Inspecţii subacvatice cu scafandri pentru digurile şi cheiurile din Porturile Constanţa, Midia Tomis şi Mangalia. Cine le execută (document)
Inspecţii subacvatice cu scafandri pentru digurile şi cheiurile din Porturile Constanţa, Midia Tomis şi Mangalia.
03 May, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
3764
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa a anunţat numele agentului economic care şi-a adjudecat contractul „Inspecţii subacvatice cu scafandri pentru digurile şi cheiurile din Porturile Constanţa, Midia Tomis şi Mangalia“. Astfel, societatea Iulius R.L. SRL este cea care a semnat cu CN APM Constanţa, iar valoarea contractului atribuit este de 1.466.679,35 de lei.
Potrivit contractului, inspecţiile subacvatice ale digurilor vor fi materializate prin expertize cu transpunerea în planuri a măsurătorilor; inspecţiile subacvatice a construcţiilor de acostare vor fi materializate în expertiză cu transpunerea în planuri a măsurătorilor. De asemenea, se vor executa filmări subacvatice. Sunt vizate digul de adăpostire, zona de nord a Portului Constanţa, digul de sud al Portului Constanţa; digul de nord din Portul Midia; digul de sud din Portul Midia; digul de nord din Portul Tomis; digul de sud-est din Portul Tomis; digul de larg din Portul Mangalia. Suprafeţele ce vor trebui inspectate la datele scadente (5 ani) sunt alcătuite din: suprafaţa paramentului cheiului - 386.711 mp şi suprafaţa de 3 m în bazin - 101.792 mp.
Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: director general - Daniela Şerban, director general adjunct - Bogdan Pascu, director exploatare - Teodor Patrichi, director coordonator - Ciprian Hanganu, director tehnic - Ion Tomescu, director economic - Maria Mergiu, director comercial - Alexandru Madalin Craciun, şef Serviciu Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi, şef Sucursală Energetică Port - Kiss Laszlo Eduard, şef Sucursala Servicii Port - Vicentius Petrescu, şef Sucursala Nave Tehnice Port - Emil Sorin Banias, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, Serviciul Tehnic Reparaţii - Antoniela Moldoveanu, Serviciul Tehnic Reparaţii - Laura Bola, şef Birou Control Financiar Preventiv - Nicoleta Adina Gamalan, Departament Achiziţii Publice - Aurelian Lita, şef Birou Litigii Maritime şi Asigurări - Mariana Chirea, Birou Litigii Maritime şi Asigurări - Raluca Diana Stoica şi administratorii Gabriela Murgeanu, Daniel-Adrian Naftali, Elena Petraşcu, Burlacu Mircea, Bătrâncă Ghiorghe, Dan Nicolae Tivilichi.
Înfiinţată în anul 1994, firma are sediul în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 9.000 de lei, integral vărsat, este compus din 900 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei.
Rusu Iulius Liviu este asociat unic şi administrator al societăţii, care se ocupă de activităţi de servicii anexe transportului pe apă. În anul fiscal 2016, firma a avut 7 salariaţi, o cifră de afaceri de 1.254.945 de lei şi un profit de 134.337 de lei. Situaţia financiară pe anul 2017 este următoarea: 7 salariaţi, cifră de afaceri de 2.220.442 de lei şi un profit de 1.057.178 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2018, compania cu 6 salariaţi a raportat o cifră de afaceri de 837.641 de lei şi un profit 18.087 de lei.
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Potrivit contractului, inspecţiile subacvatice ale digurilor vor fi materializate prin expertize cu transpunerea în planuri a măsurătorilor; inspecţiile subacvatice a construcţiilor de acostare vor fi materializate în expertiză cu transpunerea în planuri a măsurătorilor. De asemenea, se vor executa filmări subacvatice. Sunt vizate digul de adăpostire, zona de nord a Portului Constanţa, digul de sud al Portului Constanţa; digul de nord din Portul Midia; digul de sud din Portul Midia; digul de nord din Portul Tomis; digul de sud-est din Portul Tomis; digul de larg din Portul Mangalia. Suprafeţele ce vor trebui inspectate la datele scadente (5 ani) sunt alcătuite din: suprafaţa paramentului cheiului - 386.711 mp şi suprafaţa de 3 m în bazin - 101.792 mp.
Responsabili de atribuirea licitaţiei
Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: director general - Daniela Şerban, director general adjunct - Bogdan Pascu, director exploatare - Teodor Patrichi, director coordonator - Ciprian Hanganu, director tehnic - Ion Tomescu, director economic - Maria Mergiu, director comercial - Alexandru Madalin Craciun, şef Serviciu Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi, şef Sucursală Energetică Port - Kiss Laszlo Eduard, şef Sucursala Servicii Port - Vicentius Petrescu, şef Sucursala Nave Tehnice Port - Emil Sorin Banias, şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov, Serviciul Tehnic Reparaţii - Antoniela Moldoveanu, Serviciul Tehnic Reparaţii - Laura Bola, şef Birou Control Financiar Preventiv - Nicoleta Adina Gamalan, Departament Achiziţii Publice - Aurelian Lita, şef Birou Litigii Maritime şi Asigurări - Mariana Chirea, Birou Litigii Maritime şi Asigurări - Raluca Diana Stoica şi administratorii Gabriela Murgeanu, Daniel-Adrian Naftali, Elena Petraşcu, Burlacu Mircea, Bătrâncă Ghiorghe, Dan Nicolae Tivilichi.
Iulius R.L. SRL, în datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 1994, firma are sediul în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 9.000 de lei, integral vărsat, este compus din 900 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei.
Rusu Iulius Liviu este asociat unic şi administrator al societăţii, care se ocupă de activităţi de servicii anexe transportului pe apă. În anul fiscal 2016, firma a avut 7 salariaţi, o cifră de afaceri de 1.254.945 de lei şi un profit de 134.337 de lei. Situaţia financiară pe anul 2017 este următoarea: 7 salariaţi, cifră de afaceri de 2.220.442 de lei şi un profit de 1.057.178 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2018, compania cu 6 salariaţi a raportat o cifră de afaceri de 837.641 de lei şi un profit 18.087 de lei.
În secţiunea „Documente“, puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii