Primăria Municipiului Tulcea a semnat un contract pentru repararea pavajului (document)
Primăria Municipiului Tulcea a semnat un contract pentru repararea pavajului (document)
07 Aug, 2021 09:26
ZIUA de Constanta
3865
Marime text
- Primăria Municipiului Tulcea semnat un contract pentru întreținere, reparații pavaje din pavele abnorme recuperate și piatră brută la străzi și trotuare.
- Valoarea totală a achiziției este de 307712.5 lei.
Societatea câștigătoare este ZOV SRL.
Tipul procedurii- procedură simplificată.
Contractul a fost atribuit la data de 26 iunie 2021. Rezultatul final a fost publicat pe licitatiapublica.ro la data de 30 iulie 2021.
Descriere:
Necesitatea execuției lucrărilor de reparații, întreținere pavaje din pavele abnorme recuperate și piatră brută la străzi și trotuare în Municipiul Tulcea este dictată de nevoia asigurării unui acces rutier facil, în condiții de siguranță și confort, pentru cetățenii care locuiesc sau tranzitează municipiul.
Executantul este obligat să asigure măsurile organizatorice și tehnologice corespunzătoare pentru respectarea strictă a prevederilor prezentei documentații.
În acest sens, sunt prevăzute următoarele tipuri de lucrări:
1. Reparații pavaje din pavele abnorme recuperate cu refacerea stratului de fundație;
2. Reparații pavaje din pavele abnorme recuperate fără refacerea stratului de fundație;
3. Reparații pavaje cu piatră brută.
Prin realizarea acestor lucrari se vor îmbunătăți condițiile de transport, se vor diminua costurile de exploatare, impactul asupra mediului va fi redus și se va îmbunătăți semnificativ aspectul estetic și functional al zonelor deservite de străzile reparate.
Lucrările ce urmează a fi executate au ca scop îmbunătățirea parametrilor tehnici, astfel încât circulația rutieră și pietonală în zonele reparate să se desfașoare în condiții mult sporite de siguranță și confort, asigurând accesul facil în zonă al serviciilor publice (salvare, pompieri, administrative) și determinând scăderea costurilor de întreținere în zonă.
Obiectivul Autoritații Contractante este îmbunătățirea infrastructurii, în conformitate cu reglementările impuse prin documentația elaborată de către Autoritatea contractantă și Strategia de Dezvoltare a Municipiului Tulcea 2020-2024.
Durata totală a contractului: 21 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor, din care:
-maxim 9 luni durata de execuție a lucrărilor (stabilită conform ofertei desemnate câștigătoare);
-minim 12 luni garanția acordată lucrărilor pentru execuție (stabilită conform ofertei desemnate câștigătoare).
Perioada de garanție acordată lucrărilor este perioada cuprinsă între data recepției la terminarea lucrărilor și data recepției finale.
Despre societatea câștigătoare-ZOV SRL
Potrivit datelor furnizate de confidas.ro, societatea a fost înființată în anul 1992 și are sediul social în municipiul Tulcea.
Conform confidas, în anul 2020 societatea a raportat o cifră de afaceri de 375.199 lei, profit net de 122.066 lei și 6 salariați.
Mărioara Niculiță este asociat unic și administrator al firmei.
Societatea se ocupă cu lucrări de construcţii a drumurilor şi autostrăzilor.
Compania Zov S.R.L. a încheiat 4 contracte de achiziții publice in valoare totală de 1.107.419,75 lei.
Sursă informații:
Confidas.ro
Vrăjitorul.eu
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Sursă foto (cu rol ilustrativ): Arhivă ZIUA de Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii