Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:59 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sistem „Big Brother” la Constanța! Firma controlată de Consiliul Local cumpără servicii de instalare a echipamentului de monitorizare a traficului rutier

ro

04 Jan, 2023 10:09 1371 Marime text
 
 
  • Valoarea totală estimată este de 32.915.001.34 de lei, fără TVA.
  • Se vor efectua lucrări pentru integrarea în sistemul de management a celor 29 de intersecții și treceri de pietoni semaforizate incluse în etapa II a proiectului, constând în asigurarea semnalizării verticale și orizontale, inclusiv amplasarea și conectarea echipamentelor de semaforizare și management de trafic
 
Confort Urban SRL, societate al cărei asociat unic este Consiliul Local Municipal Constanța, intenționează că cumpere servicii de instalare de echipament de monitorizare a traficului rutier.
 
În concret, este vorba despre sistemul integrat adaptiv de management al traficului și prioritizare a transportului public în municipiul Constanța.
 
Astfel, prin contractul supus prezentei proceduri se dorește achiziționarea serviciilor de proiectare fazele PAC/POE si PTh - DE și execuția lucrărilor în vederea implementarii Sistemului integrat de management adaptiv al traficului și prioritizarea transportului public în municipiul Constanța (etapa II), constând în amenajarea și funcționalizarea Centrului de Comandă și Control și integrarea a 29 de locații (intersecții și treceri de pietoni semaforizate) în cadrul sistemului de management adaptiv al traficului rutier și monitorizare, inclusiv furnizarea, montarea și punerea în funcțiune a dotărilor necesare (echipamente și utilaje tehnologice, infrastructura hardware/software).
 
În cadrul contractului se vor realiza:
 
- lucrări de amenajare interioară și dotare a Centrului de Comandă și control, constând în adaptarea instalației de iluminat, realizare instalații de curenți slabi (rețea de date și voce, sistem control acces, sistem detecție și stingere incendiu), inclusiv configurarea, montajul și punerea în funcțiune a echipamentelor și infrastructurii necesare aferente sistemelor de management și monitorizare.
 
- lucrări pentru integrarea în sistemul de management a celor 29 de intersecții și treceri de pietoni semaforizate incluse în etapa II a proiectului, constând în asigurarea semnalizării verticale și orizontale, inclusiv amplasarea și conectarea echipamentelor de semaforizare și management de trafic.
 
Se vor presta următoarele servicii de proiectare:

 
- Servicii de proiectare la întocmirea PAC, POE și pentru întocmirea documentației de avizare la autoritățile competente (include întocmirea completă a dosarelor de avizare și a documentației aferente acestora, inclusiv verificarea tehnică de calitate realizată de către verificatori tehnici atestați independenți de structura organizatorică a ofertantului, precum si depunerea dosarelor la autoritățile competente);
 
 
- Servicii de proiectare pentru întocmirea PTh și a DE pentru lucrări de construcții, montaj utilaje și echipamente tehnologice, inclusiv verificarea tehnică realizata de către verificatori tehnici atestați independenți;
 
Data de deschidere a ofertelor este de 10 februarie 2023, ora 15.00.
 
Valoarea totală estimată este de 32.915.001.34 de lei, fără TVA.

 
Sursa de finanțare: bugetul local și alte surse legal constituite.
 
Persoane cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante:
 
Darea Daniel – președinte și membru al Consiliului de administrație;
Hira Stere – membru al Consiliului de administrație - director general;
Caliminte Horia – membru al Consiliului de administrație;
Anghel Radu Liviu – membru al Consiliului de administrație;
Solomon Ioan – membru al Consiliului de administrație;
Roadideal Dana – viza CFP;
Bica Alexandru Stefan – director adjunct;
Voicu Elena – Serviciu Sistematizare și Siguranță Rutieră;
Mărgărit Brîndușa Mădălina – director economic;
Dobrescu Dan – șef Serviciu Sistematizare și Siguranță Rutieră;
Bumbac George – șef Serviciu Parcări;
Ciudin Paul – șef Serviciu Proiectare;
Cobzaru Laura – șef Serviciu Achiziții;
Bratosin Anca – expert Achiziții Publice;
Mutalap Ghiulnihal - șef Serviciul Tehnic;
Racu Constantin - inspector Serviciul Tehnic;
Vulcu Elena-Claudia – reprezentant legal al furnizorului de servicii auxiliare achiziției.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
 
Sistem „Big Brother” pentru obiectivele aflate în administrarea Primăriei Constanța
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii