Iptana SA va elabora studiul de fezabilitate pentru extinderea drumului dintre Poarta 10 Bis și Poarta 10 (document)
Iptana SA va elabora studiul de fezabilitate pentru extinderea drumului dintre Poarta 10 Bis și Poarta 10 (document)
04 Aug, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2707
Marime text
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța (CN APMC) a semnat cu societatea Iptana SA contractul „Servicii de elaborare a Studiului de Fezabilitate, a cererii de finanțare pentru implementarea obiectivului Extinderea la 4 benzi a drumului de circulație existent între Poarta 10 Bis și Poarta 10“. Valoarea contractului este de 208.000 de lei.
Obiectul contractului este elaborarea studiului de fezabilitate aferent obiectivului de investiții „Extinderea la 4 benzi a drumului de circulație existent între Poarta 10 Bis și Poarta 10, în conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016 și ale temei de proiectare; elaborarea cererii de finanțare și a documentelor suport necesare obținerii fondurilor europene în cadrul POIM 2014-2020 (conform ghidului solicitantului-Program Operațional Infrastructură Mare-Axă prioritara 1 - Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea rețelei TEN-T și a transportului cu metroul, Obiectivul specific 1.3 - Creșterea gradului de utilizare a căilor navigabile și a porturilor situate pe rețeaua TEN-T centrală), inclusiv sprijin în activitatea de evaluare a aplicației de finanțare până la momentul aprobării acesteia de către autoritatea de management.
Persoanele ce dețin funcții de decizie din cadrul CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, responsabile de organizarea, desfășurarea și atribuirea procedurii publice au fost: Nicolae Dan Tivilichi - director general, Marian Tănase - director general adjunct, Daniela Șerban - director economic, Otilia Ifimov - șef Departament Achiziții Publice, Tănase Iulian Pepi - șef Serviciul Juridic si Contencios, Laurențiu Teodoru - șef Birou Proiecte Europene, Adina Nicoleta Gamalan - șef Birou Control Financiar.
Iptana SA este fostul Institut de Proiectări Transporturi Auto, Navale şi Aeriene, care a elaborat studiul tehnico-economic, proiectul tehnic, dar şi documentaţia de execuţie pentru podul de la Agigea, amplasat peste Canalul Dunăre - Marea Neagră, pe DN 39, la kilometrul 8+988 de metri, pod considerat de unii „minune inginerească“.
Iptana SA a fost înmatriculată în anul 1991 și are sediul social în Bucureşti. În prezent, firma este în insolvenţă, sub incidenţa Legii nr. 85/2014. Capitalul social subscris, de 8.993.268 de lei, integral vărsat, este compus din 999.252 de acţiuni nominative. Valoarea unei acţiuni este de 9 lei. Firma este controlată de Cornel Martincu, cu 15,76 % din capitalul social, Listă Acționari - PPM, cu 84,24% din capitalul social. Cornel Martincu este administrator special și director general. Cenzoriul firmei este RPC Consult SRL.
Iptana SA desfășoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea. În anul fiscal 2015, societatea cu 141 de salariați a declarat o cifră de afaceri de 11.960.365 lei și un profit de 155.904 lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, compania a avut 126 de salariați, cifră de afaceri de 10.313.849 lei și o pierdere de 3.258.737 lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 37 de salariaţi, cifră de afaceri de 4.701.243 lei și o pierdere de 3.430.038 lei.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Obiectul contractului este elaborarea studiului de fezabilitate aferent obiectivului de investiții „Extinderea la 4 benzi a drumului de circulație existent între Poarta 10 Bis și Poarta 10, în conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016 și ale temei de proiectare; elaborarea cererii de finanțare și a documentelor suport necesare obținerii fondurilor europene în cadrul POIM 2014-2020 (conform ghidului solicitantului-Program Operațional Infrastructură Mare-Axă prioritara 1 - Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea rețelei TEN-T și a transportului cu metroul, Obiectivul specific 1.3 - Creșterea gradului de utilizare a căilor navigabile și a porturilor situate pe rețeaua TEN-T centrală), inclusiv sprijin în activitatea de evaluare a aplicației de finanțare până la momentul aprobării acesteia de către autoritatea de management.
Responsabili de atribuirea licitației
Persoanele ce dețin funcții de decizie din cadrul CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, responsabile de organizarea, desfășurarea și atribuirea procedurii publice au fost: Nicolae Dan Tivilichi - director general, Marian Tănase - director general adjunct, Daniela Șerban - director economic, Otilia Ifimov - șef Departament Achiziții Publice, Tănase Iulian Pepi - șef Serviciul Juridic si Contencios, Laurențiu Teodoru - șef Birou Proiecte Europene, Adina Nicoleta Gamalan - șef Birou Control Financiar.
Iptana SA, în datele Registrului Comerțului
Iptana SA este fostul Institut de Proiectări Transporturi Auto, Navale şi Aeriene, care a elaborat studiul tehnico-economic, proiectul tehnic, dar şi documentaţia de execuţie pentru podul de la Agigea, amplasat peste Canalul Dunăre - Marea Neagră, pe DN 39, la kilometrul 8+988 de metri, pod considerat de unii „minune inginerească“.
Iptana SA a fost înmatriculată în anul 1991 și are sediul social în Bucureşti. În prezent, firma este în insolvenţă, sub incidenţa Legii nr. 85/2014. Capitalul social subscris, de 8.993.268 de lei, integral vărsat, este compus din 999.252 de acţiuni nominative. Valoarea unei acţiuni este de 9 lei. Firma este controlată de Cornel Martincu, cu 15,76 % din capitalul social, Listă Acționari - PPM, cu 84,24% din capitalul social. Cornel Martincu este administrator special și director general. Cenzoriul firmei este RPC Consult SRL.
Iptana SA desfășoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea. În anul fiscal 2015, societatea cu 141 de salariați a declarat o cifră de afaceri de 11.960.365 lei și un profit de 155.904 lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, compania a avut 126 de salariați, cifră de afaceri de 10.313.849 lei și o pierdere de 3.258.737 lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 37 de salariaţi, cifră de afaceri de 4.701.243 lei și o pierdere de 3.430.038 lei.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii