O firmă din Suceava a semnat cu Primăria Oltina. Iată ce va face! (document)
O firmă din Suceava a semnat cu Primăria Oltina. Iată ce va face! (document)
04 Jun, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
3743
Marime text
Comuna Oltina a anunţat numele societăţii care şi-a adjudecat contractul „Servicii de proiectare fază proiect tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie Reabilitarea şi redimensionarea reţelei de alimentare cu apă în localitate Răzoare, comuna Oltina“. Este vorba despre IMPO Construct SRL. Valoarea contractului este de 38.000 de lei.
Serviciile vor fi prestate în două etape. Etapa I presupune elaborarea întregii documentaţii tehnico-economice necesare execuţiei lucrărilor, în conformitate cu legislaţia, reglementările tehnice, regulamentele, procedurile, specificaţiile tehnice, normativele, instrucţiunile tehnice, ghidurile şi metodologiile în vigoare la momentul prestării acestor servicii, aplicabile în cazul obiectivului de investiţie.
Este vorba despre: documentaţii necesare în vederea obţinerii avizelor şi acordurilor finale prevăzute în certificatul de urbanism, inclusiv depunerea şi susţinerea acestor documentaţii în faţa instituţiilor emitente, în vederea obţinerii acordurilor şi avizelor - în calitate de împuternicit al achizitorului, conform art. 25, alin. (1) din Ordinul MDRL nr. 839/12.10.2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii; proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.); proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.); proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie, elaborat conform legislaţiei în vigoare privind conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice faza proiect tehnic, aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Etapa II presupune asistenţă tehnică din partea proiectantului, pe timpul execuţiei lucrărilor.
Potrivit Registrului Comerţului, consultat pe 3 iunie, societatea a fost înmatriculată în anul 2002 și are sediul social în comuna Şcheia, județul Suceava. Capitalul social subscris, de 30.200 de lei, integral vărsat, este compus din 3.020 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Firma este controlată de Costel Cucu, cu 90% din capitalul social, și Ancuţa-Raluca Cucu, cu 10% din capitalul social. Ancuţa-Raluca Cucu și Costel Cucu sunt administratorii societății, care desfășoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea.
În anul fiscal 2015, firma cu şapte salariați a declrata o cifră de afaceri de 1.231.724 de lei și un profit de 565.314 lei. Situaţia financiară pe anul 2016 arată astfel: patru salariaţi, cifră de afaceri netă de 1.432.860 de lei și profit de 629.045 de lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Serviciile vor fi prestate în două etape. Etapa I presupune elaborarea întregii documentaţii tehnico-economice necesare execuţiei lucrărilor, în conformitate cu legislaţia, reglementările tehnice, regulamentele, procedurile, specificaţiile tehnice, normativele, instrucţiunile tehnice, ghidurile şi metodologiile în vigoare la momentul prestării acestor servicii, aplicabile în cazul obiectivului de investiţie.
Este vorba despre: documentaţii necesare în vederea obţinerii avizelor şi acordurilor finale prevăzute în certificatul de urbanism, inclusiv depunerea şi susţinerea acestor documentaţii în faţa instituţiilor emitente, în vederea obţinerii acordurilor şi avizelor - în calitate de împuternicit al achizitorului, conform art. 25, alin. (1) din Ordinul MDRL nr. 839/12.10.2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii; proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.); proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.); proiect tehnic de execuţie, inclusiv detalii de execuţie, elaborat conform legislaţiei în vigoare privind conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice faza proiect tehnic, aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Etapa II presupune asistenţă tehnică din partea proiectantului, pe timpul execuţiei lucrărilor.
Responsabili de atribuirea contractului
Numele persoanelor care deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea licitaţiei sunt: Gheorghe Chirciu - primar; Daniel Cabason - viceprimar; Mihai Iacoboaia - secretar; Elena Alina Iacob, Tudor Măciucă, Ramona Măciucă, Anişoara Miu, Cristina Ciobanu - membri titulari şi supleanţi comisie evaluare: Anane Nicoleta, Andrei Florin, Cealera Ştefania, Dobre Lucian, Dinu Vasilica, Ghergic Ionel, Lefterica Vasile, Mocanu Marin, Trandafir Liliana, Tudor Doru - consilieri locali; Susanu Costel - consultant, furnizor servicii auxiliare achiziţiei.IMPO Construct SRL, în datele Registrului Comerţului
Potrivit Registrului Comerţului, consultat pe 3 iunie, societatea a fost înmatriculată în anul 2002 și are sediul social în comuna Şcheia, județul Suceava. Capitalul social subscris, de 30.200 de lei, integral vărsat, este compus din 3.020 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Firma este controlată de Costel Cucu, cu 90% din capitalul social, și Ancuţa-Raluca Cucu, cu 10% din capitalul social. Ancuţa-Raluca Cucu și Costel Cucu sunt administratorii societății, care desfășoară activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea.
În anul fiscal 2015, firma cu şapte salariați a declrata o cifră de afaceri de 1.231.724 de lei și un profit de 565.314 lei. Situaţia financiară pe anul 2016 arată astfel: patru salariaţi, cifră de afaceri netă de 1.432.860 de lei și profit de 629.045 de lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii