Județul Tulcea Primăria Babadag va moderniza sistemul de iluminat public. Iată ce sumă a alocat! (DOCUMENT)
Județul Tulcea: Primăria Babadag va moderniza sistemul de iluminat public. Iată ce sumă a alocat! (DOCUMENT)
02 Feb, 2022 19:09
ZIUA de Constanta
2902
Marime text
Primăria Orașului Babadag, județul Tulcea a încheiat un acord cadru pentru realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul ”MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL BABADAG”.
Potrivit Licitație publica.ro, denumirea completă a proiectului atribuit este „Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul ”MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL BABADAG”“.
Societatea care se va ocupa de furnizarea serviciilor pentru Primăria Orașului Babadag, județul Tulcea este Flash Lighting Service.
Atribuirea a avut loc în data de 18.01.2022.
Descrierea contractului
Investitia cuprinde proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor.
Potrivit devizului general realizat in cadrul studiului de fezabilitate, valoarea estimata totala proiectare si executie lucrari este de 2,904,578.00 lei fara TVA formata din:
A. Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari cu o Valoare estimata este de 60,000.00 lei fara TVA, formata din:
Cap. 3.5.4. – Documentatiile tehnice necesare in vedearea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 10.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. - Valoarea estimata Proiect tehnic si detalii de executie: 40.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. - Valoarea estimata Asistenta tehnica din partea proiectantului: 10.000,00 lei fara TVA (din care 3.8.1.1 - pe perioada de executie a lucrarilor – 6.000 lei fara TVA si 3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 4.000 lei fara TVA);
B. Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu o Valoare estimata este de 2.844.578,00 lei fara TVA, formata din:
Cap. 1.2. – Valoarea estimata Amenajari terenului: 4.500,00 lei fara TVA;
Cap. 1.3. – Valoarea estimata Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 6.500,00 lei fara TVA;
Cap. 2.1. – Valoarea estimata Alimentare cu energie electrica: 15.000,00 lei fara TVA;
Cap. 4.1. - Valoarea estimata Constructii si instalatii: 2.690.578,00 lei fara TVA;
Cap. 4.5. – Valoare estimata Dotari: 9.500 lei fara TVA;
Cap. 4.6. – Active necorporale: 65.000,00 lei fara TVA;
Cap. 5.1. - Valoarea estimata Organizare de şantier: 53.500 lei fara TVA.
Valoarea estimata totala fara TVA este de 2,904,578.00 RON
Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date/ Instructiunile pentru orfertanti, respectiv 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Valoarea totala a achizitiei (fara TVA): 2455970 RON.
Despre societatea comercială Flash Lighting Services S.A.
Potrivit Confidas, societatea comercială a fost înfiinţată în anul 2001, cu sediul social în Bucureşti Sectorul 6, Str. Constantin Noica. Acționari sunt FROZARIA LIMITED, cu sediul social în Cipru, Themistokli Dervi, cu un procent de 60.17 %, Sandu Bogdan Gabriel cu un procent de 23.65 % și Sandu Crina Simona cu un procent de 16.18 %.
Domeniul principal de activitate al firmei îl reprezintă lucrările de instalaţii electrice.
În anul 2020, cifra de afaceri a societății a atins 86.907.486 lei, profit 8.263.383 lei și un număr mediu de 131 salariați. În anul 2019, societatea comercială a înregistrat o cifră de afaceri în valoare de 81.425.278 lei, profit 6.658.048 lei și un număr mediu de 109 angajați.
Compania Flash Lighting Services S.A. a încheiat 145 contracte de achiziții publice in valoare totală de 203.285.342,15 lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Sursa foto: pexels
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii