Primăria Municipiului Tulcea, contract cu o firmă de cadastru. Ce servicii vor fi furnizate (DOCUMENT)
Primăria Municipiului Tulcea, contract cu o firmă de cadastru. Ce servicii vor fi furnizate (DOCUMENT)
17 May, 2022 14:48
ZIUA de Constanta
2765
Marime text
Primăria Municipiului Tulcea a atribuit recent un contract de servicii de cadastru „Înregistrarea sistematică în cadrul Programului Național de Cadastru și Carte Funciară”.
Potrivit LicitatiaPublica.ro, obiectul contractului este de servicii de cadastru - Înregistrarea sistematică în Programul Național de Cadastru și Carte Funciară, respectiv realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru sectorul 5 de pe raza Municipiului Tulcea, în vederea înscrierii imobilelor în cartea funciară, aplicarea prevederilor Ordinului 1/2020.
Obiectul contractului este de complexitate medie și reprezintă achiziția publică de servicii din categoria serviciilor de cadastru, detaliate în Secțiunea 3- Caietele de sarcini pentru achiziția de servicii, care face parte integrantă din documentația de atribuire. Serviciile care fac obiectul achiziției sunt prevăzute pe baza necesităților identificate la data întocmirii Caietelui de sarcini.
Necesitatea acoperită prin achiziția acestor servicii constă în punerea în aplicare a principiilor constituționale referitoare la apărarea proprietățîi publice și private de către statul român, asigurând înscrierea domeniului public și privat al acestuia și având rolul de a stabili o bază reală de impozitare a imobilelor.
Se vor executa documentațiile solicitate pentru un număr de aproximativ 1320 imobile ce se găsesc în sectorul nr. 5 de pe raza Municipiului Tulcea. Serviciile prestate implică realizarea următoarelor operațiuni minimale:
- Identificarea, măsurarea, descrierea şi înregistrarea imobilelor în documentele tehnice, reprezentarea acestora pe planuri cadastrale şi stocarea datelor pe suporturi informatice;
- Identificarea proprietarilor, a posesorilor şi a altor deţînători de imobile, în vederea înscrierii în cartea funciară;
- Afişarea publică a rezultatelor obţinute în urma executării lucrărilor sistematice de cadastru, rectificarea erorilor semnalate de către deţinători şi deschiderea noilor cărţi funciare.
Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: campania de informare publică, organizarea lucrărilor sistematice de cadastru, studiul datelor analogice şi digitale preluate de la achizitor, recunoașterea terenului, stabilirea modului de execuţie a lucrărilor, derularea lucrărilor de specialitate, publicarea documentelor tehnice ale cadastrului, primirea şi soluţionarea cererilor de rectificare, actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului.
Durata totală contractului de servicii atribuit în baza prezentei proceduri este de 15 (cincisprezece) luni, de la data intrării în vigoare a contractului și până la îndeplinirea tuturor obligațiilor contractuale ce revin ambelor părți (stabilită conform ofertei desemnată câștigătoare), dar nu mai târziu de data încetării Contractului de finanțare nr. 2372/10.03.2022, respectiv data de 10.08.2023.
Valoarea estimată a contractului atribuit în baza prezentei proceduri este de 134.453,78 lei fără TVA reprezentând suma alocată acestei achizițîi, respectiv suma de 96,60 lei/carte funciară fără TVA, conform Contractului de Finanțate nr. 2372/10.03.2022.
Valoarea totala a achiziției (fără TVA) este de 134.400 lei.
Societatea căreia i-a fost atribuit contractual este Cadastru Mihailov din Niforn, Tulcea.
Despre Cadastru Mihailov
Potrivit datelor furnizate de confidas.ro, platformă interogată la data de 17 mai 2022, societatea a fost înființată în anul 2015 și are sediul social în localitatea Nifon, județul Tulcea.
Pentru anul 2021 societatea a raportat cifră de afaceri de 603.215 lei, profit de 39.896 lei și 11 angajați.
Unic asociat și administrator este Ionuț Mihailov. Acesta mai este asociat-administrator (80%) în cadrul societății CMIGIS Green SRL din Tulcea.
În perioada 02.07.2021 - 03.01.2013 compania CADASTRU MIHAILOV SRL a încheiat 21 contracte de achiziții publice in valoare totală de 6.609.153,84 RON.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale
Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Potrivit LicitatiaPublica.ro, obiectul contractului este de servicii de cadastru - Înregistrarea sistematică în Programul Național de Cadastru și Carte Funciară, respectiv realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru sectorul 5 de pe raza Municipiului Tulcea, în vederea înscrierii imobilelor în cartea funciară, aplicarea prevederilor Ordinului 1/2020.
Obiectul contractului este de complexitate medie și reprezintă achiziția publică de servicii din categoria serviciilor de cadastru, detaliate în Secțiunea 3- Caietele de sarcini pentru achiziția de servicii, care face parte integrantă din documentația de atribuire. Serviciile care fac obiectul achiziției sunt prevăzute pe baza necesităților identificate la data întocmirii Caietelui de sarcini.
Necesitatea acoperită prin achiziția acestor servicii constă în punerea în aplicare a principiilor constituționale referitoare la apărarea proprietățîi publice și private de către statul român, asigurând înscrierea domeniului public și privat al acestuia și având rolul de a stabili o bază reală de impozitare a imobilelor.
Se vor executa documentațiile solicitate pentru un număr de aproximativ 1320 imobile ce se găsesc în sectorul nr. 5 de pe raza Municipiului Tulcea. Serviciile prestate implică realizarea următoarelor operațiuni minimale:
- Identificarea, măsurarea, descrierea şi înregistrarea imobilelor în documentele tehnice, reprezentarea acestora pe planuri cadastrale şi stocarea datelor pe suporturi informatice;
- Identificarea proprietarilor, a posesorilor şi a altor deţînători de imobile, în vederea înscrierii în cartea funciară;
- Afişarea publică a rezultatelor obţinute în urma executării lucrărilor sistematice de cadastru, rectificarea erorilor semnalate de către deţinători şi deschiderea noilor cărţi funciare.
Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: campania de informare publică, organizarea lucrărilor sistematice de cadastru, studiul datelor analogice şi digitale preluate de la achizitor, recunoașterea terenului, stabilirea modului de execuţie a lucrărilor, derularea lucrărilor de specialitate, publicarea documentelor tehnice ale cadastrului, primirea şi soluţionarea cererilor de rectificare, actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului.
Durata totală contractului de servicii atribuit în baza prezentei proceduri este de 15 (cincisprezece) luni, de la data intrării în vigoare a contractului și până la îndeplinirea tuturor obligațiilor contractuale ce revin ambelor părți (stabilită conform ofertei desemnată câștigătoare), dar nu mai târziu de data încetării Contractului de finanțare nr. 2372/10.03.2022, respectiv data de 10.08.2023.
Valoarea estimată a contractului atribuit în baza prezentei proceduri este de 134.453,78 lei fără TVA reprezentând suma alocată acestei achizițîi, respectiv suma de 96,60 lei/carte funciară fără TVA, conform Contractului de Finanțate nr. 2372/10.03.2022.
Valoarea totala a achiziției (fără TVA) este de 134.400 lei.
Societatea căreia i-a fost atribuit contractual este Cadastru Mihailov din Niforn, Tulcea.
Despre Cadastru Mihailov
Potrivit datelor furnizate de confidas.ro, platformă interogată la data de 17 mai 2022, societatea a fost înființată în anul 2015 și are sediul social în localitatea Nifon, județul Tulcea.
Pentru anul 2021 societatea a raportat cifră de afaceri de 603.215 lei, profit de 39.896 lei și 11 angajați.
Unic asociat și administrator este Ionuț Mihailov. Acesta mai este asociat-administrator (80%) în cadrul societății CMIGIS Green SRL din Tulcea.
În perioada 02.07.2021 - 03.01.2013 compania CADASTRU MIHAILOV SRL a încheiat 21 contracte de achiziții publice in valoare totală de 6.609.153,84 RON.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale
Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii