Contractul privind sistemul integrat pentru inspecţia navelor, atribuit de ANR unei firme aflate în insolvenţă (document)
Contractul privind sistemul integrat pentru inspecţia navelor, atribuit de ANR unei firme aflate în insolvenţă
08 Dec, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2616
Marime text
Autoritatea Navală Română a anunţat cine şi-a adjudecat contractul „Sistem integrat pentru inspecţia navelor“. Câştigătoare este Mira Telecom SA, iar valoarea contactului este de 456.200 euro fără TVA.
Autoritatea contractantă va achiziţiona un Sistem Integrat pentru Inspecţia Navelor în cadrul proiectului „Dezvoltarea unei baze de date comune şi a unui cadrul legal pentru inspecţii la nave, cu interfaţă în sistemul RIS naţional”. Sistemul Integrat pentru Inspecţia Navelor este un instrument de lucru necesar în coordonarea, executarea şi documentarea activităţilor legate de inspecţia navelor pe cursul fluviului Dunăre, activităţi care includ coordonarea traficului, asigurarea securităţi traficului, inspecţia navelor, precum şi respectarea cadrului de reglementări. Sistemul presupune atât achiziţionarea de servicii de dezvoltare software (inclusiv instalarea, configurarea, testarea şi integrarea platformei, precum şi instruirea utilizatorilor), cât şi infrastructura hardware, inclusiv software de baza, sistem de videoconferinţă şi echipamente de birou, necesare funcţionării sistemului în condiţii optime şi în conformitate cu prevederile proiectului.
Călintaru Cristina - director Direcţia Economică, Nuţu Felicia - şef Serviciul Financiar Contabilitate Bugete Tarife, Ursache Gilda Veronica - şef Birou Contabilitate, Muşat Raluca Alina - şef Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Vasilescu Naiden Gabriela Andreea - şef Birou Juridic şi Contencios, Sincan Elena - şef Serviciul AARSSM, Tăbăcaru Daniela - Birou Juridic şi Contencios, Crăciunescu Corin - Birou Juridic şi Contencios, Frăţilă Mihai Victor - Compartimentul Managementul Fondurilor Europene, Croitoru Vasilica Simona - Compartimentul Managementul Fondurilor Europene, Dobre Iulian - Serviciul Comunicaţii şi IT, Ciopa Ciprian Marius - Serviciul Comunicaţii şi IT, Gherlan Marin - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Artenie Tatiana - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Glodeanu Aura - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice.
45 de salariaţi, cifră de afaceri de 13.400.815 lei şi o pierdere de 6.604.731 lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul de atribuire a contractului la care facem referire.
Autoritatea contractantă va achiziţiona un Sistem Integrat pentru Inspecţia Navelor în cadrul proiectului „Dezvoltarea unei baze de date comune şi a unui cadrul legal pentru inspecţii la nave, cu interfaţă în sistemul RIS naţional”. Sistemul Integrat pentru Inspecţia Navelor este un instrument de lucru necesar în coordonarea, executarea şi documentarea activităţilor legate de inspecţia navelor pe cursul fluviului Dunăre, activităţi care includ coordonarea traficului, asigurarea securităţi traficului, inspecţia navelor, precum şi respectarea cadrului de reglementări. Sistemul presupune atât achiziţionarea de servicii de dezvoltare software (inclusiv instalarea, configurarea, testarea şi integrarea platformei, precum şi instruirea utilizatorilor), cât şi infrastructura hardware, inclusiv software de baza, sistem de videoconferinţă şi echipamente de birou, necesare funcţionării sistemului în condiţii optime şi în conformitate cu prevederile proiectului.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele ce deţin funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt următoarele: Brânză Paul - director Direcţia Inspecţii SSN, Zeicu Ion - şef Serviciul Siguranţa Navigaţiei,Călintaru Cristina - director Direcţia Economică, Nuţu Felicia - şef Serviciul Financiar Contabilitate Bugete Tarife, Ursache Gilda Veronica - şef Birou Contabilitate, Muşat Raluca Alina - şef Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Vasilescu Naiden Gabriela Andreea - şef Birou Juridic şi Contencios, Sincan Elena - şef Serviciul AARSSM, Tăbăcaru Daniela - Birou Juridic şi Contencios, Crăciunescu Corin - Birou Juridic şi Contencios, Frăţilă Mihai Victor - Compartimentul Managementul Fondurilor Europene, Croitoru Vasilica Simona - Compartimentul Managementul Fondurilor Europene, Dobre Iulian - Serviciul Comunicaţii şi IT, Ciopa Ciprian Marius - Serviciul Comunicaţii şi IT, Gherlan Marin - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Artenie Tatiana - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice, Glodeanu Aura - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice.
Mira Telecom SA, în datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 1998, Mira Telecom SA are sediul social în Bucureşti, strada Doamna Ghica. Firma este în insolvenţă, sub incidenţa Legii nr. 85/2014. Capitalul social subscris de 120.200 lei, integral vărsat, este compus din 12.020 de acţiuni nominative. Valoarea unei acţiuni este de 10 lei. Societatea este deţinută de Băsmăluţă Dragoş, cu 15% din capitalul social, şi de Ilie Stelian, cu 85% din capitalul social. Ilie Mădălin Eugen este administrator special şi director general al firmei care desfăşoară activităţi de telecomunicaţii prin reţele fără cablu (exclusiv prin satelit). De asemenea, Euro Insol SPRL este administrator judiciar, iar Expert Consult Audit SBF SRL - cenzor. În anul fiscal 2015, societatea cu 53 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 46.102.785 lei şi un profit de1.431.836 lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, firma a avut 51 de salariaţi, o cifră de afaceri de 48.569.844 lei şi un profit de 1.849.129 lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel:45 de salariaţi, cifră de afaceri de 13.400.815 lei şi o pierdere de 6.604.731 lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul de atribuire a contractului la care facem referire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii