Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
01:01 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Mai multe societăți au semnat cu Spitalul Județean Constanța. Iată care este obiectul achiziției! (document)

ro

08 Jul, 2020 00:00 3465 Marime text
  • Mai multe societăți vor furniza servicii de asistență tehnică Spitalului Clinic Județean de Urgență Sf. Apostol Andrei din Constanța.
  • Atribuirea a avut loc în data de 21.05.2020.

Spitalul Clinic Județean de Urgență Sf. Apostol Andrei din Constanța a încheiat un contract de asistenta tehnica (întreținere și service postgarantie fără piese) pentru echipamentele medicale aflate în dotarea spitalului.

Denumirea completă a proiectului atribuit este "Asistență Tehnică (întreținere și service postgarantie fără piese) pentru echipamentele medicale aflate în dotarea spitalului: 25 loturi ".
 
Societățile care se vor ocupa de serviciile de asistență tehnică sunt Agilrom Scientific; Tehno Electro Medical Company SRL; General Electric Medical Systems Romania; Synttergy Consult SRL; Niconsulting Technics SRL.  
 
Atribuirea a avut loc în data de 21.05.2020.
 

Descrierea contractului

 
Cantitățile minime și maxime și valoarea /acord cadru se regăsesc în secțiunea loturi . Cantitățile minime și maxime și valoarea /contract subsecvent se regăsesc în caietul de sarcini.

Garanția de participare - reprezintă 5% din valoarea fără TVA a celui mai mare contract subsecvent acordului cadru pentru fiecare lot în parte ofertat și se regăsește la sectiunea II.2 lista de loturi.

Frecvența și valoarea contractelor ce urmează să fie atribuite: Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la începutul fiecărui an până la aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli al SCJU Constanța și maxim pe o perioadă de 9 luni ulterior aprobării Bugetului de venituri și cheltuieli al SCJU Constanța.
 

Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentația de atribuire: cu 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în legătura cu documentația de atribuire în a 10 a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anunțul de participare.
 

Despre Agilrom Scientific SRL

 
Conform datelor furnizate de Registrul Comerţului, interogat la data de 11 septembrie 2017, societatea a fost înfiinţată în anul 2006 şi are sediul social în oraşul Voluntari, Şoseaua Pipera - Tunari nr. 1H, judeţul Ilfov. Capitalul social al firmei este de 50.000 de lei integral vărsat. Societatea are un singur asociat, Dan Gheorghe Mancas, iar administratorul firmei este Florian Petrică P. Handra. Domeniul de activitate principal al societăţii îl reprezintă comerţul cu ridicata nespecializat.
 
Potrivit Ministerului de Finanţe, pentru anul 2016, societatea a raportat o cifră de afaceri netă de 23.955.144 de lei, profit   de 4.401.175 de lei şi 29 de salariaţi.
 

 Date despre Tehno Electro Medical Company SRL  


Înfiinţată în anul 2010, firma are sediul social în Bucureşti. Firma provine din schimbarea sediului din alt judeţ. Capitalul social subscris, de 10.000 de lei, integral vărsat, este compus din 1.000 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Firma este controlată de Bucur Oana Mirela, cu 50% din capitalul social, Manea Bogdan Cristian, cu 16,7% din capitalul social, Manea Bianca Cezara, cu 16,6% din capitalul social, Ţâroiu Anca Daniela, cu 16,7% din capitalul social. Administratorul firmei, care se ocupă de comerţul cu ridicata al produselor farmaceutice, este Manea Bogdan Cristian. În anul fiscal 2015, firma cu 48 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 98.530.576 de lei şi un profit de 21.370.979 de lei. De asemenea, în anul 2016, societatea cu 50 de salariaţi a avut o cifră de afaceri de 47.227.611 lei şi un profit de 6.903.316 lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 48 de salariaţi, cifră de afaceri de 44.512.865 de lei şi un profit de 11.255.648 de lei.

 
General Electric Medical Systems România SRL, în datele Registrului Comerţului 

 
Cu sediul social în Bucureşti, General Electric Medical Systems România SRL a fost înmatriculată în anul 2000. Capitalul social subscris, de 3.998.960 de lei, integral vărsat, este compus din 399.896 de

părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este 10 lei. Asociaţi persoane juridice sunt GE Holdings Luxembourg & CO SARL, cu sediul în Luxemburg, cu 25% din capitalul social, SC General Electric International Benelux BV, cu sediul în Olanda, cu 75% din capitalul social. Administratorii societăţii, care se ocupă de intermedieri în comerţul cu produse diverse, sunt Elena Dana Ianculescu, născută pe 21.07.1976, în Constanta, şi Alexandra Munteanu, născută pe 5.04.1980, în Bucureşti.
 

Despre Synttergy Consult SRL

 
Societatea a fost înființată în anul 2002 și are sediul social  în municipiul Cluj-Napoca.

Societatea are capital social subscris de 10.000lei, integral vărsat, compus din: 1000 de părți sociale, valoarea unei părți sociale fiind de 10 lei.
  
Acționari sunt Bun Claudia-Mirela, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 5% , Ion Dan, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 45%, Dan Alina, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 30% și Duhanes Victor-Daniel, care este și administrator, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 20%

Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice

Potrivit Registrului Comerțului, pentru anul 2018 societatea a raportat cifra de afaceri netă de  41.807.724lei, profit de 15.807.782 lei și un număr mediu de  33 salariați.
 

Despre Niconsulting Technics SRL

 
Societatea Niconsulting Technics SRL a fost înfiinţată în 1994, în sat Roșu, comuna Chiajna, județul Ilfov. Conform Registrului Comerțului, capitalul social este de 200 lei, integral vărsat, compus dintr-un număr de 20 părți sociale, fiecare a câte 10 lei. Unic asociat și administrator al firmei este Mazilu N. Neculai. Domeniul de activitate principal este ”intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.”.  

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 
Citește și:
 
 
Spitalul Județean Constanța achiziționează materiale de osteosinteză pentru secția de neurochirurgie (document)
 
Zeci de donatori pentru Spitalul Județean Constanța. Mesajul instituției pentru aceștia
 
Spitalul Județean Constanța cumpără aparate si produse medicale (document)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii