Lucrările de pregătire a plajelor pentru sezonul estival 2017, atribuite unei firme din Bucureşti (document)
Lucrările de pregătire a plajelor pentru sezonul estival 2017, atribuite unei firme din Bucureşti (document)
13 May, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
4768
Marime text
Pentru că modalitatea cea mai transparentă de a face cunoscute licitaţiile publice este cea online, ZIUA de Constanţa prezintă achiziţiile din Regiunea Sud-Est în cel mai accesibil şi uşor format. Firme norocoase, firme mai puţin norocoase în adjudecarea contractelor pe bani publici. Societăţi patronate de persoane care au legături directe cu instituţiile publice, „norocoasele“ se îmbogăţesc de la an la an, în timp ce alte firme nu au nicio şansă la achiziţiile publice. Contracte câştigate de firme deja celebre, contracte adjudecate de firme care se află la primele reuşite şi contracte obţinute de societăţi nou-înfiinţate.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea - Litoral (ABADL) a anunţat cine şi-a adjudecat contractul „Lucrări de pregătire pentru sezonul estival 2017 a plajelor litoralului Mării Negre aflate în administrarea ANAR-ABADL“, în valoare de 437.594,17 lei.
Obiectul contractului constă în executarea lucrărilor de pregătire pentru sezonul estival 2017 a plajelor litoralului Mării Negre aflate în administrarea ANAR-ABADL, conform cerinţelor din caietul de sarcini. Societatea care a obţinut contractul este Iridex Group Salubrizare SRL.
Firma este controlată de asociaţii persoane juridice SC Servicii Salubritate Bucureşti SA, cu 14,506% din capitalul social, şi Iridex Group Import-Export SRL, cu 70,554% din capitalul social, precum şi asociatul persoană fizică Olga Anghel, născută pe 14.01.1948, în Bucureşti, care deţine 14,94% din capitalul social. Administratorul societăţii este Dan-Tiberiu Anghel. Iridex Group Salubrizare SRL se ocupă de colectarea deşeurilor nepericuloase.
- tronson 1: Năvodari, Mamaia şi Constanţa;
- tronson 2: Agigea, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, Costineşti;
- tronson 3: 23 August, Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche.
Potrivit contractului, vor fi executate mai multe lucrări de amenajare, menite să asigure valorificarea potenţialului turistic şi de agrement al plajelor Mării Negre. Scopul final este acela de a reda suprafeţelor de plajă caracteristici geomorfologice corespunzătoare desfăşurării unui turism de calitate. Lucrările constau în curăţarea manuală a plajelor prin colectarea corpurilor străine, încărcarea manuală în mijloc de transport sau containere, îndepărtarea manuală a nisipului depus la zidurile din vecinătatea aleilor de promenadă şi în dreptul gardurilor de protecţie, săpătura mecanizată a nisipului depus la zidurile de sprijin din vecinătatea aleilor de promenadă şi în dreptul gardurilor de protecţie, reabilitarea suprafeţelor de plajă erodate prin transfer de nisip din zonele cu acumulări (dislocare, încărcare, transport şi nivelare în zonele stabilite), demontarea gardurilor de stuf, nivelarea suprafeţelor de plajă, evacuarea depozitelor de scoică din zonele cu depuneri şi transportul acestora în zonele stabilite de beneficiar, transport pentru utilaje.
Executantul lucrărilor va asigura deservenţi pentru toate utilajele implicate în execuţia lucrărilor şi 45 de muncitori, dintre care trei şefi de echipă. Minimumul de utilaje şi mijloace de transport solicitat de autoritatea contractantă este următorul: încărcător de mare capacitate (minimum unul), autogreder cu trei axe (minimum unul), autobasculante (minimum trei), autoremorcher pentru transport utilaje (minimum unul), autospeciale pentru transport containere deşeuri - capacitate minimă zece metri cubi (minimum trei). Ridicarea, manipularea şi transportul containerelor de pre-colectare se pot realiza numai cu ajutorul unor autovehicule speciale de transport.
În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Citeşte şi:
Cine se va ocupa de curăţenia din municipiul Medgidia
Iridex Group Salubrizare SRL face ordine şi curăţenie în parcările şi grupurile sanitare de pe Autostrada A2 (document)
Iridex Group Salubrizare va ridica gunoiul de la subunităţile Regionalei CF Constanţa (document)
A ajutat… preţul corect Timp de patru ani, Iridex Group Import Export va mătura şi ecologiza porturile (documente)
Comuna Costineşti a acordat un contract de servicii de salubrizare către Iridex Group Import-Export Bucureşti Filiala Costineşti SRL (document)
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea - Litoral (ABADL) a anunţat cine şi-a adjudecat contractul „Lucrări de pregătire pentru sezonul estival 2017 a plajelor litoralului Mării Negre aflate în administrarea ANAR-ABADL“, în valoare de 437.594,17 lei.
Obiectul contractului constă în executarea lucrărilor de pregătire pentru sezonul estival 2017 a plajelor litoralului Mării Negre aflate în administrarea ANAR-ABADL, conform cerinţelor din caietul de sarcini. Societatea care a obţinut contractul este Iridex Group Salubrizare SRL.
Iridex Group Salubrizare SRL, în datele Registrului Comerţului
Cu sediul în satul Schitu, comuna Costineşti, firma a fost înfiinţată în anul 2008. Capitalul social subscris de 12.560.260 de lei, integral vărsat, este compus din 1.256.026 de părţi sociale.Firma este controlată de asociaţii persoane juridice SC Servicii Salubritate Bucureşti SA, cu 14,506% din capitalul social, şi Iridex Group Import-Export SRL, cu 70,554% din capitalul social, precum şi asociatul persoană fizică Olga Anghel, născută pe 14.01.1948, în Bucureşti, care deţine 14,94% din capitalul social. Administratorul societăţii este Dan-Tiberiu Anghel. Iridex Group Salubrizare SRL se ocupă de colectarea deşeurilor nepericuloase.
În ce constă contractul
Execuţia lucrărilor se va face separat, dar concomitent pe un număr de trei tronsoane cu specific şi morfologie diferite, astfel:- tronson 1: Năvodari, Mamaia şi Constanţa;
- tronson 2: Agigea, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, Costineşti;
- tronson 3: 23 August, Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche.
Potrivit contractului, vor fi executate mai multe lucrări de amenajare, menite să asigure valorificarea potenţialului turistic şi de agrement al plajelor Mării Negre. Scopul final este acela de a reda suprafeţelor de plajă caracteristici geomorfologice corespunzătoare desfăşurării unui turism de calitate. Lucrările constau în curăţarea manuală a plajelor prin colectarea corpurilor străine, încărcarea manuală în mijloc de transport sau containere, îndepărtarea manuală a nisipului depus la zidurile din vecinătatea aleilor de promenadă şi în dreptul gardurilor de protecţie, săpătura mecanizată a nisipului depus la zidurile de sprijin din vecinătatea aleilor de promenadă şi în dreptul gardurilor de protecţie, reabilitarea suprafeţelor de plajă erodate prin transfer de nisip din zonele cu acumulări (dislocare, încărcare, transport şi nivelare în zonele stabilite), demontarea gardurilor de stuf, nivelarea suprafeţelor de plajă, evacuarea depozitelor de scoică din zonele cu depuneri şi transportul acestora în zonele stabilite de beneficiar, transport pentru utilaje.
Executantul lucrărilor va asigura deservenţi pentru toate utilajele implicate în execuţia lucrărilor şi 45 de muncitori, dintre care trei şefi de echipă. Minimumul de utilaje şi mijloace de transport solicitat de autoritatea contractantă este următorul: încărcător de mare capacitate (minimum unul), autogreder cu trei axe (minimum unul), autobasculante (minimum trei), autoremorcher pentru transport utilaje (minimum unul), autospeciale pentru transport containere deşeuri - capacitate minimă zece metri cubi (minimum trei). Ridicarea, manipularea şi transportul containerelor de pre-colectare se pot realiza numai cu ajutorul unor autovehicule speciale de transport.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: George Papari - director, Adela Mihalcea - director economic, Adrian Chera - director tehnic ELH, Titel Gagiu - director SGA Constanţa, Rodica Vasile, Mihaela Marica - Birou Exploatări Lucrări SGA Constanţa, Gabriela Constantinescu - Compartimentul Juridic, Mirela Oancea, Nela Ene - Biroul Achiziţii, Nicuşor Buzgaru - inginer-şef SGA Constanţa, Lucica Gearap - şef Serviciul Financiar.În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Citeşte şi:
Cine se va ocupa de curăţenia din municipiul Medgidia
Iridex Group Salubrizare SRL face ordine şi curăţenie în parcările şi grupurile sanitare de pe Autostrada A2 (document)
Iridex Group Salubrizare va ridica gunoiul de la subunităţile Regionalei CF Constanţa (document)
A ajutat… preţul corect Timp de patru ani, Iridex Group Import Export va mătura şi ecologiza porturile (documente)
Comuna Costineşti a acordat un contract de servicii de salubrizare către Iridex Group Import-Export Bucureşti Filiala Costineşti SRL (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii