Lucrări ample ale CFR Constanţa, pe linia Palas - Constanţa. Ce firmă se va ocupa (document)
Lucrări ample ale CFR Constanţa, pe linia Palas - Constanţa. Ce firmă se va ocupa (document)
13 Jul, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2408
Marime text
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a atribuit un contract în urma unei licitaţii publice pentru lucrările de reparaţii la terasamentele poduri şi podeţe (eliminare puncte periculoase) - asigurarea scurgerii apelor şi scoaterea de sub efectul inundaţiilor a liniei 814 Palas - Constanţa Port B km. 3+500/6+650 şi desfundat podeţ km 4+598 - SRCF Constanţa.
Atribuirea a avut loc la data de 24 iunie 2019, iar valoarea finală a contractului este de 753.450,44 de lei. Pe linia 814 Palas-Constanţa Port B km 3+500/6+650, partea dreaptă a firului I km 3+500/4+650, km 4+720/5+500 şi partea stângă a firului II km 3+800/6+650 sunt necesare lucrări de decolmatare a şanţurilor de scurgere a apelor şi desfundarea podeţului existent la km 4+598.
Deoarece aceste şanţuri sunt colmatate, sistemul de preluare-colectare a apelor nu funcţionează corespunzător, iar excesul de apă şi umiditate poate crea probleme de instabilitate la terasamentele de cale ferată. Influenţa acestora asupra liniei de cale ferată este evidenţiată prin deformaţii ale căii în plan transversal şi longitudinal, pentru aducerea căii la parametrii de siguranţă fiind necesare lucrări repetate de rectificare la nivelul şi direcţia căii. Această situaţie a fost constatată cu ocazia reviziilor efectuate de către personalul tehnic al Secţiei L1 Constanţa şi al Diviziei Linii Constanţa.
Decolmatarea şanţurilor de scurgere a apelor pe Linia I 814 - partea dreaptă, km 3+500/4+650; km 4+720/5+500 şi Linia II 814 partea stângă - km 3+800/6+650 constă în evacuarea pământului, a deşeurilor de orice fel, a gunoaielor, a vegetaţiei şi a altor materiale aflate în interiorul şanţurilor şi care împiedică buna funcţionare a colectării apelor de suprafaţă conform cu scopul pentru care au fost construite, precum şi pentru a înlesni activităţile de revizie şi întreţinere curente, transportul cu auto a sterilului amestecat cu deşeuri rezultat din curăţirea şanţurilor şi profilarea prismei de piatră spartă, cu completarea ei.
Mai este necesară desfundarea podeţului km 4+598 în vederea preluării apelor de suprafaţă şi reparaţia pereului şanţului de scurgere partea stângă a firului II 814, respectiv racordarea podeţului cu terasamentul, 50 m de o parte şi de alta.
Societatea Daria Const a fost desemnată câştigătoare a licitaţiei. Daria Const SRL este o firmă înfiinţată în anul 1994 care se ocupă de „lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale”. Potrivit datelor furnizate de Registrul Comerţului, asociaţi în firmă sunt Gheorghe Cicio, care este şi administratorul societăţii, şi Vasile Cicio.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Atribuirea a avut loc la data de 24 iunie 2019, iar valoarea finală a contractului este de 753.450,44 de lei. Pe linia 814 Palas-Constanţa Port B km 3+500/6+650, partea dreaptă a firului I km 3+500/4+650, km 4+720/5+500 şi partea stângă a firului II km 3+800/6+650 sunt necesare lucrări de decolmatare a şanţurilor de scurgere a apelor şi desfundarea podeţului existent la km 4+598.
Deoarece aceste şanţuri sunt colmatate, sistemul de preluare-colectare a apelor nu funcţionează corespunzător, iar excesul de apă şi umiditate poate crea probleme de instabilitate la terasamentele de cale ferată. Influenţa acestora asupra liniei de cale ferată este evidenţiată prin deformaţii ale căii în plan transversal şi longitudinal, pentru aducerea căii la parametrii de siguranţă fiind necesare lucrări repetate de rectificare la nivelul şi direcţia căii. Această situaţie a fost constatată cu ocazia reviziilor efectuate de către personalul tehnic al Secţiei L1 Constanţa şi al Diviziei Linii Constanţa.
Decolmatarea şanţurilor de scurgere a apelor pe Linia I 814 - partea dreaptă, km 3+500/4+650; km 4+720/5+500 şi Linia II 814 partea stângă - km 3+800/6+650 constă în evacuarea pământului, a deşeurilor de orice fel, a gunoaielor, a vegetaţiei şi a altor materiale aflate în interiorul şanţurilor şi care împiedică buna funcţionare a colectării apelor de suprafaţă conform cu scopul pentru care au fost construite, precum şi pentru a înlesni activităţile de revizie şi întreţinere curente, transportul cu auto a sterilului amestecat cu deşeuri rezultat din curăţirea şanţurilor şi profilarea prismei de piatră spartă, cu completarea ei.
Mai este necesară desfundarea podeţului km 4+598 în vederea preluării apelor de suprafaţă şi reparaţia pereului şanţului de scurgere partea stângă a firului II 814, respectiv racordarea podeţului cu terasamentul, 50 m de o parte şi de alta.
Societatea Daria Const a fost desemnată câştigătoare a licitaţiei. Daria Const SRL este o firmă înfiinţată în anul 1994 care se ocupă de „lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale”. Potrivit datelor furnizate de Registrul Comerţului, asociaţi în firmă sunt Gheorghe Cicio, care este şi administratorul societăţii, şi Vasile Cicio.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii