Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:23 13 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Administrația Porturilor Maritime SA, licitație deschisă pe 1,9 milioane de euro pentru diguri (DOCUMENT)

ro

09 Jul, 2023 13:34 1593 Marime text
Foto cu rol ilustrativ din Arhiva ZIUA de Constanța
  • Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 10 august 2023, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise tot atunci, în SEAP.
  • În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul de participare.
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța organizează licitație deschisă pentru un contract de circa 1,9 milioane de euro pentru digurile pe care le are în administrare.
 
Informațiile privind organizarea licitației au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice.
 
Mai exact, contractul vizează „prestarea de servicii de urmărire curentă a comportării în timp pentru următoarele diguri aflate în administrarea CN APM SA Constanța“, fiind vorba despre digul de adăpostire din zona de Nord a Portului Constanța, digul de Sud din Portul Constanța, digul de Nord din Zona Midia, digul de Sud din Zona Midia și digul de larg din Zona Mangalia.
 
Valoarea estimată a contractului este de 9.453.000 de lei, iar atribuirea se va face prin licitație deschisă, în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț.
 
Durata contractului este de 48 de luni.
 
Se arată în descrierea achiziției publice că „urmărirea comportării în timp este o activitate impusă de legislația în vigoare. Urmărirea comportării în timp a construcțiilor este o activitate sistematică de culegere și valorificare a datelor rezultate din observațiile și măsurătorile efectuate pe toată durata de existență a construcțiilor și cuprinde un ansamblu de activități privind - examinarea directă sau investigarea cu mijloace de observare și măsurare speciale“.
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 10 august 2023, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise tot atunci, în SEAP.
 
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:

•   Consiliu de Administrație: Adrian-Daniel Gavruță, Dan-Alexandru Catană, Cătălin Diaconu, Constantin Chirilă, Elena Vlad, Mihnea – Claudiu Drumea;
•   Director General – Florin Vizan, Director General Adjunct - Florin Goidea, Director Executiv – Mihai Teodorescu, Director Financiar - Daniela Șerban, Director Tehnic – Florin Tehnic, Director Juridic – Tănase Iulian Pepi, Șef Serviciu Investiții și Elaborare Documentații - Marina Moldoveanu, Șef Serviciu Patrimonu Nord - Constantin Brandi, Șef Serviciu Patrimonu Nord - Silviu Rădulescu, Șef Serviciu Achizitii Publice – Hermina Bectemir,
•   Alți semnatari: Șef Birou Control Financiar Preventiv – Adrian Stănciuc, Administrator port – Anca Ene, Inginer în cadrul Serviciului Investiții și Elaborare Documentații – Antoniela Moldoveanu Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice – Erna Silvia Brăileanu.
 
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul de participare.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
Portul Constanța a organizat o licitație de peste 4 milioane de euro. Contractul a fost încheiat cu o firmă din județul Buzău (DOCUMENT)
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii