Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:04 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța În comuna Castelu și în satele aparținătoare va fi înființată o rețea inteligentă de distribuție gaze naturale (DOCUMENT)

ro

14 Aug, 2023 15:57 2549 Marime text
 

 
  • Ofertante câștigătoare sunt firmele Medcontrol Gaz SRL, Cromo Advertising SRL, Talpac SRL și Calin Service Total SRL.    
 
Comuna Castelu (Consiliul Local Castelu, județul Constanța), ca autoritate contractantă, a atribuit contractul „Achiziție servicii elaborare proiect tehnic, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor de construcții privind obiectivul de investiții «Înființare rețea inteligentă de distribuție gaze naturale în comuna Castelu și satele aparținătoare, județul Constanța»“, achiziția fiind atribuită prin anunț de atribuire la anunț de participare.
 
Ofertante câștigătoare sunt firmele Medcontrol Gaz SRL, Cromo Advertising SRL, Talpac SRL și Calin Service Total SRL, contractul, în valoare de 35.892.295 lei, având data de 11 aprilie 2023.
 
După cum se arată pe e-licitatie.ro, prin prezentul proiect se propune:
 
- Înființarea unei rețele inteligente de distribuție gaze naturale în comuna Castelu (satele Castelu și Nisipari) și racordurile către consumatori. Rețeaua inteligentă nou înființată se va alimenta cu gaze naturale din SRMP Medgidia, iar contorizarea consumului de gaze naturale se va face prin intermediul contoarelor inteligente de măsurare.
 
Noua rețea inteligentă de alimentare cu gaze naturale va comunica cu contoarele și cu centrul de control prin intermediul sistemelor modeme de comunicare tip SCADA.
 
Rețeaua inteligentă de gaze naturale nou înființată va fi în lungime aproximativă de 55.223 ml și va avea 1.817 branșamente ce vor deservi 1.790 gospodării individuale, patru scări de blocuri de locuințe cu 34 apartamente și 23 obiective socio-culturale amplasate în 23 de locații. Se vor monta 1.817 contoare de gaz inteligente.
 

-Modernizare SRMP existent cu elemente modeme și inteligente de măsurare și monitorizare a debitelor de gaze, a temperaturii și a presiunii gazelor naturale, cu sisteme automate de odorizare, cu sisteme modeme de comunicare tip SCADA și infiintarea unei Statii de Lucru.
 
-Se vor executa 1790 + 4 + 23 = 1817 racorduri către consumatorii casnici, iar pentru consumatorii non-casnici obiectivele socio-culturale pe lângă cele 23 de racorduri la rețeaua de gaz se vor executa și 23 instalații interioare de utilizare gaze naturale până la consumatori.
 
În total, se vor executa 1.817 racorduri către consumatori (branșamente).
 
Nu s-au prevăzut racorduri pentru agenții economici.
 
Din punctul de vedere al consumului de gaze naturale cele 23 de obiective socio-culturale vor fi echivalate cu 181 gospodării individuale, rezultând pentru ele un consum orar maxim de gaz natural de aproximativ 507,1 Nmc/h pentru încălzire, pentru prepararea hranei și preparare apă caldă de consum pentru cele 34 de apartamente amplasate pe patru scări de bloc încălzirea și prepararea apei calde de consum se va face centralizat, rezultând pentru ele un consum orar maxim de gaze naturale de 77,7 Nmc/h, incluzând și prepararea hranei.

 
CAPITOLUL 1. Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului, din care: 641.484,00 lei
CAPITOLUL 1.2. Amenajarea terenului 3.417,00 lei
CAPITOLUL 1.3. Amenajari pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițială 6.834,00 lei
CAPITOLUL 1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protecția utilităților 631.233,00 lei
CAPITOLUL 3 Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică, din care: 799.355,11 lei
CAPITOLUL 3 .5 Proiectare, din care: 734.044,11 lei
CAPITOLUL 3.5.4. Documentațiile tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizațiilor 79.803,00 lei
CAPITOLUL 3.5.6. Proiect tehnic și detalii de execuție 654.241,11 lei
CAPITOLUL 3 .8. Asistență tehnică, din care: 65.311,00 lei
CAPITOLUL 3.8.1. Asistență tehnică din partea proiectantului 37.812,00 lei
CAPITOLUL 3.8.2. Pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuție, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcții 27.499,00 lei
CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investiția de bază 34.168.571,00 lei
CAPITOLUL 4.1 Construcții și instalații 33.316.645,00 lei
CAPITOLUL 4.1.1 Rețea de distribuție gaze naturale 23.966.782,00 lei
CAPITOLUL 4.1.3. Racorduri consumatori + instalații interioare obiective social culturale și administrative 7.490.500,00 lei
CAPITOLUL 4.1.4. "Sisteme inteligente de monitorizare, control și siguranța în exploatare, contoare inteligente, modernizare SRMP existent, sistem SCADA" 1.859.363,00 lei
CAPITOLUL 4.5. Dotări (o stație de lucru, mobilier) 70.994,00 lei
CAPITOLUL 4.6 Active necorporale (licențe, softuri automatizare) 780.932,00 lei
CAPITOLUL 5 Construcții și instalații
CAPITOLUL 5.1 Organizare de șantier, din care: 533.066,00 lei
CAPITOLUL 5.1.1. Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier 466.433,00 lei
CAPITOLUL 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării șantierului 66.633,00 lei
CAPITOLUL 6 Cheltuieli pentru probe tehnologice și teste 7.250,00 lei
CAPITOLUL 6.1. Pregătirea personalului de exploatare 7.250,00 lei
Total Servicii Elaborare proiect tehnic, asistență tehnică din partea proiectantului 799.355,11 lei
Total Lucrări de construștii 35.350.371,00 lei
Valoare estimată 36.149.726,11 lei
 
„Având în vedere că este vorba de achiziționarea execuției lucrărilor și a unui serviciu de elaborare Proiect tehnic, Detalii de execuții, Documentații necesare pentru obținerea avizelor, acordurilor și autorizațiilor, precum și asistența tehnică din partea proiectantului pe durata execuției lucrărilor aferent unui singur obiectiv de investiții, fiind o investiție unitară, nu este adecvată și fezabilă divizarea acestuia pe loturi. Realizarea pe loturi face executarea contractului dificilă din punct de vedere tehnic. De asemenea, în decizia de a nu impărți pe loturi, se are în vedere și gradul de interdependență între serviciile prestate și execuția lucrărilor, respectiv întocmire proiect tehnic, detalii de execuții, documentații pentru obținerea avizelor, acordurilor și autorizațiilor, asistență tehnică din partea proiectantului (potrivit art. 23 alin h) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, cu modificările și completările ulterioare, este obligația proiectantului)“, menționează sursa citată.
 
Despre SC Medcontrol Gaz SRL
 
Potrivit termene.ro, platformă consultată luni, 14 august 2023, firma Medcontrol Gaz SRL a fost înființată în anul 2012, adresa sediului social este la Medgidia, în județul Constanța, iar obiectul de activitate este „Lucrări de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat“.
 
În SC Medcontrol Gaz SRL asociați, cu câte 50%, sunt Raluca Ablachim și Semi Suliman, acesta din urmă având și calitatea de administrator.Raluca Ablachim mai apare, ca administrator, în M Hammad Food SRL. 
 
În 2022, SC Medcontrol Gaz SRL a avut o cifră de afaceri de 1.527.329 lei, un profit de 426.024 lei, iar numărul mediu de salariați a fost 10.
 
Platforma termene.ro informează că SC Medcontrol Gaz SRL are un contract câștigat - achiziții publice din 2007 până în prezent, potrivit informațiilor publice din SICAP/SEAP (cel actual).
 
Despre SC Cromo Advertising SRL
 
Potrivit termene.ro, platformă consultată luni, 14 august 2023, firma Cromo Advertising SRL a fost înființată în anul 2005, adresa sediului social este în municipiul Constanța, iar obiectul de activitate este „Activități de inginerie și consultanță tehnică legate de acestea“.
 
În SC Cromo Advertising SRL asociat unic este Mihaela Bobe, care are și calitatea de administrator.
 
În 2022, SC Cromo Advertising SRL a avut o cifră de afaceri de 1.071.650 lei, un profit de 923.669 lei, iar numărul mediu de salariați a fost 5.
 
Platforma termene.ro informează că SC Cromo Advertising SRL are peste 90 de contracte câștigate - achiziții publice din 2007 până în prezent, potrivit informațiilor publice din SICAP/SEAP.
 
Despre SC Talpac SRL
 
Potrivit termene.ro, platformă consultată luni, 14 august 2023, firma Talpac SRL a fost înființată în anul 1994, adresa sediului social este în municipiul Constanța, iar obiectul de activitate este „Lucrări de construcții a proiectelor utilitare pentru fluide“.
 
În SC Talpac SRL asociat unic este Gheorghe Talpac, care are și calitatea de administrator. Acesta mai apare, ca asociat (cu 50%) și administrator, în Talpac Hotels SRL.
 
În 2022, SC Talpac SRL a avut o cifră de afaceri de 30.354.263 lei, un profit de 2.633.589 lei, iar numărul mediu de salariați a fost 47.
 
Platforma termene.ro informează că SC Talpac SRL are un contract câștigate - achiziții publice din 2007 până în prezent, potrivit informațiilor publice din SICAP/SEAP (cel actual).
 
Despre SC Calin Service Total SRL
 
Potrivit termene.ro, platformă consultată luni, 14 august 2023, firma SC Calin Service Total SRL a fost înființată în anul 1995, adresa sediului social este în municipiul Călărași, iar obiectul de activitate este „Lucrări de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat“.
 
În SC Calin Service Total SRL asociat unic este Genică Oancea, care are și calitatea de administrator. Acesta mai apare, ca asociat, în Termo System SRL (cu 51%) și în Calin Gaz SRL (cu 50%).
 
În 2022, SC Calin Service Total SRL a avut o cifră de afaceri de 10.597.941 lei, un profit de 3.875.545 lei, iar numărul mediu de salariați a fost 38.
 
Platforma termene.ro informează că SC Calin Service Total SRL are în jur de 180 de contracte câștigate - achiziții publice din 2007 până în prezent, potrivit informațiilor publice din SICAP/SEAP.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe e-licitatie.ro.
 
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
 
PRECIZĂRI
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Sursa foto: Facebook (Primăria comunei Castelu)
 
Citește și:
 
Constanța
Consiliul Local Castelu, acord cu firma care a întocmit devizul pentru bancomatul aruncat în aer la Pavilionul Expozițional (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii