Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
03:58 20 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cumpărare directă în valoare de peste 23.000 euro New Eventpro Strategy organizează evenimentele dedicate „Zilei copilului" la Mangalia (DOCUMENT)

ro

17 May, 2024 17:00 850 Marime text
  • Primăria Mangalia a atribuit direct companiei New Eventpro Strategy pachetul de servicii de divertisment pentru organizarea evenimentului „Ziua copilului"
  • Pachetul cuprinde prestații muzicale-artistice live începând cu ora 17.00, susținute de artisti locali timp de 120 minute, urmați de artista consacrată -MIRA- timp de 40 de minute, prezentator eveniment, scenotehnică de exterior și ecran
  • Contractul este estimat la 117.000 lei fără TVA, respectiv 23.400 euro fără TVA
  • Aceasta nu este prima achiziție făcută de Primăria Mangalia de la companie
  • În luna august 2023, Primăria a mai cumpărat 1.000 de șepci pentru suma de 19.850 lei și 1.000 de tricouri în valoare de 50.800 lei, dar și 6.000 de vederi personalizate pentru suma de 13.200 lei
  • În martie 2023, Primăria Mangalia a cumpărat de la aceeași firmă un număr de 3.697 de pachete cu dulciuri în valoare totală de 101.741,44 lei
  • În 2022, municipalitatea din Mangalia a făcut achiziții diverse de la ceeași firmă: 3688 de pachete de iarnă cu dulciuri pentru copii – 101.493,76 lei, 2.000 de bucăți de desfăcătoare de sticlă – 23.520 lei, 1.000 de tricouri în valoare de 42.020 lei
  • Direcția de Cultură și Sport Mangalia a făcut de asemenea alte două achiziții de la New Eventpro Strategy SRL tot în 2022, potrivit www.termene.ro.
  • În februarie 2024, Primăria Mangalia a achiziționat de la companie și pachetul de servicii pentru evenimentul dedicate zilei de 1 martie în valoare de 82.800 lei fără TVA
     



 
Primăria Mangalia a atribuit direct companiei New Eventpro Strategy pachetul de servicii de divertisment pentru organizarea evenimentului „Ziua copilului".

Pachetul cuprinde prestații muzicale-artistice live începând cu ora 17.00, susținute de artisti locali timp de 120 minute, urmați de artista consacrată -MIRA- timp de 40 de minute, prezentator eveniment, scenotehnică de exterior și ecran.

Costurile ocazionate de cazarea, masa, si transportul artistilor vor fi suportate de prestator.

Prestatorul trebuie să asigure și 50 de afișe format A3, policromie pe o singura fata, grafică și machetare inclusă ( în cuprinsul afiselor se vor regăsi data și ora de începere a evenimentului, locul de desfășurare, numele artiștilor, organizatorul evenimentului) dar și 1000 bucăți biscuiți cu cacao și cremă cu aroma de vanilie(aproximativ 154 gr) .

Contractul este estimat la 117.000 lei fără TVA, respectiv 23.400 euro fără TVA.
 

New Eventpro Strategy SRL

Compania înființată în 2008, are sediul social în Mangalia pe Aleea Farului nr.8 iar unic acționar și administrator este Ionela Gabriela Bostan.

Firma a raportat în 2022 o cifră de afaceri de 272.002 lei, un angajat și un profit de 133 069 lei și datorii de 300.353 lei.

Aceasta nu este prima achiziție făcută de Primăria Mangalia de la companie.

În luna august 2023, Primăria a mai cumpărat 1.000 de șepci pentru suma de 19.850 lei și 1.000 de tricouri în valoare de 50.800 lei, dar și 6.000 de vederi personalizate pentru suma de 13.200 lei.


În martie 2023, Primăria Mangalia a cumpărat de la aceeași firmă un număr de 3.697 de pachete cu dulciuri în valoare totală de 101.741,44 lei.
În 2022, municipalitatea din Mangalia a făcut achiziții diverse de la ceeași firmă: 3688 de pachete de iarnă cu dulciuri pentru copii – 101.493,76 lei, 2.000 de bucăți de desfăcătoare de sticlă – 23.520 lei, 1.000 de tricouri în valoare de 42.020 lei.

Direcția de Cultură și Sport Mangalia a făcut de asemenea alte două achiziții de la New Eventpro Strategy SRL tot în 2022, potrivit www.termene.ro.

În februarie 2024, Primăria Mangalia a achiziționat de la companie și pachetul de servicii pentru evenimentul dedicate zilei de 1 martie în valoare de 82.800 lei fără TVA.

Pachetul de servicii de realizare evenimente a inclus prestații muzical-artistice live, susținute de artiști locali timp de 60 minute, urmați de artiști consacrați timp de 90 minute (n.r. Fuego și Irina Loghin), prezentator eveniment, scenotehnică de interior (sonorizare și lumini).
 
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:

Show special de 1 martie realizat de o firmă de casă a primăriei din sudul litoralului Irina Loghin și Fuego cântă la Mangalia (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii