Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
10:10 26 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

RAR cumpără servicii de curățenie pe doi ani pentru cele 21 de reprezentanțe, inclusiv Constanța. Contract estimat la peste patru milioane de euro (DOCUMENT)

ro

09 May, 2024 13:44 749 Marime text
  • Valoarea estimată se situează între 20.535.446,88 de lei (peste 4,12 milioane de euro) și 22.588.991,57 de lei (peste 4,54 de milioane de euro), sume fără TVA.
Registrul Auto Român pune la bătaie peste patru milioane de euro pentru serviciile de curățenie la cele 21 de reprezentanțe, inclusiv Constanța, într-un acord-cadru valabil timp de doi ani.
 
RAR a deschis procedura pentru atribuirea contractului estimat la peste patru milioane de euro, câștigătorul urmând să fie desemnat prin licitație deschisă.
 
Informația a fost publicată în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se face precizarea că valoarea estimată se situează între 20.535.446,88 de lei (peste 4,12 milioane de euro) și 22.588.991,57 de lei (peste 4,54 de milioane de euro), sume fără TVA.
 
Denumirea achiziției este „Servicii de curăţenie la reprezentanţele Registrului Auto Român - R.A. Lotul Țara Românească“.
 
În descriere se precizează că „achiziţia se va finaliza prin încheierea unui acord cadru cu un singur operator economic, pentru o perioadă de 48 luni. LOT ȚARA ROMÂNEASCĂ (Argeș, Brăila, Buzău, Caraș Severin, Calarași, Constanța, Dambovița, Dolj, Giurgiu, Gorj, Ialomița, Mehedinți, Olt, Prahova, Teleorman, Tulcea, Vâlcea, București-Grivița, București-Voluntari, București-Expoziției, Merișani)“.
 
Atribuirea se va face prin licitație deschisă în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț.
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 4 iunie 2024, ora 15.00, urmând ca ofertele să fie deschise tot atunci, în SEAP.
 
Ofertele trebuie să fie valabile până pe 4 octombrie 2024.

 
Potrivit SEAP, persoanele din cadrul R.A.R.-R.A. care deţin funcţii de decizie, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, faţă de care este posibilă apariţia unui conflict de interese pentru această achiziție sunt: Director General - Mihai Alecu, Director Economic - Alina Niță, Director Adjunct - Laurențiu Popa, Director Infrastructură - Alexandru Ion Tănase, Şef Departament Juridic - Paul Prioteasa, Şef Comp. Juridic - Anca Florina Babii, Şef S.P.A.C. - Mihai Gheorghițoiu, Şef C.P.A. - Ion Dumitrescu, Șef C.P.A.V.E. - Aurel Vitalia, Șef Compartiment Administrativ - Gabriel Ionuț Mihalache.
 
În Secțiunea Document poate fi accesat anunțul publicat în SEAP.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
Comuna 23 August cumpără cu 150.000 de euro echipamente digitale pentru înregistrarea lecțiilor (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii