De unde va achiziționa ANR bilete de avion spre diferite destinații internaționale (document)
De unde va achiziționa ANR bilete de avion spre diferite destinații internaționale (document)
05 Aug, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2983
Marime text
Autoritatea Navală Română a semnat cu patru firme contracte-cadru de prestări servicii transport aerian intern și internațional. Acestea sunt Compania Națională de Transporturi Aeriene Române Tarom SA, Travel Time D&R SRL, Eximtur SRL, Olimpic Internațional Turism SRL. Contractul constă în servicii prestate de către entități juridice specializate în vederea achiziționării de către Autoritatea Navală Română a biletelor de avion pentru zboruri interne și/sau internaționale, în funcție de necesitățile concrete.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității, responsabile de organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele: Alexandru Mezei - director general, Nicolae Chioibaș - director general adjunct, Constantin Zanfir Laurențiu - director Direcția Inspecții Siguranța și Securitate Navală, Casiade - director Direcția Afaceri Europene și Relații Internaționale, Cristina Calintaru - director Direcția Economică, Costel Liviu Grigore - director Direcția Personal Navigant, Felicia Nuțu - șef Serviciu Financiar Contabilitate Bugete Tarife, Elena Sincan - șef Serviciu Administrativ, Aprovizionare, Reparații, SSM, Mircea Steluța - Serviciu Administrativ Aprovizionare, Reparații, SSM, Vasilescu Naiden Gabriela Andreea - șef Birou Juridic și Contencios, Ursache Gilda - șef Serviciu Contabilitate, Stanca Gabriela- Serviciu Contabilitate, Ilie Raluca - Serviciu Administrativ, Aprovizionare, Reparații, SSM, BANITA Anișoara- Birou Juridic si Contencios, TABACARU Daniela- Birou Juridic și Contencios, Gurgu Nicoleta- Serviciu Administrativ, Aprovizionare, Reparații, SSM, Sârbu Gabriela - Serviciu Financiar-Contabilitate, Bugete, Tarife, Horneț Lacrima - Biroul Coordonare Programe, Feta Selvis - Biroul Coordonare Programe, Nedelcu Bianca- Biroul Coordonare Programe.
Potrivit Registrului Comerțului, compania a luat ființă în anul 2003 și are sediul social în Otopeni, Calea Bucureștilor. Capitalul social subscris, de 2.229.711.542,5 lei, integral vărsat, este compus din 891.884.617 acțiuni nominative. Valoarea unei acțiuni este de 2,5 lei. Acționari persoane juridice sunt Compania Națională Aeroporturi București SA, cu 1,46% din capitalul social, Administrația Română a Serviciilor de Trafic Aerian Romatsa RA, cu 1,4% din capitalul social, SIF Muntenia, cu 0,08% din capitalul social, Statul Român prin Ministerul Transporturilor, cu 97,22% din capitalul social. Persoane împuternicite ale companiei, care se ocupă de transporturi aeriene de pasageri, sunt: Bratu Georgeta-Magdalena, Wolff Werner-Wilhelm - director general, Potor Dănuț - membru în CA, Grigore Maria Magdalena, Hură Mihai, Petrașcu Elena, Panaite Cătălin, Mocanu Mihaela, Stan Ivona. În anul fiscal 2015, compania a avut 1.841 de salariați, cifră de afaceri de 1.073.269.470 de lei și o pierdere de 46.966.754 de lei. Situația financiară pe anul 2017 este următoarea: 1.776 de salariați, cifră de afaceri de 1.025.234.093 de lei și o pierdere de 172.355.725 de lei.
Potrivit Registrului Comerțului, firma a luat ființă în 2005 și are sediul în București. Capitalul social subscris, de 70.000 de lei, integral vărsat, este compus din 7.000 de părți sociale. Valoarea unei părți sociale este de 10 lei. Firma este deținută de Mandache Gabriel și Ștefan Andrei - Valeriu, fiecare cu 50% din capitalul social. Administratorul societății, care desfășoară activități ale agențiilor turistice, este Ștefan Andrei Valeriu.
În anul fiscal 2015, firma cu 15 salariați a declarat o cifră de afaceri de 36.434.192 de lei și un profit de 718.776 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, societatea cu 16 salariați a înregistrat o cifră de afaceri de 59.311.686 de lei și un profit de 5.156.264 de lei. Situația financiară pe anul 2017 arată astfel: 16 salariați, cifră de afaceri de 73.101.664 de lei și profit de 5.086.331 de lei.
Cu sediul social în municipiul Cluj-Napoca, firma a luat ființă în anul 1993. Capitalul social subscris, de 100.000 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părți sociale. Valoarea unei părți sociale este de 5.000 de lei. Asociați persoane fizice sunt: Cherecheș Felicia, cu 10% din capitalul social, Kiss Emilia, cu 10% din capitalul social, Morariu Lucia Nora, cu 10% din capitalul social, Costea Susana, cu 25% din capitalul social, Lupu Anca, cu 20% din capitalul social, Morariu Radu, cu 25% din capitalul social. Persoane împuternicite ale firmei, care desfășoară activități ale tur-operatorilor, sunt: Morariu Lucia Nora, Costea Susana, Morariu Radu.
În anul fiscal 2015, firma a avut 143 de salariați, o cifră de afaceri de 15.754.213 lei și un profit de 1.525.446 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, firma a avut 144 de salariați, cifră de afaceri de 18.148.837 de lei și profit de 1.671.184 lei. Situația financiară pe anul 2017 arată astfel: 151 de salariați, o cifră de afaceri de 20.840.041 de lei și un profit de 2.383.608 lei.
Înființată în anul 1994, firma are sediul în București. Capitalul social subscris, de 1.000 de lei, integral vărsat, este compus din 100 de părți sociale. Valoarea unei părți sociale este de 10 lei. Asociați persoane fizice sunt Nicolescu Mihaela Ecaterina și Nicolescu George Sorin, fiecare cu 50% din capitalul social. Cei doi asociați sunt și administratorii societății, care se ocupă de activități ale tur-operatorilor.
În anul fiscal 2016, societatea cu 26 de salariați a declarat o cifră de afaceri de 33.911.651 lei și un profit de 111.860 lei. De asemenea, în anul fiscal 2017, societatea cu 24 de salariați a raportat o cifră de afaceri de 28.751.707 lei și un profit de 120.125 lei. Situația financiară pe anul 2018 arată astfel: 21 de salariați, cifră de afaceri de 42.536.828 lei și un profit de 407.937 lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a licitației.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității, responsabile de organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele: Alexandru Mezei - director general, Nicolae Chioibaș - director general adjunct, Constantin Zanfir Laurențiu - director Direcția Inspecții Siguranța și Securitate Navală, Casiade - director Direcția Afaceri Europene și Relații Internaționale, Cristina Calintaru - director Direcția Economică, Costel Liviu Grigore - director Direcția Personal Navigant, Felicia Nuțu - șef Serviciu Financiar Contabilitate Bugete Tarife, Elena Sincan - șef Serviciu Administrativ, Aprovizionare, Reparații, SSM, Mircea Steluța - Serviciu Administrativ Aprovizionare, Reparații, SSM, Vasilescu Naiden Gabriela Andreea - șef Birou Juridic și Contencios, Ursache Gilda - șef Serviciu Contabilitate, Stanca Gabriela- Serviciu Contabilitate, Ilie Raluca - Serviciu Administrativ, Aprovizionare, Reparații, SSM, BANITA Anișoara- Birou Juridic si Contencios, TABACARU Daniela- Birou Juridic și Contencios, Gurgu Nicoleta- Serviciu Administrativ, Aprovizionare, Reparații, SSM, Sârbu Gabriela - Serviciu Financiar-Contabilitate, Bugete, Tarife, Horneț Lacrima - Biroul Coordonare Programe, Feta Selvis - Biroul Coordonare Programe, Nedelcu Bianca- Biroul Coordonare Programe.
Despre Compania Națională de Transporturi Aeriene Române Tarom SA
Potrivit Registrului Comerțului, compania a luat ființă în anul 2003 și are sediul social în Otopeni, Calea Bucureștilor. Capitalul social subscris, de 2.229.711.542,5 lei, integral vărsat, este compus din 891.884.617 acțiuni nominative. Valoarea unei acțiuni este de 2,5 lei. Acționari persoane juridice sunt Compania Națională Aeroporturi București SA, cu 1,46% din capitalul social, Administrația Română a Serviciilor de Trafic Aerian Romatsa RA, cu 1,4% din capitalul social, SIF Muntenia, cu 0,08% din capitalul social, Statul Român prin Ministerul Transporturilor, cu 97,22% din capitalul social. Persoane împuternicite ale companiei, care se ocupă de transporturi aeriene de pasageri, sunt: Bratu Georgeta-Magdalena, Wolff Werner-Wilhelm - director general, Potor Dănuț - membru în CA, Grigore Maria Magdalena, Hură Mihai, Petrașcu Elena, Panaite Cătălin, Mocanu Mihaela, Stan Ivona. În anul fiscal 2015, compania a avut 1.841 de salariați, cifră de afaceri de 1.073.269.470 de lei și o pierdere de 46.966.754 de lei. Situația financiară pe anul 2017 este următoarea: 1.776 de salariați, cifră de afaceri de 1.025.234.093 de lei și o pierdere de 172.355.725 de lei.
Despre Travel Time D&R SRL
Potrivit Registrului Comerțului, firma a luat ființă în 2005 și are sediul în București. Capitalul social subscris, de 70.000 de lei, integral vărsat, este compus din 7.000 de părți sociale. Valoarea unei părți sociale este de 10 lei. Firma este deținută de Mandache Gabriel și Ștefan Andrei - Valeriu, fiecare cu 50% din capitalul social. Administratorul societății, care desfășoară activități ale agențiilor turistice, este Ștefan Andrei Valeriu.
În anul fiscal 2015, firma cu 15 salariați a declarat o cifră de afaceri de 36.434.192 de lei și un profit de 718.776 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, societatea cu 16 salariați a înregistrat o cifră de afaceri de 59.311.686 de lei și un profit de 5.156.264 de lei. Situația financiară pe anul 2017 arată astfel: 16 salariați, cifră de afaceri de 73.101.664 de lei și profit de 5.086.331 de lei.
Eximtur SRL, în datele Registrului Comerțului
Cu sediul social în municipiul Cluj-Napoca, firma a luat ființă în anul 1993. Capitalul social subscris, de 100.000 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părți sociale. Valoarea unei părți sociale este de 5.000 de lei. Asociați persoane fizice sunt: Cherecheș Felicia, cu 10% din capitalul social, Kiss Emilia, cu 10% din capitalul social, Morariu Lucia Nora, cu 10% din capitalul social, Costea Susana, cu 25% din capitalul social, Lupu Anca, cu 20% din capitalul social, Morariu Radu, cu 25% din capitalul social. Persoane împuternicite ale firmei, care desfășoară activități ale tur-operatorilor, sunt: Morariu Lucia Nora, Costea Susana, Morariu Radu.
În anul fiscal 2015, firma a avut 143 de salariați, o cifră de afaceri de 15.754.213 lei și un profit de 1.525.446 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, firma a avut 144 de salariați, cifră de afaceri de 18.148.837 de lei și profit de 1.671.184 lei. Situația financiară pe anul 2017 arată astfel: 151 de salariați, o cifră de afaceri de 20.840.041 de lei și un profit de 2.383.608 lei.
Olimpic International Turism SRL, în datele Registrului Comerțului
Înființată în anul 1994, firma are sediul în București. Capitalul social subscris, de 1.000 de lei, integral vărsat, este compus din 100 de părți sociale. Valoarea unei părți sociale este de 10 lei. Asociați persoane fizice sunt Nicolescu Mihaela Ecaterina și Nicolescu George Sorin, fiecare cu 50% din capitalul social. Cei doi asociați sunt și administratorii societății, care se ocupă de activități ale tur-operatorilor.
În anul fiscal 2016, societatea cu 26 de salariați a declarat o cifră de afaceri de 33.911.651 lei și un profit de 111.860 lei. De asemenea, în anul fiscal 2017, societatea cu 24 de salariați a raportat o cifră de afaceri de 28.751.707 lei și un profit de 120.125 lei. Situația financiară pe anul 2018 arată astfel: 21 de salariați, cifră de afaceri de 42.536.828 lei și un profit de 407.937 lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a licitației.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii