Societatea Națională Nuclearelectrica, contract pentru actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru Proiectul de Retehnologizare Unitate 1 CNE Cernavodă (DOCUMENT)
Societatea Națională Nuclearelectrica, contract pentru actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru Proiectul
22 May, 2024 19:39
ZIUA de Constanta
1280
Marime text
Societatea Națională Nuclearelectrica S.A. a lansat un anunț de participare la licitație pentru servicii de actualizare a Studiului de Fezabilitate pentru Proiectul de Retehnologizare Unitate 1 CNE Cernavodă - CR 40886.
Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea este estimată la 2.015.280 RON.
Achiziția are ca obiect servicii de actualizare a Studiului de Fezabilitate elaborat de Ernst & Young SRL, în Februarie 2022, pentru Proiectul Retehnologizare Unitate 1 CNE Cernavodă.
Actualizarea Studiului de Fezabilitate se va face luând în considerare cel puțin două scenarii având ca variabile activitățile care fac obiectul Proiectului de Retehnologizare a Unității 1, precum și data de începere a execuției Proiectului (data la care se oprește Unitatea 1 pentru retehnologizare), astfel cum vor fi indicate de către Achizitor.
Prestatorul va transmite Achizitorului următoarele livrabile:
Livrabil 1: Prestatorul vă actualiza Studiul de Fezabilitate pentru Proiectul Retehnologizare Unitate 1 CNE Cernavodă și va livra un document consolidat. Studiul de Fezabilitate actualizat va fi elaborat în limba romana, atât varianta draft, cât și toate reviziile emise ulterior (conform procesului descris la secțiunea 18 din Caietul de Sarcini) până la acceptarea cu Proces Verbal de Recepție Servicii (PVRS) a Livrabilului 1.
Livrabil 2: După acceptarea cu PVRS a Livrabilului 1, Studiul de Fezabilitate actualizat elaborat în limba romana, vă fi tradus de Prestator în limba engleza – constituind Livrabilul 2.
Achizitorul va emite PVRS-uri pentru fiecare livrabil în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la acceptarea cu EDAR fară comentarii a livrabilelor.
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
1. Cosmin Ghita – Director General;
2. Lăură-Marilena Constantin – Director General Adjunct Servicii Corporative;
3. Alexandru Visan - Director General Adjunct Operațiuni;
4. Vasile Dascălu – Director Direcția Financiara;
5. Stamate Roxana – Sef Departament, Înlocuitor de drept Director Financiar;
6. Anca Beis – Viza CFPP;
7. Vlad Chiripus – Director Direcția Juridica;
8. Cristina Bacaintan – Sef Serviciu Suport Juridic Achizițîi Sectoriale;
9. Răzvan-Dumitru Sandu – Director Direcția Procurare;
10. Cristina Nazarevscky – Sef Compartiment Achiziții RTH;
11. Alexandra Zamfirescu - Consilier Juridic Serviciul Suport Juridic Achiziții Sectoriale;
12. Stefania Claudia Capugiu – Expert Achiziții Publice Compartiment Achiziții RTH;
13. Valentin Ovidiu Nae - Director CNE Cernavodă;
14. Giancarlo Aquilanti-Director Retehnologizare CNE Cernavodă;
15. Viorel Vasilache -Inginer Sef Management Proiect și Planificare RT U1 CNE Cernavodă;
16. Lucian Constantinescu – Expert Achiziții SSSCM-RT-U1;
17. Camelia Dinu – Sef SMP-RT-U1
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 21.06.2024, ora 15:00.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Anunțul de participare poate fi consultat în secțiunea Document a materialului
Citește și.
Două săli de clasă din Școala Gimnazială Nr 10 „Mihail Koiciu" Constanța vor fi reparate! Ce valoare are contractul (DOCUMENT)
Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea este estimată la 2.015.280 RON.
Achiziția are ca obiect servicii de actualizare a Studiului de Fezabilitate elaborat de Ernst & Young SRL, în Februarie 2022, pentru Proiectul Retehnologizare Unitate 1 CNE Cernavodă.
Actualizarea Studiului de Fezabilitate se va face luând în considerare cel puțin două scenarii având ca variabile activitățile care fac obiectul Proiectului de Retehnologizare a Unității 1, precum și data de începere a execuției Proiectului (data la care se oprește Unitatea 1 pentru retehnologizare), astfel cum vor fi indicate de către Achizitor.
Prestatorul va transmite Achizitorului următoarele livrabile:
Livrabil 1: Prestatorul vă actualiza Studiul de Fezabilitate pentru Proiectul Retehnologizare Unitate 1 CNE Cernavodă și va livra un document consolidat. Studiul de Fezabilitate actualizat va fi elaborat în limba romana, atât varianta draft, cât și toate reviziile emise ulterior (conform procesului descris la secțiunea 18 din Caietul de Sarcini) până la acceptarea cu Proces Verbal de Recepție Servicii (PVRS) a Livrabilului 1.
Livrabil 2: După acceptarea cu PVRS a Livrabilului 1, Studiul de Fezabilitate actualizat elaborat în limba romana, vă fi tradus de Prestator în limba engleza – constituind Livrabilul 2.
Achizitorul va emite PVRS-uri pentru fiecare livrabil în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la acceptarea cu EDAR fară comentarii a livrabilelor.
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
1. Cosmin Ghita – Director General;
2. Lăură-Marilena Constantin – Director General Adjunct Servicii Corporative;
3. Alexandru Visan - Director General Adjunct Operațiuni;
4. Vasile Dascălu – Director Direcția Financiara;
5. Stamate Roxana – Sef Departament, Înlocuitor de drept Director Financiar;
6. Anca Beis – Viza CFPP;
7. Vlad Chiripus – Director Direcția Juridica;
8. Cristina Bacaintan – Sef Serviciu Suport Juridic Achizițîi Sectoriale;
9. Răzvan-Dumitru Sandu – Director Direcția Procurare;
10. Cristina Nazarevscky – Sef Compartiment Achiziții RTH;
11. Alexandra Zamfirescu - Consilier Juridic Serviciul Suport Juridic Achiziții Sectoriale;
12. Stefania Claudia Capugiu – Expert Achiziții Publice Compartiment Achiziții RTH;
13. Valentin Ovidiu Nae - Director CNE Cernavodă;
14. Giancarlo Aquilanti-Director Retehnologizare CNE Cernavodă;
15. Viorel Vasilache -Inginer Sef Management Proiect și Planificare RT U1 CNE Cernavodă;
16. Lucian Constantinescu – Expert Achiziții SSSCM-RT-U1;
17. Camelia Dinu – Sef SMP-RT-U1
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 21.06.2024, ora 15:00.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Anunțul de participare poate fi consultat în secțiunea Document a materialului
Citește și.
Două săli de clasă din Școala Gimnazială Nr 10 „Mihail Koiciu" Constanța vor fi reparate! Ce valoare are contractul (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii