Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:21 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

DNS Birotică SRL şi Office & More SRL au semnat cu o unitare militară din Constanţa (document)

ro

21 Jul, 2018 00:00 5960 Marime text
Unitatea Militară 01227 Constanţa cumpără produse de birotică şi papetărie. Autoritatea contractantă a anunţat cine a câştigat contractul „Acord-cadru de furnizare produse de birotică şi papetărie“. Astfel, DNS Birotică SRL a obţinut un contract în valoare de 432.647,98 de lei fără TVA, iar Office & More SRL, un contract în valoare de 177.767 de lei fără TVA.
 
Achiziţia presupune şapte loturi de produse. Lotul 1 - ace de capsat, ace cu gămălie, ace indicatoare diferite culori (piuneze plută), agrafe de birou, bandă corectoare, buretieră, ceară pentru sigilat, cerneală pentru stilou, creion mecanic, creion mecanic, cub hârtie cu suport, cutter cu rezervă, etichete auto-adezive, gumă de şters, marker diferite culori, marker pentru acetofan diverse culori, marker pentru whitheboard, mine pentru creion mecanic, mine pentru creion mecanic, mine pix, pastă corectoare, creion corector, riglă 30 cm, rigla 40 cm, rigla 50 cm, scotch hârtie, rolă, scotch îngust transparent, scotch lat transparent, scotch dublu adeziv, soluţie lipit tub 50 ml, soluţie pentru curăţat cuţitele de la distrugătoare documente 1-8 l, stilou tip Parker, şablon lucru pe hartă, text marker diverse culori, tuş pentru tuşieră diferite culori (30 ml), tuş ştampilă.
 
Lotul 2 - agendă, caiet tip student, calendar de perete, carton A4 cărţi vizită, carton A4, 80g/mp, carton aA4, 160 g/mp, carton A4, 250 g/mp, carton duplex 70/100 cm, copertă dosar arhivare, copertă dosar carton pentru arhivare, hârtie cu adeziv (post-it), hârtie împachetat colete, hârtie pentru multiplicat A4(500 coli), hârtie pentru multiplicat A3 (250 coli), hârtie flip-chart, hârtie A4, 0 g/mp, hârtie A4, 120g/ mp, registre 100 file, registre 200 de file, saci de hârtie.
 
Lotul 3 - biblioraft, chibrituri, copertă dosar plastic, dosar plastic cu şină, dosar carton simplu, dosar flap-folder, folie protecţie A4, folie din plastic pentru laminat A4, folie din plastic pentru laminat A3, mapă corespondenţă, mapă dosar, mapă pentru arhivat documente, mapă din pânză pentru păstrat documente, geantă transport documente, plastilină, plombagină A4, sfoară groasă pentru împachetat, sfoară subţire pentru cusut dosare (ghem/400g), spire îndosariat din plastic 6 mm, spire îndosariat din plastic 12 mm, spire îndosariat din plastic 16 mm 1-3.100 buc.; spire îndosariat din plastic 20 mm, spire îndosariat din plastic 26 mm, suport rechizite birou, tăviţă documente de birou.
 
Lotul 4 - plic C4 simplu, plic C4 cu burduf, plic C5 simplu, plic B4 simplu, plic B4 cu burduf, plic C6 simplu, plic B4 antiefracţie, plic B4 antişoc, plic C5 antişoc.
 
Lotul 5 - celit (folie).
Lotul 6 - calculator de birou, capsator de mică capacitate, capsator de mare capacitate, decapsator, distrugător hârtie şi CD, aparat de îndosariat spire plastic, bormaşină electrică şi burghiu pentru găurit dosare, flip-chart, foarfecă tăiat hârtie, laminator plastifiat A3 şi A4, panou plută, perforator două găuri de mică capacitate, perforator două găuri de mare capacitate, perforator patru găuri de mică capacitate, perforator patru găuri de mare capacitate, ştampilă datieră, tablă whitheboard, tuşieră.
 
Lotul 7 - cutie din lemn pentru îndosariere - ghidaj.
 

Responsabili de atribuirea licitaţiei
 
Precizam ca persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, implicate în procesul de achiziţie publică, sunt: Bogdan Ion - comandant, Cone Ancuţa - consilier juridic, Bădilă Sebastian - contabil-şef, Roşu Adriana-Iulia - contabil, Popovici Liliana - referent, Eniu Emanuela - economist, Popa Claudiu - locţiitor tehnic. Comisia de evaluare este compusă din: lt.col. Dincă Sergiu - preşedinte comisie cu drept de vot, lt. Apostolide Traian - membru, slt. Sârbu Cristina - membru, plt. adj. Chicet Florin - membru. Rezerve comisie de evaluare: cpt. Gheorghe Alin - membru, lt. Stoica Marian Alexandru - membru, plt. maj. Hermeneanu Nicoalae Cristian - membru.
 
DNS Birotică SRL, în datele Registrului Comerţului
 
Înfiinţată în anul 2004, DNS Birotică SRL are sediul social în Bucureşti. Capitalul social subscris, de 1125.000 de lei, integral vărsat, este compus din 11.250 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 100 de lei. DNS Birotică SRL este controlată de Corina Camelia Dobrin, cu 40% din capitalul social, Nicolae Ştefan Dobrin, cu 55% din capitalul social, Vasile Dobrin, cu  5% din capitalul social. Nicolae Ştefan Dobrin este administratorul firmei, care se ocupă de comerţul cu ridicata nespecializat.
 
În anul fiscal 2015, societatea cu 33 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 24.650.264 de lei şi un profit de 757.039 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, DNS Birotică SRL a avut 40 de salariaţi, o cifră de afaceri de 25.827.721 de lei şi un profit de 1.561.231 de lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 41 de salariaţi, cifră de afaceri de 32.876.363 de lei şi profit de 3.204.486 de lei.

 
Despre Office & More SRL
 
Cu sediul social în Bucureşti, firma a fost înmatriculată în anul 2006. Capitalul social subscris, de 15.000 de lei, integral vărsat, este compus din 150 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 100 de lei.
 
Asociaţi în firmă sunt: Stancu Elena-Cristina, cu 80% din capitalul social, şi Urduban Dumitru, cu 20% din capitalul social. Stancu Elena-Cristina este administratorul societăţii, care se ocupă de comerţul cu ridicata al altor bunuri de uz gospodăresc.
 
În anul fiscal 2015, firma cu zero salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 2.951.476 de lei şi un profit de 860.392 de lei. Şi în anul fiscal 2016, firma a avut zero salariaţi, o cifră de afaceri de 2.195.763 de lei şi un profit de 404.024 de lei.
Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: doi salariaţi, o cifră de afaceri de 2.401.940 de lei şi un profit de 319.296 de lei.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a contractului de pe licitatiapublica.ro.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii