Mai multe creșe din municipiul Tulcea vor fi reabilitate. Ce societate se va ocupa de lucrări (DOCUMENT)
Mai multe creșe din municipiul Tulcea vor fi reabilitate. Ce societate se va ocupa de lucrări (DOCUMENT)
10 Jun, 2022 15:54
ZIUA de Constanta
1671
Marime text
Primăria Municipiului Tulcea a atribuit recent un contract de lucrări de modernizare a construcțiilor aflate în patrimoniul Municipiului Tulcea în vederea obținerii autorizațiilor privind securitatea la incendiu (sediul Direcției de Asistență și Protecție Socială, Centru Multifuncțional Sofia, Cantina Municipală, Creșele 1 și 3, Creșa nr. 6 Dumbrava Minunată, Creșa nr. 9 Arabella).
Potrivit LicitatiaPublica, construcțiile necesită montarea unor instalații pentru iluminat de siguranță, instalațîi de detectare semnalizare a incendiilor, montare uși cu rezistanță la foc, montare scări exterioare, reabilitarea și actualizarea instalației de hidranți de incendiu, pentru a asigura cerințele fundamentale “Securitate la incendiu”.
Obiectivul modernizării va fi încadrarea imobilului în cerințele actuale privind securitatea la incendiu:
- reabilitarea și actualizarea instalației de hidranți de incendiu;
- reabiltarea și actualizarea instalației de iluminat de securitate la incendiu;
- realizarea instalației de detectare șli semnalizare a incendiilor.
Lucrările propuse au la bază cerințele privind obținerea avizului/autorizației de securitate la incendiu a clădirii:
- dotarea cu următoarele tipuri de instalațîi de iluminat de siguranță:
- instalație de iluminat de siguranță pentru evacuare;
- instalație de iluminat de siguranță pentru continuarea lucrului în locul de muncă unde vă fi amplasată centrala de semnalizare;
- instalație de detectare și semnalizare a incendiilor;
- montare uși cu rezistanță la foc;
- montare scară exterioară;
- reabilitarea și actualizarea instalației de hidranți de incendiu.
Măsurile au că scop îmbunătățirea securitățîi la incendiu a clădirii și obținerea Autorizației de Securitate la incendiu.
Valoarea totala a achiziției (fară TVA): 640000.02 RON
Societatea căreia i-a fost atribuit contractul este ALSTINGTIMSERV.
Despre ALSTINGTIMSERV
Potrivit datelor furnizate de confidas.ro, platformă interogată la data de 10 iunie 2022, societatea a fost înființată în anul 2011 și are sediul social în Timișoara.
Pentru anul 2021 societatea a raportat cifră de afaceri de 3.605.095 RON, profit de 1.224.543 RON și 15 angajați.
Unic asociat și administrator al societății este Drăghiciu Vlad Ionuţ.
În perioada 02.07.2021 - 03.01.2013 compania ALSTING TIMSERV SRL a încheiat 666 contracte de achiziții publice in valoare totală de 4.590.636,91 RON.
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de atribuire a licitației.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Potrivit LicitatiaPublica, construcțiile necesită montarea unor instalații pentru iluminat de siguranță, instalațîi de detectare semnalizare a incendiilor, montare uși cu rezistanță la foc, montare scări exterioare, reabilitarea și actualizarea instalației de hidranți de incendiu, pentru a asigura cerințele fundamentale “Securitate la incendiu”.
Obiectivul modernizării va fi încadrarea imobilului în cerințele actuale privind securitatea la incendiu:
- reabilitarea și actualizarea instalației de hidranți de incendiu;
- reabiltarea și actualizarea instalației de iluminat de securitate la incendiu;
- realizarea instalației de detectare șli semnalizare a incendiilor.
Lucrările propuse au la bază cerințele privind obținerea avizului/autorizației de securitate la incendiu a clădirii:
- dotarea cu următoarele tipuri de instalațîi de iluminat de siguranță:
- instalație de iluminat de siguranță pentru evacuare;
- instalație de iluminat de siguranță pentru continuarea lucrului în locul de muncă unde vă fi amplasată centrala de semnalizare;
- instalație de detectare și semnalizare a incendiilor;
- montare uși cu rezistanță la foc;
- montare scară exterioară;
- reabilitarea și actualizarea instalației de hidranți de incendiu.
Măsurile au că scop îmbunătățirea securitățîi la incendiu a clădirii și obținerea Autorizației de Securitate la incendiu.
Valoarea totala a achiziției (fară TVA): 640000.02 RON
Societatea căreia i-a fost atribuit contractul este ALSTINGTIMSERV.
Despre ALSTINGTIMSERV
Potrivit datelor furnizate de confidas.ro, platformă interogată la data de 10 iunie 2022, societatea a fost înființată în anul 2011 și are sediul social în Timișoara.
Pentru anul 2021 societatea a raportat cifră de afaceri de 3.605.095 RON, profit de 1.224.543 RON și 15 angajați.
Unic asociat și administrator al societății este Drăghiciu Vlad Ionuţ.
În perioada 02.07.2021 - 03.01.2013 compania ALSTING TIMSERV SRL a încheiat 666 contracte de achiziții publice in valoare totală de 4.590.636,91 RON.
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de atribuire a licitației.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii