Opal Construct SRL va moderniza două şalupe de intervenţie rapidă deţinute de Unitatea Militară 02133 (document)
Opal Construct SRL va moderniza două şalupe de intervenţie rapidă deţinute de Unitatea Militară 02133 (document)
14 Nov, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2467
Marime text
Unitatea Militară 02133 a anunţat numele societăţii care se va ocupa de modernizare a două şalupe de intervenţie rapidă. Este vorba despre Opal Construct SRL, iar valoarea contractului atribuit este de 190.405 lei. Livrarea se va face în portul Sulina şi portul Jurilovca.
Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul entităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Vatu - comandant, Grecu Sorin - locţiitor, Ramona Popa - consilier juridic; Mihaela Lucaci – contabil-şef. Comisia de evaluare este compusă din Burghelea Florin, Grama Bogdan, Băjenaru Valentin, Dumitriu Alexandra, Vlad Maria, dar şi de experţii tehnici: Popa Cezar, Vasile Nicolae Tudor Danuţ, Cudalb Silviu.
Iată caracteristicile şalupelor modernizate: lungime maximă - 7 metri, lăţime maximă - 2,1 metri, înălţime de construcţie - 1,1 metri, pescaj maxim în staţionare - 0,35 metri, capacitate maximă de încărcare – 1 tonă, număr de persoane admise la bord - 8, deplasament maxim - 1,9 tone, propulsie cu motor outboard - 175 cp maxim, model Mercury în doi timpi, autonomie - minimum 10 ore; corp - fibră de sticlă.
Şalupa va fi modernizată prin: înlocuirea motorului existent în doi timpi cu un motor în patru timpi de 175 – 200 cp; înlocuirea sistemului de comandă cu unul electric adaptat la noul motor; înlocuirea sistemului de guvernare clasic cu unul hidraulic adaptat la noul motor; înlocuirea sistemului de poziţionare al motorului şi a tuturor accesoriilor adiacente necesare pentru o funcţionare normală.
Intervenţiile executate pe timpul operaţiunii de modernizare nu vor afecta sub nicio formă structura de rezistenţa şi caracteristicile evolutive ale şalupei. Toate materialele utilizate pentru izolaţii, vopsitorie vor fi non-toxice şi în conformitate cu reglementările în vigoare si certificare de o societate membră IACS. La livrare, componentele completului vor fi însoţite de declaraţii de conformitate EC, prin care producătorul declară că produsul satisface cerinţele esenţiale ale directivelor Parlamentului European şi Consiliului (după caz).
Produsele ofertate trebuie să fie însoţite de toate accesoriile necesare funcţionării modulelor sale hardware sau software, la parametrii ceruţi prin prezentul document, chiar dacă beneficiarul a omis solicitarea lor explicită. Oferta va fi completată de către ofertant cu aceste accesorii, notate opţional, cu explicarea rolului lor funcţional, precum şi cu atenţionarea repercusiunilor neachiziţionării acestora.
La livrare, componentele completului vor fi însoţite de un inventar de livrare şi vor fi ambalate astfel încât să permită depozitarea şi transportul acestora în condiţii de siguranţă în spaţii închise. Toate materialele de ambalare, precum şi toate materialele necesare protecţiei coletelor (folii de protecţie, cutii etc.) rămân în proprietatea achizitorului. Recepţia se va desfăşura în locaţia şi la data stabilită de beneficiar de către o comisie formată din membrii furnizorului, personal al Direcţiei Hidrografice Maritime.
Furnizorul are obligaţia de a garanta că produsele furnizate prin contract sunt noi, nefolosite, de ultimă generaţie şi încorporează toate îmbunătăţirile recente în proiectare şi structura materialelor. De asemenea, furnizorul are obligaţia de a garanta că produsele furnizate prin contract nu vor avea niciun defect ca urmare a proiectului, materialelor sau manoperei (cu excepţia cazului când proiectul şi/sau materialul e cerut în mod expres de către autoritatea contractantă delegată) sau oricărei alte acţiuni sau omisiuni ale furnizorului şi că acestea vor funcţiona în condiţii normale.
Opal Construct SRL, în datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 2005, firma are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, integral vărsat, este compus din 110 părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Opal Construct SRL este controlată de Grădinaru Bogdan Nicolae, cu 9% din capitalul social, şi Munteanu Niculai, cu 91% din capitalul social. Călin Radu este administratorul societăţii, care se ocupă de comerţul cu ridicata al materialului lemnos, al materialelor de construcţii şi al echipamentelor sanitare. Punctele de lucru ale societăţii sunt următoarele: Eforie Sud, sector de plajă Cordon Eforie Nord - Eforie Sud, zona I, subsector 3; Eforie Nord, Portul Ana Yacht Club; municipiul Constanţa, strada Baba Novac, nr. 96B; municipiul Constanţa, strada Interioară 3, magazia nr. 2, în incinta Complexului Agrosem Constanţa; oraş Ovidiu, strada Amurgului, nr. 105, lot 1; municipiul Constanţa, strada Pescarilor, nr. 101. În anul fiscal 2015, firma cu 81 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 41.520.875 de lei şi un profit de 4.135.479 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, societatea cu 152 de salariaţi a avut o cifră de afaceri de 27.549.097 de lei şi un profit de 795.348 de lei. Situaţia financiară pe anul 2017 este următoarea: 139 de salariaţi, cifră de afaceri de 22.637.013 lei şi un profit de 1.216.782 de lei.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul entităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Vatu - comandant, Grecu Sorin - locţiitor, Ramona Popa - consilier juridic; Mihaela Lucaci – contabil-şef. Comisia de evaluare este compusă din Burghelea Florin, Grama Bogdan, Băjenaru Valentin, Dumitriu Alexandra, Vlad Maria, dar şi de experţii tehnici: Popa Cezar, Vasile Nicolae Tudor Danuţ, Cudalb Silviu.
Date din caietul de sarcini
Iată caracteristicile şalupelor modernizate: lungime maximă - 7 metri, lăţime maximă - 2,1 metri, înălţime de construcţie - 1,1 metri, pescaj maxim în staţionare - 0,35 metri, capacitate maximă de încărcare – 1 tonă, număr de persoane admise la bord - 8, deplasament maxim - 1,9 tone, propulsie cu motor outboard - 175 cp maxim, model Mercury în doi timpi, autonomie - minimum 10 ore; corp - fibră de sticlă.
Şalupa va fi modernizată prin: înlocuirea motorului existent în doi timpi cu un motor în patru timpi de 175 – 200 cp; înlocuirea sistemului de comandă cu unul electric adaptat la noul motor; înlocuirea sistemului de guvernare clasic cu unul hidraulic adaptat la noul motor; înlocuirea sistemului de poziţionare al motorului şi a tuturor accesoriilor adiacente necesare pentru o funcţionare normală.
Intervenţiile executate pe timpul operaţiunii de modernizare nu vor afecta sub nicio formă structura de rezistenţa şi caracteristicile evolutive ale şalupei. Toate materialele utilizate pentru izolaţii, vopsitorie vor fi non-toxice şi în conformitate cu reglementările în vigoare si certificare de o societate membră IACS. La livrare, componentele completului vor fi însoţite de declaraţii de conformitate EC, prin care producătorul declară că produsul satisface cerinţele esenţiale ale directivelor Parlamentului European şi Consiliului (după caz).
Produsele ofertate trebuie să fie însoţite de toate accesoriile necesare funcţionării modulelor sale hardware sau software, la parametrii ceruţi prin prezentul document, chiar dacă beneficiarul a omis solicitarea lor explicită. Oferta va fi completată de către ofertant cu aceste accesorii, notate opţional, cu explicarea rolului lor funcţional, precum şi cu atenţionarea repercusiunilor neachiziţionării acestora.
La livrare, componentele completului vor fi însoţite de un inventar de livrare şi vor fi ambalate astfel încât să permită depozitarea şi transportul acestora în condiţii de siguranţă în spaţii închise. Toate materialele de ambalare, precum şi toate materialele necesare protecţiei coletelor (folii de protecţie, cutii etc.) rămân în proprietatea achizitorului. Recepţia se va desfăşura în locaţia şi la data stabilită de beneficiar de către o comisie formată din membrii furnizorului, personal al Direcţiei Hidrografice Maritime.
Furnizorul are obligaţia de a garanta că produsele furnizate prin contract sunt noi, nefolosite, de ultimă generaţie şi încorporează toate îmbunătăţirile recente în proiectare şi structura materialelor. De asemenea, furnizorul are obligaţia de a garanta că produsele furnizate prin contract nu vor avea niciun defect ca urmare a proiectului, materialelor sau manoperei (cu excepţia cazului când proiectul şi/sau materialul e cerut în mod expres de către autoritatea contractantă delegată) sau oricărei alte acţiuni sau omisiuni ale furnizorului şi că acestea vor funcţiona în condiţii normale.
Opal Construct SRL, în datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 2005, firma are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, integral vărsat, este compus din 110 părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Opal Construct SRL este controlată de Grădinaru Bogdan Nicolae, cu 9% din capitalul social, şi Munteanu Niculai, cu 91% din capitalul social. Călin Radu este administratorul societăţii, care se ocupă de comerţul cu ridicata al materialului lemnos, al materialelor de construcţii şi al echipamentelor sanitare. Punctele de lucru ale societăţii sunt următoarele: Eforie Sud, sector de plajă Cordon Eforie Nord - Eforie Sud, zona I, subsector 3; Eforie Nord, Portul Ana Yacht Club; municipiul Constanţa, strada Baba Novac, nr. 96B; municipiul Constanţa, strada Interioară 3, magazia nr. 2, în incinta Complexului Agrosem Constanţa; oraş Ovidiu, strada Amurgului, nr. 105, lot 1; municipiul Constanţa, strada Pescarilor, nr. 101. În anul fiscal 2015, firma cu 81 de salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 41.520.875 de lei şi un profit de 4.135.479 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2016, societatea cu 152 de salariaţi a avut o cifră de afaceri de 27.549.097 de lei şi un profit de 795.348 de lei. Situaţia financiară pe anul 2017 este următoarea: 139 de salariaţi, cifră de afaceri de 22.637.013 lei şi un profit de 1.216.782 de lei.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii