Spitalul Judeţean Constanţa cumpără materiale sanitare pentru Secţia de Primiri Urgenţe (document)
Spitalul Judeţean Constanţa cumpără materiale sanitare pentru Secţia de Primiri Urgenţe (document)
14 Aug, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
1243
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ Constanţa intenţionează să achiziţioneze prin licitaţie publică 10 loturi de materiale sanitare pentru secţia UPU SMURD din cadrul unităţii sanitare.
Valoarea estimată a achiziţiei se ridică la 3.142.530 de lei, data-limită pentru depunerea ofertelor fiind 24 septembrie 2018. Procedura cuprinde următoarele loturi:
Responsabili de buna desfăşurare a licitaţiei sunt: Cătălin Nicolae Grasa - manager, Natalia Munteanu - director financiar-contabil, Bogdan Obada - director medical, as.lic. Cornelia Banu - director îngrijiri medicale, Rodica Tudoran – medic-şef UPU-SMURD, Jr. Bianca Dumitrescu - şef Serviciul Achiziţii, as. pr. Rariţa Enache - as. pr. Secţie UPU-SMURD, ec. Mărioara Furnica - Serviciul Achiziţii, ref. sup. Cristina Ştefan - Serviciul Achiziţii, jr. Carmela Endora Gherghina - consilier juridic, jr. Mariana Săndulescu - consilier juridic.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Valoarea estimată a achiziţiei se ridică la 3.142.530 de lei, data-limită pentru depunerea ofertelor fiind 24 septembrie 2018. Procedura cuprinde următoarele loturi:
- lot nr. 1 - tubulatură ventilaţie artificială compatibilă cu dispozitivele de ventilaţie Crosvent 3
- lot nr. 2 - pachet consumabile ventilaţie artificială compatibile cu dispozitivele de ventilaţie Medtronic Ht
- lot nr. 3 - tubulatură ventilaţie artificială compatibilă cu dispozitivele de ventilaţie Drager Savina 300
- lot nr. 4 - tubulatură ventilaţie artificială compatibilă cu dispozitivele de ventilaţie Drager Oxylog 2000
- lot nr. 5 - tubulatură ventilaţie artificială compatibilă cu dispozitivele de ventilaţie Medumat Transport
- lot nr. 6 - pachet circuite respiraţie (anestezie)
- lot nr. 7 - electrozi EKG periferici pentru membre tip cleşte pentru adulţi - set 4 buc;
- lot nr. 8 - pachet consumabile monitoare Edan IM 60, IM 70
- lot nr. 9 - pachet consumabile compatibile cu pompa de perfuzie sub presiune Biegler şi încălzitorul de perfuzii Biegler BW 685
- lot nr. 10 - set respirator compatibil cu sistemul Bubble Cpap pentru nou-născuţi.
Responsabili de buna desfăşurare a licitaţiei sunt: Cătălin Nicolae Grasa - manager, Natalia Munteanu - director financiar-contabil, Bogdan Obada - director medical, as.lic. Cornelia Banu - director îngrijiri medicale, Rodica Tudoran – medic-şef UPU-SMURD, Jr. Bianca Dumitrescu - şef Serviciul Achiziţii, as. pr. Rariţa Enache - as. pr. Secţie UPU-SMURD, ec. Mărioara Furnica - Serviciul Achiziţii, ref. sup. Cristina Ştefan - Serviciul Achiziţii, jr. Carmela Endora Gherghina - consilier juridic, jr. Mariana Săndulescu - consilier juridic.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii