Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:45 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contract uriaş Cine va spăla, dezinfecta şi călca lenjeria Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa (document)

ro

06 Nov, 2018 00:00 3350 Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei“ Constanţa scoate la licitaţie contractul pentru achiziţia serviciilor de spălare, dezinfecţie, uscare şi călcare a inventarului moale din cadrul unităţii sanitare, pe o durată a acordului de 24 de luni.
 
Valoarea acordului-cadru este cuprinsă între minimum 3.360.000 de lei şi maximum 4.452.000 de lei, ce corespunde unor cantităţi cuprinse între 960.000 kg şi 1.272.000 kg. Durata contractului, a concesiunii, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziţii este de 24 de luni. 
 
Ofertele pot fi depuse până pe data de 5.12.2018, ora 15.00, acestea urmând să fie deschise în aceeaşi zi. Ofertanţii vor declara cifra medie de afaceri totală pe ultimii trei ani, respectiv anii 2015, 2016, 2017, care trebuie să fie cel puţin egală cu 1.500.000 lei, ce reprezintă valoarea unui contract subsecvent. Aceştia vor prezenta lista principalelor prestări de servicii similare celor care fac obiectul achiziţiei efectuate în ultimii trei ani. Prin lista principalelor prestări de servicii similare, ofertantul trebuie să demonstreze că a prestat servicii similare cum ar fi: servicii de spălătorie şi de curăţătorie uscată cu o valoare cumulată de cel puţin 1.500.000 de lei, la nivelul unui contract sau mai multor contracte.
 
Experienţa similara se dovedeşte prin prezentarea de documente emise sau contrasemnate de beneficiari publici sau privaţi, cum ar fi certificat constatator / recomandare sau alte documente echivalente, pentru contractele prezentate în listă, din care să rezulte servicii similare celor ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, valori, perioade de prestare, beneficiari, precum şi modul de îndeplinire a contractului.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie, responsabile de desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice, sunt: ş.l. dr. Grasa Cătălin Nicolae - manager, ec. Munteanu Natalia - director financiar-contabil, as.lic. Banu Cornelia - director Îngrijiri, dr. Obadă Bogdan - director medical, jr. Dumitrescu Bianca - şef Serviciu Achiziţii, ec. Mărioara Furnica - Serviciul Achiziţii, ec. Voiculescu Ramona - Serviciul Achiziţii, ec. Ghiuli Manea - Serviciul Achiziţii, dr. Disea Monica - şef Serviciu SPIAAM, dr. Sant Ion Felicia Maria - Serviciul SPIAAM, consilier juridic - Mariana Săndulescu, consilier juridic - Carmela Endora Gherghina.

Date din contract

Obiectul contractului constă în achiziţia serviciului de prestări servicii de spălare, dezinfecţie, uscare şi călcare a inventarului moale (lenjerie, halate, câmpuri, echipamente de protecţie şi lucru a personalului medical) din cadrul SCJU Constanţa. Locul de preluare/predare este Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei” Constanţa, cu următoarele puncte de colectare: sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, Secţia Dermato-Venerice, Secţia Psihiatrie Palazu Mare, Secţiile TBC Osteoarticular şi TBC Pneumologie Agigea, Secţia Recuperare Medicală, Fizică şi Balneo Eforie Sud, Policlinica 2, Compartiment  de Paliaţie - Secţia de Oncologie.
 
Preluarea şi predarea rufelor se vor realiza zilnic după cum urmează: de luni până vineri - de 3 ori pe zi, sâmbătă şi duminică - de 2 ori pe zi. Rufele vor fi spălate în locaţia proprie a ofertantului, spaţiu autorizat din punct de vedere sanitar-veterinar conform normelor legale specifice în vigoare.
Mijloacele de transport vor fi asigurate de prestator şi trebuie să fie autorizate în acest sens conform normelor legale specifice în vigoare. Mijloacele de transport vor fi curăţate şi dezinfectate după fiecare transport astfel încât prestatorul să asigure integritatea lenjeriei. De asemenea, fiecare transport va fi însoţit de graficul de monitorizare.
Recepţia calitativă şi cantitativă a inventarului moale supus procesului de spălare se va face în punctele de primire a lenjeriei curate din fiecare locaţie SCJU Constanţa, în prezenţa unui reprezentant autorizat al prestatorului, pe baza unui proces-verbal de predare-primire, cu respectarea graficului de livrare întocmit de autoritatea contractantă.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
Citeşte şi:

 
Cine va curăţa şi dezinfecta Spitalul Judeţean Constanţa, timp de doi ani, cu peste 3,7 milioane de lei (document)

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii