Investiţii Cine va construi şi dota un centru medical din localitatea Saligny (document)
Investiţii: Cine va construi şi dota un centru medical din localitatea Saligny (document)
22 Feb, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
3189
Marime text
Primăria Saligny a atribuit contractul „Servicii de elaborare proiect tehnic şi detalii de execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii «Construire şi dotare centru medical în localitatea Saligny»“.
Valoarea contractului atribuit este de 65.500 de lei, iar câştigător este Eco Terra Proiect SRL. Obiectul contractului îl constituie prestarea serviciilor aferente obiectivului „Construire şi dotare centru medical în localitatea Saligny, judeţul Constanta”, în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini şi studiul de fezabilitate.
Durata totală de prestare a serviciilor ce fac obiectul prezentului contract este de 18 luni, fiind delimitată de cele două etape de realizare. Etapa I - PT + DE (proiect tehnic şi detalii de execuţie), documentaţii pentru acorduri şi avize, documentaţia pentru obţinerea autorizaţiei de construire: maximum 4 luni (2 luni pentru predarea PT şi 2 luni pentru obţinerea avizelor) calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor, care va fi emis de achizitor după constituirea garanţiei de bună execuţie.
Etapa a II-a - acordarea de asistenţă tehnică din partea proiectantului: minimum 14 luni (include 2 luni estimate pentru atribuirea contractului de lucrări şi 12 luni pentru execuţia şi finalizarea lucrărilor), dar nu mai devreme de data semnării procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor executate în baza documentaţiei tehnico-economice ce face obiectul prezentului contract.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul Primăriei Saligny, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: Beiu Ion - primar, Ţeleneanu Nicolae - viceprimar/preşedinte comisie de evaluare, Ifrim Ionuţ Irinel - furnizor de servicii auxiliare Dhara Capital Consulting SRL, Costache Florentina - furnizor de servicii auxiliare - Dhara Capital Consulting SRL, Sibisanu Constanţa - contabil, Miniosu Irina - secretar/membru comisie de evaluare, Latea Florentina - inspector/membru comisie de evaluare, Simion Lenuţa - inspector/membru comisie de evaluare, Marinel Iuliana - inspector/membru comisie de evaluare, Grosu Ştefania Mirela - referent/membru supleant comisie de evaluare, Ticulan Aida - inspector/membru supleant comisie de evaluare, Cojoc Ştefan - consilier local, Crăciunescu Elena Cornelia - consilier local, Dobrescu Vasile-Viorel - consilier local, Guta Ioan - consilier local, Marin Ion - consilier local, Mihon Iuliana - consilier local, Predescu Mihail Mircea - consilier local, Popa Vasilica - consilier local, Sârbu Ştefan - consilier local, Smarandache Fanel - consilier local.
Eco Terra Proiect SRL, în datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 2006, firma are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 1.000 de lei, integral vărsat, este compus din 100 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Vintilă Dragoş Florian este asociat unic. Administratorii firmei, care desfăşoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea, sunt Vintilă Bogdan-Ioan şi Vintilă Dragoş Florian. În anul fiscal 2015, societatea cu 4 salariaţi a raportat o cifră de afaceri de 314.766 lei şi o pierdere de 34.125 lei. De asemenea, în anul fiscal 2106, firma cu 4 salariaţi a avut o cifră de afaceri de 434.490 lei şi o pierdere de 29.120 lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 3 salariaţi, cifră de afaceri de 679.656 lei şi un profit de 228.508 lei.
Dragoş Florian Vintilă este şef de lucrări dr. ing. la Facultatea de Construcţii din cadrul Universităţii „Ovidius”. Acesta a deţinut şi funcţia de decan al Facultăţii de Construcţii din cadrul Universităţii „Ovidius”.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Valoarea contractului atribuit este de 65.500 de lei, iar câştigător este Eco Terra Proiect SRL. Obiectul contractului îl constituie prestarea serviciilor aferente obiectivului „Construire şi dotare centru medical în localitatea Saligny, judeţul Constanta”, în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini şi studiul de fezabilitate.
Durata totală de prestare a serviciilor ce fac obiectul prezentului contract este de 18 luni, fiind delimitată de cele două etape de realizare. Etapa I - PT + DE (proiect tehnic şi detalii de execuţie), documentaţii pentru acorduri şi avize, documentaţia pentru obţinerea autorizaţiei de construire: maximum 4 luni (2 luni pentru predarea PT şi 2 luni pentru obţinerea avizelor) calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor, care va fi emis de achizitor după constituirea garanţiei de bună execuţie.
Etapa a II-a - acordarea de asistenţă tehnică din partea proiectantului: minimum 14 luni (include 2 luni estimate pentru atribuirea contractului de lucrări şi 12 luni pentru execuţia şi finalizarea lucrărilor), dar nu mai devreme de data semnării procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor executate în baza documentaţiei tehnico-economice ce face obiectul prezentului contract.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul Primăriei Saligny, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: Beiu Ion - primar, Ţeleneanu Nicolae - viceprimar/preşedinte comisie de evaluare, Ifrim Ionuţ Irinel - furnizor de servicii auxiliare Dhara Capital Consulting SRL, Costache Florentina - furnizor de servicii auxiliare - Dhara Capital Consulting SRL, Sibisanu Constanţa - contabil, Miniosu Irina - secretar/membru comisie de evaluare, Latea Florentina - inspector/membru comisie de evaluare, Simion Lenuţa - inspector/membru comisie de evaluare, Marinel Iuliana - inspector/membru comisie de evaluare, Grosu Ştefania Mirela - referent/membru supleant comisie de evaluare, Ticulan Aida - inspector/membru supleant comisie de evaluare, Cojoc Ştefan - consilier local, Crăciunescu Elena Cornelia - consilier local, Dobrescu Vasile-Viorel - consilier local, Guta Ioan - consilier local, Marin Ion - consilier local, Mihon Iuliana - consilier local, Predescu Mihail Mircea - consilier local, Popa Vasilica - consilier local, Sârbu Ştefan - consilier local, Smarandache Fanel - consilier local.
Eco Terra Proiect SRL, în datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 2006, firma are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 1.000 de lei, integral vărsat, este compus din 100 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Vintilă Dragoş Florian este asociat unic. Administratorii firmei, care desfăşoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea, sunt Vintilă Bogdan-Ioan şi Vintilă Dragoş Florian. În anul fiscal 2015, societatea cu 4 salariaţi a raportat o cifră de afaceri de 314.766 lei şi o pierdere de 34.125 lei. De asemenea, în anul fiscal 2106, firma cu 4 salariaţi a avut o cifră de afaceri de 434.490 lei şi o pierdere de 29.120 lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 3 salariaţi, cifră de afaceri de 679.656 lei şi un profit de 228.508 lei.
Dragoş Florian Vintilă este şef de lucrări dr. ing. la Facultatea de Construcţii din cadrul Universităţii „Ovidius”. Acesta a deţinut şi funcţia de decan al Facultăţii de Construcţii din cadrul Universităţii „Ovidius”.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii