Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:41 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Comunei Amzacea, județul Constanța dotează școala din comună cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale (DOCUMENT)

ro

08 Apr, 2024 11:58 816 Marime text
Primăria Comunei Amzacea, județul Constanța a lansat un anunț de participare la licitație pentru furnizare echipamente digitale în cadrul proiectului:" Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a structurilor unității de învățământ preuniversitar din comuna Amzacea, județul Constanta".

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimată la 542.271,7 RON.

Conform contractului vor fi furnizate / montate echipamentele digitale conform cantităților / descrierii / cerințelor minime din caietul de sarcini atașat.

Valoarea totala estimata a contractului de furnizare echipamente digitale, conform bugetului aprobat al proiectului, este de 542.271,70 lei fară TVA, defalcata astfel:
  1. Dotarea celor 4 Sali de Grădiniță - cu echipamente digitale – 84.605,18 lei
  2. Dotare LABORATOR INFORMATICA – cu echipamente digitale – 88.540,06 lei
  3. Dotarea celor 15 Sali de clasa de clasa - cu echipamente digitale - 317.268,95 lei
  4. Dotare LABORATOR ȘTIINȚE – cu echipamente digitale – 29.513,40 lei
  5. Dotarea CABINET CONSILIERE PSIHOLOGICA– cu echipamente digitale – 22.344,11 lei
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autoritățîi contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Stan Romica – primar, Gobeaja Laurențiu Adrian – viceprimar, Stefanica Arina Raluca – secretar general, Velicu Felomina – responsabil achiziții publice, Calin Cornelia – inspector contabil, Utu Viorica, Alexa Mihaela – membri comisie evaluare; Consilieri locali: Gheorghe Niculae, Femi Suat, Alexa Vasile, Danilov Lăură Larisa, Bălăceanu Irina, Badea Tudor, Maciucă Nicusor Laurențiu, Petcuci Marian, Șerif Redia Ghiulnar, Stroescu Florentina.

Persoanele cu funcții de decizie în cadrul furnizorului de servicii de achiziție în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire: Susanu Costel – consultant, servicii auxiliare achiziției.

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 17 aprilie 2024, ora 15:00

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise. 

Citește și: 

Proiectarea și execuția sistemului video de monitorizare a traficului în comuna Amzacea din județul Constanţa, contestate la CNSC!

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii