Licitații Constanța Primăria Ostrov, licitație deschisă pentru achiziționarea unui sistem informatic integrat. Finanțarea este asigurată prin PNRR (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Primăria Ostrov, licitație deschisă pentru achiziționarea unui sistem informatic integrat.
04 Sep, 2023 13:45
ZIUA de Constanta
1021
Marime text
- Primăria Comunei Ostrov, din județul Constanța achiziționează un sistem informatic integrat pentru digitalizarea instituției, finanțarea fiind asigurată prin PNRR.
- În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.
Informațiile au fost publicate în SEAP, unde se precizează că valoarea totală estimată a contractului este de 962.571,28 de lei fără TVA, adică aproape 200.000 de euro, la cursul actual.
Titlul contractului este „Furnizare Sistem Informatic Integrat în cadrul proiectului «Digitalizarea serviciilor comunei Ostrov»“, iar în descrierea achiziției se precizează că „prin dezvoltarea infrastructurii TIC, în cadrul UAT Comuna Ostrov se va obține debirocratizarea sistemului administrativ, ceea ce va conduce implicit la un acces rapid la informații, la un proces de comunicare eficientizat, si nu ultimul rând la economisirea resursei «timp» atât de importantă pentru contribuabil, cât și pentru funcționarul public“.
„Dorința instituției de a-și îmbunătăți imaginea în ceea ce privește serviciile oferite cetățenilor, modul de lucru intern (plimbarea între ghișee), modul de lucru offline/online, viteza de răspuns și, nu în ultimul rând tehnologiile folosite, conduc la necesitatea obținerii finanțării pentru a oferi un proces de digitalizare responsabilă, construită în folosul comunității“, se mai arată în descrierea contractului.
Potrivit surselor oficiale, atribuirea se va face prin licitație deschisă, în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț.
Durata contractului este de șase luni, iar finanțarea este asigurată prin PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 10 octombrie 2023, ora 15.00, acestea urmând să fie deschise tot atunci, în SEAP.
Persoanele cu funcții de decizie în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de achizitie sunt Adela Călin - secretar, Niculae Dragomir - primar, Lavinia Pâslaru - inspector superior, Tudor Iordan - viceprimar, Mihaela Gheba - consilier superior.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și
Licitații Constanța
Firma administrată de Alexandru Cârlig a contestat la CNSC o achiziție organizată de primăria Ostrov. Ce decizii au fost dictate?
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii