Primăria Techirghiol cumpără pentru unitățile de învățământ preuniversitar echipamente și dispozitive medicale de protecție anti-Covid-19 (DOCUMENT)
Primăria Techirghiol cumpără pentru unitățile de învățământ preuniversitar echipamente și dispozitive
05 Feb, 2023 16:01
ZIUA de Constanta
1572
Marime text
- Se arată în descrierea contractului că este vorba despre un contract lotizat de furnizare echipamente și dispozitive medicale în cadrul proiectului „Consolidarea capacității unităților de învățământ preuniversitar de stat din orașul Techirghiol în vederea gestionării virusului SARS-CoV-2“.
- Valoarea totală estimată a contractului este de 1.052.218 lei fără TVA, suma echivalând cu aproape 215.000 de euro, la cursul actual.
- Termenul limită pentru depunerea ofertelor sau a cererilor de participare este 13 martie 2023, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise tot atunci, în SEAP.
- În Secțiunea Document puteți consulta anunțul de participare.
Primăria Techirghiol organizează licitație publică pentru atribuirea contractului privind achiziția și furnizarea echipamentelor de protecție și a dispozitivelor medicale în cadrul Proiectului „Consolidarea capacității unităților de învățământ preuniversitar de stat din orașul Techirghiol în vederea gestionării virusului SARS-CoV-2“.
Valoarea totală estimată a contractului este de 1.052.218 lei fără TVA, suma echivalând cu aproape 215.000 de euro, la cursul actual.
Informațiile privind contractul au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se precizează că atribuirea se va face prin procedura licitației deschise.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor sau a cererilor de participare este 13 martie 2023, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise tot atunci, în SEAP.
Se arată în descrierea contractului că este vorba despre un contract lotizat de furnizare echipamente și dispozitive medicale în cadrul proiectului „Consolidarea capacității unităților de învățământ preuniversitar de stat din orașul Techirghiol în vederea gestionării virusului SARS-CoV-2“.
Potrivit autorității contractante, împărțirea echipamentelor pe loturi este următoarea: LOT 1 – Dezinfectant suprafețe și covorase Detergent dezinfectant pentru suprafețe și covorașe (recipiente de 1L): 2.016 bucăți; LOT 2 – Dezinfectant mâini - Dezinfectant mâini pentru dispenser (recipiente de 1L): 7.680 bucăți; LOT 3 – Măști tip IIR medicale – Măști unică folosință tip IIR medicale: 217.680 bucăți; LOT 4 – Săpun dezinfectant - Săpun dezinfectant: 4.800 bucăți; LOT 5 – Mănuși de examinare din latex nepudrate- Mănuși de examinare latex nepudrate (cutie): 440 bucăți; LOT 6 – Dispozitive medicale - Dispenser automat dezinfectant mâini fără montaj pe perete (stație de dezinfectare): 64 bucăți - Dispenser automat săpun mâini cu montaj pe perete: 40 bucăți - Covor dezinfector cu tavă reținere: 54 bucăți - Termometru digital infrarosu: 61 bucăți - Scaner temperatură (kit complet camere, adaptoare, monitoare, etc): 6 bucăți.
Potrivit datelor oficiale, valorile estimate pentru fiecare lot, fără TVA, sunt următoarele: Lot 1- Dezinfectant suprafețe și covorase - COD CPV:24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2) 110.880 de lei; Lot 2 – Dezinfectant mâini - COD CPV:24455000-8 – Dezinfectanți (Rev.2) 384.000 de lei; Lot 3 – Măști tip IIR medicale - COD CPV:18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2) 141.492 de lei; 4. Lot 4 – Săpun dezinfectant - COD CPV:24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2) 249.600 de lei; 5. Lot 5 – Mănuși de examinare din latex nepudrate - COD CPV:33141420-0 – Mănuși chirurgicale (Rev.2) 28.160 de lei; 6. Lot 6 – Dispozitive medicale - COD CPV:33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2) 138.086 de lei.
Lista cu persoanele ce deţin funcţii de decizie în autoritatea contractantă: Primar -Soceanu Iulian Constantin, Secretar oraș - Parosanu Niculina; Consilieri locali: Florea Ciprian-Marian, Picoiu Adrian – Toader, Babanica Doina Marinela, Abdula Edvin, Bogoi Dan, Pucichi Danut Dumitru, Curtacai Tanher, Stan Viorel – Adrian, Fenin Semat, Picoiu Victor, Papu Laurentiu, Chiran Marcel, Berbeaca Niculae, Slincu Adriana, Zisu Florin; Comisia de evaluare: Cojocaru Ana Maria - Inspector Tehnic- Președinte cu drept de vot, Cealera Carmen - Consilier Achiziţii Publice - Membru cu drept de vot Irimia Iulia Gabriela - Inspector Contabilitate și Buget - Membru cu drept de vot; Membrii rezervă: Gherase Alexandru - Inspector Tehnic – Investiții - Membru de rezervă Drăgan Elena - Consilier Achiziții Publice - Membru de rezervă - Consultanti: Sirbu Simona-Irina – Expert Cooptat Achiziții.
În Secțiunea Document puteți consulta anunțul de participare.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii