Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:28 20 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Administrația Porturilor Maritime, cu procedura anulată pentru contractarea reparațiilor la nava Anghel Saligny (DOCUMENT)

ro

31 Aug, 2023 09:40 1051 Marime text
  • Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța intenționa contractarea serviciilor de reparații planificate la nava Anghel Saligny.
  • La data termenului limită pentru depunerea ofertelor s-a constatat că nu existau ofertanți.
  • În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul de participare publicat în SEAP la momentul deschiderii procedurii.
Procedura pentru atribuirea contractului vizând serviciile de reparații planificate la nava Anghel Saligny a Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a fost anulată!
 
Procedura a fost anulată automat pentru că la data limită de depunere a ofertelor, nu au existat ofertanți.
 
Informațiile privind anularea au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se precizează că ofertele pentru contract puteau fi depuse până la data de 24 august 2023.
 
Contractul, ce fusese estimat la o valoare totală de 573.496 de lei fără TVA (circa 115.000 de euro), urma să fie atribuit prin procedura simplificată, în baza criteriului prețul cel mai scăzut.
 
În descrierea succintă a contractului se făcea precizarea că „reparațiile planificate la nava Anghel Saligny constau în servicii de verificare, măsurare și reparații la instalațiile și echipamentele navei, pentru reclasificarea navei și emiterea de noi certificate ANR (nr., Autoritatea Navală Română)“.
 
Durata contractului era de 12 luni de la data încheierii sale, iar durata de execuție era de 22 de zile lucrătoare de la data intrării în reparații.
 
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante, precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administratie: Catană Dan Alexandru, Gavruta Adrian-Daniel, Chirilă Constantin, Drumea Mihnea Claudiu, Elena Vlad, Diaconu Cătălin, Suryan-Omar Dede
• Conducere executivă: Florin Vizan - Director general, Florin Goidea - Director general adjunct, Mihai Teodorescu - Director executiv, Daniela Serban - Director Financiar, Florin Laurențiu Chirilă – Director tehnic, Emil Sorin Banias - Director sucursale, Pepi Tanase Iulian – Director Juridic; Hermina, Bectemir – Șef Serviciu Achiziții Publice, Adrian Stănciuc - Șef Birou Control Financiar Preventiv

• Alți semnatari: Lucian Roșu – Coordonator SNTP, Ioana Blănuță – Șef CND - PSI, Adrian Topor - SNTP, Cristina Daniela Stefan – Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice
 
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul de participare publicat în SEAP la momentul deschiderii procedurii.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Citește și
Licitații Constanța:
CN Administrația Porturilor Maritime SA, contract de 165.000 de euro pentru verificarea instalației de gaze naturale din Portul Constanța Nord (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii