” SA Constanţa a atribuit, la data de 7 septembrie 2021, un contract de lucrări pentru modernizarea rețelelor electrice de iluminat exterior.

Societatea care se va ocupa de lucrări este Euro-audit Service SRL din Târgoviște.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 308.907,83 lei.

Descrierea contractului

Modernizare retele electrice de iluminat exterior – Lucrarile vor fi realizate cu stalpi metalici zincati, montati in fundatie turnata, ce se vor echipa cu corpuri de iluminat cu surse LED dimensionate corespunzator ca numar si putere, si cu nivelul de iluminare reglementat prin normative, conform documentatiilor de proiectare puse la dispozitie executantului, precum si a Autorizatiilor de Construire obtinute pentru fiecare lor in parte.

Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor : 8
Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 5 -a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde.La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde.

Persoanele din cadrul entității contractante


Consiliu de Administratie: Murgeanu Gabriela, Catalin Diaconu, Enache Bogdan-Constantin, Paris Cristian, Mihail Mihai-Florin, Chirila Constantin; Crizbășianu Adrian-Sorin •Florin Goidea – Director General, Dan Adrian Dugaiașu – Director General Adjunct, Mihaela Alina Staetu - Director Coordonator/ Sef Birou Proiecte Europene, Daniela Șerban - Director Economic, Otilia Ifimov – Sef Departament Achizitii Publice, Tănase Iulian Pepi – Sef Serviciu Juridic şi Contencios •Alti semnatari:, Gamalan Adina - Sef Birou Control Financiar Preventiv, Cristian Mihai Toma – Responsabil Achizitie din cadrul Departamentului Achizitii Publice. 

Despre firma câștigătoare

Societatea Euro-audit Service SRL a fost înființată în anul 2004, în municipiul Târgoviște, județul Dâmbovița, și are ca activitate principală lucrări de instalaţii electrice.

Pe anul fiscal 2020, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 14.765.013 lei, un profit net de 1.413.436 lei și un număr de 32 de angajați.

Potrivit confidas.ro, asociații firmei sunt Eugeniu Militaru și Floarea Secară. Administratorul este Alexandru Cârlig.


Societatea are 31 de dosare în instanță.

Totodată, firma are trei puncte de lucru în Deva, Petroșani și București.

Compania Euro-audit Service SRL a încheiat 102 contracte de achiziții publice în valoare totală de 59.115.031,39 lei. Printre autoritățile contractante se numără Compania Națională de Investiții și Primăria Comunei Limanu.

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.

PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii