Greensoft SRL, contract important la Administrația Porturilor Maritime! (DOCUMENT)
Greensoft SRL, contract important la Administrația Porturilor Maritime! (DOCUMENT)
02 Nov, 2022 00:00
ZIUA de Constanta
1669
Marime text
- Durata contractului (în sumă de 75.680 de lei) este de 24 luni și a fost atribuit societății comerciale Greensoft SRL, din Constanța.
- Potrivit datelor oficiale, Greensoft SRL se ocupă de repararea calculatoarelor şi a echipamentelor periferice și este controlată de Bogdan Niculae, asociat unic și administrator.
- Potrivit Confidas.ro, compania Greensoft SRL a încheiat 111 contracte de achiziții publice în valoare totală de 1.022.215,10 lei.
Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime“ SA Constanța achiziționează servicii pentru verificarea anuală şi întreţinerea sistemelor pentru evacuarea fumului și gazelor fierbinți la clădirile Terminal Pasageri, Incinerator și Rădăcină Mol 1S.
Descrierea succintă
Evacuarea fumului și a gazelor fierbinți (desfumarea) este procesul de extragere din spațiile incendiate a unei părți din fumul și gazele de ardere în scopul asigurării condițiilor de evacuare a utilizatorilor și a folosirii mijloacelor de intervenție la stingere.
Sistemele pentru evacuarea fumului și a gazelor fierbinți (trape de fum) sunt mijloace tehnice destinate apărării împotriva incendiilor și protejează următoarele clădiri ale companiei - Terminal Pasageri (12 buc) și Incinerator (6 buc) aparținând CN APM SA Constanța din incinta Portului Constanța, astfel:
a) Clădire Terminal Pasageri: desfumarea holurilor pentru public se realizează folosind 12 trape de fum acţionate cu fuzibil. Acestea sunt montate pe tâmplăria exterioară la cota +9,07 m după cum urmează: - hol sosiri - 6 buc. (3 pe luminatorul din partea stângă şi 3 pe luminatorul din partea dreaptă) - hol plecări - 6 buc. (3 pe luminatorul din partea stângă şi 3 pe luminatorul din partea dreaptă)
b) Clădire Incinerator deşeuri: desfumarea se face folosind 6 trape de fum acţionate cu fuzibil.
Acestea sunt montate la cota +5,10 pe şarpanta clădirii după cum urmează: camera incinerator - 4 buc. spaţiu de depozitare - 2 buc.
c) Clădire Rădăcină Mol 1S: desfumarea se realizează folosind 9 ferestre și o ușă, acționate electric automat de către instalația de detecție semnalizare și alarmare în caz de incendiu, cât și prin comandă manuală locală (butoane manuale de alarmare în caz de incendiu) și 2 surse de 24V.
Instalația de desfumare natural - organizată aferentă caselor de scări, asigură evacuarea fumului folosind: 2 ferestre de la etajul 4 pentru casa de scări a corpului A, 2 ferestre de la etajul 4 pentru casa de scări a corpului C, 1 fereastră de la etajul 6 pentru casa de scări a corpului B.
Pentru introducere aer proaspăt se folosește:
- 1 ușă de la parter pentru corpul A – ușa este dotată cu un motor și o încuietoare electrică, permițând utilizarea normală a ușii, iar în cazul unei alarme, deschiderea automată a ușii
- 2 ferestre de la parter pentru corpul C
- 2 ferestre de la parter, încadrate într o singură ramă, pentru corpul B.
Dispozitivele electrice de acționare a ferestrelor și a ușii de la parter, sunt alimentate prin intermediul unui cablu NHXH – E30/E90 2x4 pozat aparent folosind canal de cablu din PVC, iar de la parter până la dispozitivele de la ultimul nivel prin intermediul unui cablu NHXH – E30/E90 2x1,5 pozat apparent folosind canal de cablu din PVC.
Verificarea şi întreţinerea sistemelor pentru evacuarea fumului și gazelor fierbinți cuprinde, obligatoriu, o serie de operațiuni specifice, detaliate in Cap 2, pct 2.2 Cerințe tehnice din Caietul de sarcini.
Valoarea totală estimată: 100.000 lei, fără TVA - pentru servicii de verificare și întreținere se estimează o valoare de 54.000 lei fără TVA; pentru componenta ce reprezintă contravaloarea pieselor posibil a fi înlocuite în cazul în care pe parcursul activităților de verificare și întreținere se constatată defecțiuni ale pieselor sistemului, se estimează o valoare de 46.000 lei fără TVA.
Durata contractului (în sumă de 75.680 de lei) este de 24 luni și a fost atribuit societății comerciale Greensoft SRL, din Constanța.
Potrivit datelor oficiale, Greensoft SRL se ocupă de repararea calculatoarelor şi a echipamentelor periferice și este controlată de Bogdan Niculae, asociat unic și administrator.
Potrivit Confidas.ro, compania Greensoft SRL a încheiat 111 contracte de achiziții publice în valoare totală de 1.022.215,10 lei. Printre autoritățile contractante se află Autoritatea Navală Română, Asociația Ecsia Social Org, Agenția pentru Dezvoltare Regională a Regiunii de Dezvoltare Sud-Est, Centrul Român pentru Pregătirea și Perfecționarea Personalului din Transporturi Navale, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța, Garda de Coastă, Inspectoratul de Poliție al Județului Constanța, Inspectoratul pentru Situații de Urgență Delta al Județului Tulcea, Ministerul Apărării și Universitatea Maritimă din Constanța.
Pentru anul 2021, compania Greensoft SRL a declarat un profit de 177.023 de lei, în 2020 de 128.860 de lei, iar în 2019 profitul raportat a fost de 59.202 de lei.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și
CN „Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța, un nou contract cu o firmă din București (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii