Ministerul Apărării Naţionale - U.M. 02022 Constanţa cumpără cearşafuri şi perne (document)
Ministerul Apărării Naţionale - U.M. 02022 Constanţa cumpără cearşafuri şi perne (document)
27 Dec, 2018 10:03
ZIUA de Constanta
1918
Marime text
Ministerul Apărării Naţionale - U.M. 02022 Constanţa a atribuit recent un contract de furnizare articole de resort cazarmament (cearşafuri, feţe de pernă, pleduri, perne şi prosoape). Firmele care se vor ocupa de furnizarea produselor sunt Cipimartex Distribution şi Artego SA.
Descrierea contractului
Furnizare cearşafuri, feţe de pernă, pleduri, perne şi prosoape, în cantităţile maxime previzionate pe acord cadru, specificate în caietul de sarcini specific fiecărui produs.
Autoritatea contractantă va răspunde la orice solicitare de clarificări sau informaţii privind documentaţia de atribuire, în a 3-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, într-o perioada care nu depăşeşte 2 zile lucrătoare de la primirea acestora.
Persoane cu funcţie de decizie
- conducătorul autoritatii contractante: Gidiuta Victor -comandant; - membrii organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire:, Munteanu Valentin - Loctiitor al comandantului, Secrieru Marius - Sef Centru Sprijin Logistic pentru Resurse Materiale, Alexandru Florin Marius - contabil sef, Preda Madalina - consilier juridic. - alte persoane din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire - comisia de evaluare: Patrascu Octavian - sef Sectie Achizitii, Fundeanu Ana Maria, Dragan Emilia, Magaran Valerica (membru de rezerva), Bajan Liliana (membru de rezerva).
Despre firmele câştigătoare
Cipimartex Distribution este o societate înfiinţată în anul 2013, în Bucureşti, sector 2. Capitalul social este de 5000 lei, integral vărsat, împărţit în 500 părţi socieale, fiecare a câte 10 lei.
Asociat unic şi administrator al societăţii este Petronela Roşcăneanu.
Domeniul de activitate principal este „intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.”
Pe anul fiscal 2016, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 3.037.624 lei, un profit de 337.711 lei şi un număr de 9 angajaţi.
Artego SA este o societate înfiinţată în anul 1991, în Târgul Jiu, judeţul Gorj.
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 27 decembrie 2018, capitalul social este de 22.390.412,5 lei, integral vărsat, compus din 8.956.165 de acţiuni, fiecare a câte 2,5 lei.
Acţionarii societăţii sunt Statul Român prin Autoritatea pentru Administrarea Activelor şi Asociaţia Salariaţilor Pas Artego.
Persoanele împuternicite sunt: Grămadă Ion (director), Răscol Mircea (director), Prafan F. Marin (director), Zamfira P. Cornel-Pantelimon (director), Găvan Grigore (director), David Viorel (administrator), Angliţoiu Florian (administrator), Vlăduţ Titu (administrator), Picui Alexandru (administrator), Arancutean Mircea-Stelian (administrator).
Domeniul de activitate principal este „fabricarea altor produse din cauciuc”.
Potrivit Ministerului Finanţelor, pe anul 2016, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 140.380.472 lei, un profit de 5.149.820 lei şi un număr de 964 angajaţi.
Pentru anul 2017, firma a înregistat o cifră de afaceri de 133.796.633 lei, un profit de 6.134.163 lei şi un număr de 939 angajaţi.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secțiunea "Documente" puteți consulta anunțul de atribuire a contractului de pe licitatiapublica.ro.
Descrierea contractului
Furnizare cearşafuri, feţe de pernă, pleduri, perne şi prosoape, în cantităţile maxime previzionate pe acord cadru, specificate în caietul de sarcini specific fiecărui produs.
Autoritatea contractantă va răspunde la orice solicitare de clarificări sau informaţii privind documentaţia de atribuire, în a 3-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, într-o perioada care nu depăşeşte 2 zile lucrătoare de la primirea acestora.
Persoane cu funcţie de decizie
- conducătorul autoritatii contractante: Gidiuta Victor -comandant; - membrii organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire:, Munteanu Valentin - Loctiitor al comandantului, Secrieru Marius - Sef Centru Sprijin Logistic pentru Resurse Materiale, Alexandru Florin Marius - contabil sef, Preda Madalina - consilier juridic. - alte persoane din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire - comisia de evaluare: Patrascu Octavian - sef Sectie Achizitii, Fundeanu Ana Maria, Dragan Emilia, Magaran Valerica (membru de rezerva), Bajan Liliana (membru de rezerva).
Despre firmele câştigătoare
Cipimartex Distribution este o societate înfiinţată în anul 2013, în Bucureşti, sector 2. Capitalul social este de 5000 lei, integral vărsat, împărţit în 500 părţi socieale, fiecare a câte 10 lei.
Asociat unic şi administrator al societăţii este Petronela Roşcăneanu.
Domeniul de activitate principal este „intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.”
Pe anul fiscal 2016, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 3.037.624 lei, un profit de 337.711 lei şi un număr de 9 angajaţi.
Artego SA este o societate înfiinţată în anul 1991, în Târgul Jiu, judeţul Gorj.
Potrivit Registrului Comerţului, consultat la data de 27 decembrie 2018, capitalul social este de 22.390.412,5 lei, integral vărsat, compus din 8.956.165 de acţiuni, fiecare a câte 2,5 lei.
Acţionarii societăţii sunt Statul Român prin Autoritatea pentru Administrarea Activelor şi Asociaţia Salariaţilor Pas Artego.
Persoanele împuternicite sunt: Grămadă Ion (director), Răscol Mircea (director), Prafan F. Marin (director), Zamfira P. Cornel-Pantelimon (director), Găvan Grigore (director), David Viorel (administrator), Angliţoiu Florian (administrator), Vlăduţ Titu (administrator), Picui Alexandru (administrator), Arancutean Mircea-Stelian (administrator).
Domeniul de activitate principal este „fabricarea altor produse din cauciuc”.
Potrivit Ministerului Finanţelor, pe anul 2016, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 140.380.472 lei, un profit de 5.149.820 lei şi un număr de 964 angajaţi.
Pentru anul 2017, firma a înregistat o cifră de afaceri de 133.796.633 lei, un profit de 6.134.163 lei şi un număr de 939 angajaţi.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secțiunea "Documente" puteți consulta anunțul de atribuire a contractului de pe licitatiapublica.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii