Drum Pod Invest Iaşi va moderniza drumurile din Darabani şi Vâlcelele - UAT Negru Vodă (document)
Drum Pod Invest Iaşi va moderniza drumurile din Darabani şi Vâlcelele - UAT Negru Vodă (document)
22 Jun, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
4608
Marime text
Primăria Negru Vodă a anunţat numele agentului economic care şi-a adjudecat contractul „Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului aferente obiectivului de investiţii «Modernizare drumuri în interiorul localităţilor Darabani şi Vâlcelele - UAT Negru Vodă»”. Contractul, în valoare de 92.844,09 lei, a revenit societăţii Drum Pod Invest SRL din Iaşi.
Contractul de achiziţii presupune următoarele: elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor şi acordurilor prevăzute în certificatul de urbanism emis în scopul autorizării lucrărilor de construcţii, inclusiv a documentaţiei necesare pentru obţinerea punctului de vedere al autorităţii competente pentru protecţia mediului; elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC); elaborarea proiectului tehnic (PT), a caietelor de sarcini (CS), a detaliilor de execuţie (DDE), a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (POE), a Programului de control al calităţii lucrărilor, a listelor de cantităţi pentru lucrări, inclusiv verificarea documentaţiei tehnico-economice de către verificatori atestaţi de proiecte de către MDRAP şi agreaţi de autoritatea contractantă şi care nu fac parte din echipa de elaborare a proiectului tehnic; asistenţă tehnică din partea proiectantului în perioada de execuţie a lucrărilor.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Petre Urziceanu - primar, Căşuneanu Marian - viceprimar, Marin Nicoleta - şef Serviciu Economic, Bujor Cosmin - secretar, Ion Maria - consilier asistent, Stănoiu Viorica - consilier superior, Necula Cristian - referent, Sencu Ana - referent superior, Tulea Mariana - consilier superior, precum şi consilierii locali: Moşoianu Ion, Sfredel Nelu, Stanica Ion, Spiridon Eduard Vasil, Răducanu Elena, Țopai Dumitru, Corbu Elena, Zanfir Florin, Stefan Petre, Ganescu Daniela, Vrejoiu Emilia, Fandolea Ionel, Argintaru Mihai Adrian, Penea Adrian, Chiribuţă Viorel, Cojocaru Marin.
Înfiinţată în anul 2009, Drum Pod Invest SRL are sediul social în municipiul Iaşi. Capitalul social subscris, de 1.000 lei, integral vărsat, este compus din 100 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociaţi persoane fizice sunt: Loredana-Emanuela Judele, cu 10% din capitalul social, şi Radu Judele, cu 90% din capitalul social. Administratorul societăţii, care desfăşoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea, este Doina Maria Judele. În anul fiscal 2016, societatea cu zero salariaţi a declarat o cifră de afaceri de zero lei. Și în anul fiscal 2017, firma a avut zero salariaţi, o cifră de afaceri de zero lei şi o pierdere de 182 de lei. Situaţia financiară pe anul 2018 arată astfel:10 salariaţi, profit de 166.422 lei şi o cifră de 921.690 lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Contractul de achiziţii presupune următoarele: elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor şi acordurilor prevăzute în certificatul de urbanism emis în scopul autorizării lucrărilor de construcţii, inclusiv a documentaţiei necesare pentru obţinerea punctului de vedere al autorităţii competente pentru protecţia mediului; elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC); elaborarea proiectului tehnic (PT), a caietelor de sarcini (CS), a detaliilor de execuţie (DDE), a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (POE), a Programului de control al calităţii lucrărilor, a listelor de cantităţi pentru lucrări, inclusiv verificarea documentaţiei tehnico-economice de către verificatori atestaţi de proiecte de către MDRAP şi agreaţi de autoritatea contractantă şi care nu fac parte din echipa de elaborare a proiectului tehnic; asistenţă tehnică din partea proiectantului în perioada de execuţie a lucrărilor.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Petre Urziceanu - primar, Căşuneanu Marian - viceprimar, Marin Nicoleta - şef Serviciu Economic, Bujor Cosmin - secretar, Ion Maria - consilier asistent, Stănoiu Viorica - consilier superior, Necula Cristian - referent, Sencu Ana - referent superior, Tulea Mariana - consilier superior, precum şi consilierii locali: Moşoianu Ion, Sfredel Nelu, Stanica Ion, Spiridon Eduard Vasil, Răducanu Elena, Țopai Dumitru, Corbu Elena, Zanfir Florin, Stefan Petre, Ganescu Daniela, Vrejoiu Emilia, Fandolea Ionel, Argintaru Mihai Adrian, Penea Adrian, Chiribuţă Viorel, Cojocaru Marin.
Drum Pod Invest SRL, în datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 2009, Drum Pod Invest SRL are sediul social în municipiul Iaşi. Capitalul social subscris, de 1.000 lei, integral vărsat, este compus din 100 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociaţi persoane fizice sunt: Loredana-Emanuela Judele, cu 10% din capitalul social, şi Radu Judele, cu 90% din capitalul social. Administratorul societăţii, care desfăşoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea, este Doina Maria Judele. În anul fiscal 2016, societatea cu zero salariaţi a declarat o cifră de afaceri de zero lei. Și în anul fiscal 2017, firma a avut zero salariaţi, o cifră de afaceri de zero lei şi o pierdere de 182 de lei. Situaţia financiară pe anul 2018 arată astfel:10 salariaţi, profit de 166.422 lei şi o cifră de 921.690 lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii