Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:30 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

GMB Computers SRL a semnat cu Nuclearelectrica SA. Iată ce va presta şi pentru câţi bani! (document)

ro

10 Oct, 2017 00:00 3867 Marime text
Societatea Naţională Nuclearelectrica SA a atribuit contractul „Servicii suport tehnic, asistenţă/consultanţă tehnică software şi mentenanţă preventivă pentru sistemul de gestiune a bazelor de date Informix Dynamic Server - Work Grop Edition - pentru o durata de 48 de luni“ societăţii GMB Computers SRL. Valoarea contractului este de 786.000 de lei.
 
Contractul are ca obiect servicii de asistenţă/consultanţă tehnică software şi mentenanţă preventivă, în regim de abonament trimestrial. Acestea se vor asigura, de regulă, telefonic sau prin mesaje e-mail, pentru întrebări de rutină sau pentru probleme, deviaţii, mesaje atipice constatate de CNE Cernavodă în funcţionarea bazei de date. Aceste servicii vor include şi o vizită pe trimestru la sediul CNE Cernavoda (maximum 16 vizite pe durata contractului), necesară pentru realizarea mentenanţei preventive, prin monitorizarea şi analizarea parametrilor de utilizare a instanţei Informix în scopul prevenirii unor incidente în funcţionarea acesteia.
 
Serviciile de suport tehnic (software) on-site se vor asigura numai la solicitarea CNE Cernavodă, în regim de urgenţă, în cazul apariţiei unor probleme critice care necesită un termen de remediere de maximum 24 de ore, problemele neputând fi remediate de la distanţă. Aceste servicii se vor asigura în limita a 80 de ore/an, maximum 320 de ore pe durata contractului. Achizitorul se obligă să plătească prestatorului preţul convenit pentru îndeplinirea contractului. Durata prezentului contract este de 49 de luni, începând de la data semnării lui de către ambele părţi, dintre care 48 de luni de prestare efectivă a serviciilor şi o lună adiţională alocată recepţiei şi plăţii serviciilor prestate în cea de-a 48-a lună.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Daniela Lulache - director general, Mihai Darie - director financiar, Mihai-Dan Gheorghievici - înlocuitor de drept director financiar, Laura Constantin - director Direcţie Juridică şi Afaceri Corporatiste, Tudor George Codruţ - înlocuitor de drept director Direcţie Juridică şi Afaceri Corporatiste, Vlad Chiripuş - şef Departament Avizare Legalitate Documente, Cristina Bacaintan - înlocuitor de drept şef Departament Avizare Legalitate Documente, Iuliana Cormos - înlocuitor subsidiar şef Departament Avizare Legalitate Documente, Cristina Nazarevscky - şef Departament Achiziţii, Dana Banea - înlocuitor de drept şef Departament Achiziţii, Stella Ciulcov - înlocuitor de drept şef Birou Achiziţii Servicii şi Lucrări, Marius-Mihail Mărcuţă - economist specialist Birou Achiziţii Servicii şi Lucrări, Nicuşor Marian Şerban - director CNE Cernavodă, Dan Bigu - înlocuitor de drept director CNE Cernavodă, Adrian Gabriel Dumitru - director economic CNE Cernavodă, Titina Holobiuc - înlocuitor de drept Director Economic CNE Cernavodă, Georgeta Ionescu - înlocuitor de drept Director Economic CNE Cernavodă, Mihai Bruno Marculescu - şef Serviciu IT CNE Cernavodă, Ion Stanciu - şef Birou Dezvoltare/Administrare Aplicaţii CNE Cernavodă, Raluca Ene - administrator baza de date CNE Cernavodă, Adrian Dan Dugaiasu - şef Birou Achiziţii Servicii Cernavodă, Ana Manuela Paşca - inginer Birou Achiziţii Servicii CNE Cernavodă.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii