Contract între Regia Autonomă Aeroportul "Delta Dunării" Tulcea și JT2 Group GmbH. Despre ce este vorba
Contract între Regia Autonomă Aeroportul "Delta Dunării" Tulcea și JT2 Group GmbH. Despre ce este vorba
07 Jan, 2021 17:24
ZIUA de Constanta
3557
Marime text
- Regia Autonomă Aeroportul "Delta Dunării" Tulcea organizează licitație publică pentru a încheia un contract de achiziție de autovehicule (mijloace aeroportuare) pentru cresterea siguranței pasagerilor și bagajelor, anunț de atribuire ce poate fi consultat în secțiunea „Documente“.
Denumirea completă a proiectului atribuit este " Contract Autovehicule (mijloace aeroportuare) pentru cresterea sigurantei pasagerilor si bagajelor, cu impartire pe 3 loturi: LOT 1: Degivror aeronave; LOT 2: Echipament de deszapezire compact si degivror de pista; LOT 3: Freza aeroportuara de zapada.".
Societatea care se vor ocupa de furnizarea autovehiculelor este JT2 Group GmbH. Atribuirea a avut loc în data de 22.12.2020.
Descrierea contractului
LOT 1: Furnizarea unui DEGIVROR AERONAVE (1 bucata), inclusiv serviciile accesorii furnizarii: instalarea - montarea, testarea si punerea în funcțiune, școlarizarea/instruirea pentru personalul utilizator al mijlocului aeroportuar la sediul entitatii contractante, inclusiv autorizarea de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana A.A.C.R.; intretinere/mentenanta pe o perioada de 60 de luni: perioada de garantie completa de 24 luni pentru toate partile componente si post-garantia mijlocului aeroportuar – 36 luni, in conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini;
LOT 2: Furnizarea unui ECHIPAMENT DE DESZAPEZIRE COMPACT SI DEGIVROR DE PISTA (1 bucata), inclusiv serviciile accesorii furnizarii: instalarea - montarea, testarea si punerea în funcțiune, școlarizarea/instruirea pentru personalul utilizator al mijlocului aeroportuar la sediul entitatii contractante, prezentarea specificatiilor tehnice avizate de catre A.A.C.R.; intretinere/mentenanta pe o perioada de 60 de luni: perioada de garantie completa de 24 luni pentru toate partile componente si post-garantia mijlocului aeroportuar – 36 luni, in conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini;
LOT 3: Furnizarea unei FREZE DE ZAPADA AEROPORTUARA (1 bucata), inclusiv serviciile accesorii furnizarii: instalarea - montarea, testarea si punerea în funcțiune, școlarizarea/instruirea pentru personalul utilizator al mijlocului aeroportuar la sediul entitatii contractante, prezentarea specificatiilor tehnice avizate de catre A.A.C.R.; intretinere/mentenanta pe o perioada de 60 de luni: perioada de garantie completa de 24 luni pentru toate partile componente si post-garantia mijlocului aeroportuar – 36 luni, in conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini;
Termenul limită până la care se pot solicita clărificari la documentația de atribuire: 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor iar termenul în care entitatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări în a 11-a zi inainte de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor.
Valoarea totală a contractului este de 4.830.000 lei.
Firma câștigătoare este JT2 Group GmbH.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii