Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:01 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Şcoala Gimnazială nr. 16 „Marin Ionescu Dobrogianu“ se extinde pe verticală. Lucrări de consolidare şi reabilitare (document)

ro

15 Dec, 2017 00:00 5400 Marime text
Construită între anii 1965-1971, clădirea Şcolii Gimnaziale nr. 16 „Marin Ionescu Dobrogianu“ ar putea intra în reabilitare. Contractul „Achiziţionarea serviciului de elaborare documentaţie tehnico-economică aferentă obiectivelor de investiţii «Reabilitare Şcoala Gimnazială nr. 16 Marin Ionescu Dobrogianu» DALI, altele - Analiză cost-beneficiu, documentaţii pentru obţinerea avizelor/acordurilor“ a fost atribuit de Primăria Constanţa a societăţii Agorapolis SRL. Valoarea contractului este de 49.500 de lei.
 
Având în vedere obiectivele, priorităţile şi acţiunile care vor fi sprijinite prin intermediul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Municipiul Constanţa intenţionează sa achiziţioneze servicii de elaborare documentaţie tehnico-economică în vederea depunerii spre finanţare a proiectelor.
 
Clădirea care urmează să fie reabilitată prezintă următoarele caracteristici: regim de înălţime - Dp+P+1e, suprafaţă construită - 1.364 mp şi suprafaţă desfăşurată - 2.816 mp. Scopul realizării obiectivului de investiţii îl reprezintă îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale din municipiul Constanţa prin reabilitarea, extinderea pe verticală şi dotarea Şcolii Gimnaziale nr. 16 „Marin Ionescu Dobrogianu“. Serviciul constă în întocmirea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii, a analizei cost-beneficiu şi a documentaţiei pentru obţinerea avizelor şi a acordurilor. Prestatorul va propune soluţii tehnice, variante de reabilitare, extindere şi dotare în contextul asigurării unui raport optim cost-beneficiu, cu respectarea reglementărilor urbanistice şi a dispoziţiilor legale în vigoare.

Zeci de degradări

Clădirea unităţii şcolare are ca structură de rezistenţă pereţi structurali de cărămidă, observându-se următoarele degradări: pete condens; fisuri şi crăpături în pereţii de zidărie şi la nivelul rosturilor de îmbinare dintre clădiri; tencuială căzută parţial/total; acoperiş spart/neetanşat la acţiunea ploii sau a zăpezii; planşeul peste subsol şi placa pe sol sunt din beton armat şi nu sunt izolate termic; planşeul peste pod este deteriorat; elemente subdimensionate la nivelul şarpantei şi afectate de infiltraţii pluviale; pardoseli tasate, deformate şi crăpate parţial; coloanele încălzire nu sunt prevăzute cu armături de separare şi golire; obiectele sanitare sunt vechi, în stare de uzură avansată, iar armaturile sunt uzate şi ele.

Ce lucrări vor fi executate 

Prestatorul va executa lucrări de refacere a tencuielii degradate, atât la interior, cât şi la exterior; va repara fisurile de la nivelul pereţilor de zidărie; va înlocui învelitorile existente din ţiglă ceramică cu învelitori noi din ţiglă metalică sau panouri termoizolante; va reface elementele componente ale sistemului de preluare şi descărcare la teren a apelor meteorice; va reface toate trotuarele perimetrale clădirii; va remedia zona dintre corpurile de clădire 1 şi 2, unde pardoseala s-a tasat şi au apărut crăpături la nivelul plăcii şi al finisajelor; va demola toate coşurile de fum existente peste planşeul de peste etajul 1; va demola elementele de lemn ale acoperişului şi le va reface cu unele noi, din lemn ecarisat.
 
La acestea se adaugă şi lucrări noi care constau în extinderea pe verticală a clădirii prin etanşarea corpului 1 de clădire, astfel: se va realiza un etaj nou cu structură uşoară; şapele de egalizare de peste planşeul de peste etajul 1 se vor realiza din materiale uşoare; pereţii de închidere şi învelitoare se vor executa din panouri termoizolante; pereţii interiori de compartimentare se vor executa din panouri termoizolante. Nu în ultimul rând, vor fi executate lucrări de termoizolare pereţi şi înlocuire uşi metalice; termoizolare planşeu peste pod şi demisol; reabilitarea instalaţiei de încălzire; realizarea instalaţiei de apă caldă de consum şi montarea de baterii cu senzori pe lavoare; sistem de acţionare iluminat pe zone şi înlocuirea corpurilor de iluminat din spaţiile comune; suplimentarea grupurilor sanitare; înlocuirea fântânilor de băut; repararea conductei de canalizare de la cabinetul stomatologic.

Agorapolis SRL, în datele Registrului Comerţului 

Înfiinţată în anul 2015, firma are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Mihaela Puşnava, născută pe 31.12.1988, în Constanţa, este asociat unic şi administrator al firmei care desfăşoară activităţi de arhitectură.

Responsabili de atribuirea achiziţie publice

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: Decebal Făgădău, Dumitru Babu, Costin Răsăuţeanu, Marcela Enache, Irina Roxana Pânzariu, Fulvia Dinescu, Mihaela Liuţa, Iuliana Voicu, Laura Bobeş, Mihaela Popescu, Viorica Ani Merlă, Mihaela Stan, Carmina Ionela Popescu, Octavia Bardaşu, Noni Adrian Niculae-Stânga, Radu Volcinschi, Cristina Laurenţia Itoafă, Eugen Căruntu, Rareş George Iordache, Ionuţ Văduvă, Nicoleta Constantin, Sorin Viorel Munteanu, e Radu MihaVânturachi, Nicoleta Florescu, Mihai Balaban, Sorina Gherasim, Anamaria Cristina Guzga, Daniela Nanu, Veaveghiul Borali, Marcela Frigioiu, Georgeta Gheorghe, Oana Dobre, Lenuţa Petcu, Camelia Dudaş, Monica Hagi, Carmen Stânişor, Vârlan Dorel, Ionuţ Pripişi, Daniel Bratu, Dan Baltag, Ionuţ Dumitru, Mugurel Leonard Petcu, Adrian Constantin Untaru, Florin Tudose, Mihaela Rodica Nache, Elena Ghinea, Aurora Traşcă, Raluca - Florenţa Georgescu, Irina Gavriz, Gheorghe Coman, Dragoş Morcov Manolache, Mihaela Patruţoiu, Adriana Stamat, Antuanela Dancu, Cristina Toma, Liviu Pătraşcu, Liviu Tramudana, Ana Rodica Crăciun, Dezideriu Dudaş, Ştefan Taran, Iuliu Valeriu Giman, Valeria Elisabeta Udrea, Loredana Sorina Gorpin Petrescu, Cătălin Demetriad Todireanu, Drăguţ Encică.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta caietul de sarcini publicat de Primăria Constanţa.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii